Eric en violet.

201 7 0
                                    

Eric laat me los en stormt op Kate af en wilt net iets zeggen als ik zeg Eric nee laat haar maar ze is het niet waard. Eric keert terug naar mij en zegt OK kom we gaan je laten onderzoeken. Ik zeg nee dat hoeft niet. Eric zegt jawel ik ben verantwoordelijk voor je dus kom. hij pakt me op en gaat naar het spoed. Een verpleegster zegt lieve hemel wat is er met jou gebeurt. Eric zegt een patiënt heeft haar geslagen met een pan. De verpleegster zegt kan ze lopen. Ik zeg een beetje. Eric zet me neer. Maar ondersteund me nog altijd. De verpleegster komt me helpen en zegt kom we gaan je onderzoeken. Ze brengt me weg.een andere verpleegster gaat naar Eric en zegt maak je maar geen zorgen alles komt goed met je vrouw. De verpleegster gaat weg en Eric zegt mijn vrouw, dat zou ik wel willen. maar ik denk zei niet. Even later kom ik terug ik zie Eric en ik loop er voorzichtig naartoe. Eric geeft me een knuffel en zegt hoe gaat het met je. Ik zeg goed alleen 3 gekneusde ribben. Eric zegt mag je naar huis. Ik zeg ja. Hij zegt is er iemand bij je thuis. Ik zeg nee mama is werken en papa zit in het leger. Eric zegt OK als je wil mag je ook bij mij thuis blijven tot je mama terug is. Ik zeg ok dat is super bedankt en ik geef Eric nog een dikke knuffel. We stappen in de auto.in de auto zegt Eric ik moet wel nog even langs het kantoor.ik zeg mag ik dan mee naar binnen. Hij zegt als jij dat graag wilt kom maar. We zijn bij het kantoor en gaan naar binnen. Eric zegt wacht jij hier even dan haal ik mijn spullen. Ik ga naar een kamer waar de refter op staat. Ik zie allemaal foto's en op 1 staat Eric en een vrouw het is niet Brigitte. Eric komt terug en ziet dat ik naar de foto's zit te kijken en komt naar me toe en slaat zijn armen rond mijn midel. En geeft me een knuffel en zegt wat is er. ik zeg wie is die vrouw op die foto naast jou. Hij zegt ooh dat dat is een oude collega van mij waarom. Ik zeg ooh nee zomaar. Eric zegt ben je jaloers.ik zeg nee waarom zou ik jaloers zijn. Hij lacht en ik moet er ook van lachen. Hij zegt ok kom. We zijn bij Eric zijn thuis en we stappen uit en hij zegt wat wil je eten ik zeg spaghetti als dat gaat. Eric zegt natuurlijk dan maak ik mijn beroemde spaghetti op Eric zijn wijze. We lachen. En beginnen er aan als we klaar zijn eten we en als dat klaar is afwassen. Na de afwas zegt Eric wil je een filmpje kijken. Ik zeg ja welke. Hij zegt ok wat dacht je van de hunger games de 2de.ik zeg ok is goed. We kijken naar de film. Het was al 22.oou en ik was moe dus viel ik in slaap op Eric zijn borst. Hij zag het dus legde hij een deken over ons heen en we vielen samen in slaap. Na 3 uur werd ik geshockt wakker Eric schrok ervan en zij gaat het. Ik zij ja sorry dat ik je wakker maakte. Hij zij geeft niks. Ik zij is het goed als ik mijn mama bel om te zeggen waar ik ben. Hij zij ok doe maar.

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu