Ik pak mijn spullen.

69 5 0
                                    

Violet pov.
Maar ik ga eerst lang mijn thuis. Ik ga naar huis. Als we er zijn zet ik wout even voor de tv. Ik bel jasmien. Tuut Tuut Tuut. Ja Hallo violet moet ik toch komen. Nee als het goed is wil ik naar jullie komen Ik neem mijn spullen hier en neem wout en twilight mee en ik kom is dat goed. Ja natuurlijk maar wie is twilight hebben jullie nog een kind ofwat. Nee dat is mijn hondje dat ik van Eric heb gekregen. Aah ok dan kan ze met boy spelen ja kom maar af wij maken u bed klaar goed. Ja merci hè. Tis niks hoor. En ik haak af. Ik ga naar boven en pak een deel van mijn kleren pak mijn dierbare spullen wat kleren van wout de autosleutels van mijn auto. (Eric wou er mee naar de chef rijden maar dat mocht niet van mij ik wou als eerste in die auto zitten en dat ga ik ook doen.) Dus we stappen de auto in en vertrekken naar papa en jasmien. Ik heb mijn voorlopig rijbewijs toch al dus. Als we thuis aankomen helpt jasmien me met dragen en zet alles binnen. Hey vio je ziet er zo mooi uit. Bedankt dit kleedje heb ik van karel gekregen en deze ketting met oorbellen van koen.
Het is heel mooi kom toch binnen. Bedankt. Hey wout Hoe ist met je. Het gaat goed met hem. Dan is het goed. Ik laat wout even tv kijken de smurfen zijn er op dus. En vertel eens wat is er allemaal aan de hand. Je houdt toch van Eric. Ja dat ik ook zo. En twilight komt op mijn schoot zitten. Ah dit is je hondje. Ja van Eric gekregen. Vertel. OK dus wel waren onderweg naar de chef het. Maar hij wad heel depressief van dat els gestorven is. Maar toen we binnen waren en ze zag die Jessica dan was hij opeens helemaal iemand anders zo had ik hem nog nooit gezien. Ja misschien was hij zat. Dat denkb Ik niet hij vond die Jessica gewoon veel mooier en leuker dan mij. Hoezo. Ja ik zat bij hem op zijn schoot. Ja en.  maar hij deed teken dat ik eraf moest. Ja en wat heeft dat met die Jessica te maken. Wel toen ik de chef de fles ging geven. Toen ik terug naar hem ging zat zij op Eric zijn schoot. Ooh meisie toch. Ik begon te Wenen
En ze ging er niet af terwijl ik er bij was. Oh rustig maar zullen we morgen gaan winkelen met zen 2en. Nee sorry dat gaat niet. Hoezo niet het is toch werkend. Ja maar ik heb de baan bij de politie gekregen voor alle vrije dagen die ik heb. Ah ja ok maar wie Let er dan op wout. Dat wou ik aan jou vragen heb je iets te doen dit weekend. Nee eigenlijk niet. Das super wil je dat dan doen. Ja natuurlijk dat lijkt me tof. OK bedankt je bent geweldig. Ah ja zus nog een Gelukkige verjaardag wat heb je allemaal gekregen. Dit kleedje van karel. Deze oorbellen en ketting van koen. Oeh van koen. Ja als ik er nu over nadenk was ik beter met koen gegaan dan met Eric veel schoner is Eric ook weer niet hè. Maar dat gaat nu niet meer dat ga je wout toch niet aandoen hè. Nee nooit maar als hij dit nog meer doet dan weet ik het niet meer hoor. En wat heb je nog gekregen. 3 flessen wijn van floor. Een etentje voor 2 van Brigitte en een reisje voor 2 van obi. Een halsband van tineke. Een hondje van Eric. En een volvo auto van de chef en de rest. Omg een auto. Ja een auto maat als je het niet erg vind wil ik nu gaan slapen. OK maar denk niet te veel aan Eric en Jessica hè. Ik zal proberen. Ik neem wout en we gaan slapen. Als ik in bed lig ben ik nog wakker. Wout is al in slaap gevallen. Dus neem ik mijn gsm en bel naar Eric. Tuut Tuut Tuut Tuut Hallo dit is het antwoord apparaat van Eric buelens ik kan nu niet opnemen spreek iets in na de piep piep. Hallo Eric ik wil alleen zeggen waarom waarom doe je mij dit aan en dat nog wel op mijn verjaardag. Maar ik hou van je en ik dacht dat jij  ook van mij en denk ook aan wout hè dat arme kindje als zijn vader zo blijft doen dan ga ik weg hoor Eric ik heb genoeg adressen Doei. En ik leg af. Twilight komt bij me liggen. Ja twilight wat moet ik nu doen met Eric. Ik val in slaap. De volgende dag. Word ik wakker. Het is 7 uur ik moet opstaan en vertrekken. Oh Ik hoop echt dat ik Eric niet tegen kom wat dan zal hij wat meemaken.
Eric Pov.
Ik word wakker en zie dat het leeg naast me is. Ik ga naar beneden violet waar ben je. Wout kom eens bij de papa twilight waar zit ge. Ik hoor niks. Ik pak mijn gsm en zie dat ik een gemiste oproep heb van violet. Oei er zal toch niks zijn ofzo. Ik luister naar het antwoord apparaat. Hallo Eric Ik wil alleen zeggen waarom waarom doe je mij dit aan en dat nog wel op mijn verjaardag. Maar ik hou van je en ik dacht jij ook van mij en denk ook aan wout hè dat arme kindje als zijn vader zo blijft doen dan ben ik weg hoor Eric ik heb genoeg adressen Doei. Wat bedoelt een daar mee. Ik bel haar even. Ik pak mijn gsm en bel haar. Tuut Tuut Tuut. Hallo met violet frateur. Frateur het is wel buelens. Nee Eric nu is het frateur. Wat moet je. Ik wou je horen je bent niet thuis en waar zijn wout en twilight. Ergens die zijn bij mij. Ja en waar ben je. Dat gaat u niks aan. Toch wel ik ben u man. Was ja. Wil je scheiden ofwat. Dat zei ik niet. Maar wat bedoel je dan. Dat weet je donders goed Eric. Nee ik weet niks meer. Gisteren met Jessica. Ah dat. Ja dat. Doei. Nee violet wacht. Nee ik wil je niet meer zien of horen. Eric Doei.

   

verliefd op een agent.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu