Part 2

89 11 11
                                    

Probudio me je moj najgluplji alarm na ovome svetu.

Ustajem i gasim alarm i dižem se iz kreveta i idem da napravim doručak, pa u kupatilo da se spremim.

Obavila sam to sto trebam, jela, oprala sudove, namestila krevet.

Obukla sam se u školsku uniformu koja je bila prelepa.

Krenula sam polako peške do škole. Kada idem peške u školu treba mi 20 minuta, a kad idem busom treba mi 10 minuta.

Stigla sam ispred škole. Škola je bila ogromna školsko dvorište je bilo prepuno dece i profesora.

Krenula sam kroz masu učenika da bi našla kancelarije od direktorke. Ja ne bi bila ja da se nisam sudarila sa jednom devojkom, koja je bila prelepa.
Pomogla mi je da ustane
,, Hvala ti puno" zahvalila sam joj se,, Nema na čemu. Vidim da si nova. Da li ti treba pomoć? ", ja sam je pogledala jel nisam očekivala da mi ponudi pomoć  ,, Da ja sam nova učenica. Da treba mi pomoć. Da li znaš gde se našla kabinet gde je direktorka?",, Da znam pokazaću ti". ,, Hvala ti puno".

Tako smo krenuli ka kancelariji. I kad smo bili blizu ja sam pokucala, a ona devojka je otisla.

Pokucala sam na vrata. Čula sam jako lep glas iza vrta ,, Da" i ja sam ušla.

,, Dobar dan ja sam Yona Ivanov, i nova sam ovde" ona se toplo nasmejala i rekla ,, Sedi. Znam d si nova sada cu ti dati raspored časova, ključ od odmarića, i odvesti te do svog novog odeljenja" ja sam se nasmejala

Ona mi je dala raspored časova, pokazala mi je, gde se nalazi moj odmarić, i samo još treba da se upoznam sa novim odeljenjem i novom razrednom.

Evo stojimo ispred učionice, a mene sve više i više hvata trema. Inače nisam toliki tremaroš, ali sad sam najgori tremaroš na svetu, ali šta ćeš i to neko mora.

Ja smirujem samu sebi već pet minuta, non stop ponavljam u sebi: pola smirise nećeš umreti, to nije ništa, kako mogu drugi učenici lepo da se predstave, tako ćeš i ti.

To mi nikako nije pomoglo da se oslobodim barem malo.

Direktorka je prva ušla u učionicu i rekla ,, Dobro jutro deco. Danas imate novu učenicu u vašem razredu. Ako vas pita nešto da joj nije jasno vi joj pomozite" sa time je izašla i rekla da ja uđem u nju.

Jedva sam ušla. I kad sam ušla, zamalo da se nisam onesvestila, koliko ovde ima učenja u jednom razredu.

Ovo je totalno drugačije od Srbije.

Razredna je rekla da stanem ispred table i da se predstavim. I idemo
,, Ja sam Yona Ivanov. Nova sam u ovom gradu. Nadam se da će mo se lepo družiti" pogledala sam u razredu očekivaju ći, da će mi reći gde da sednem, ali ona je rekla
,, Jer ima neko pitanje da postavi vašoj novoj drugarici u odeljenje", ja sam samo izdahnula i čekala bobardovanje pitanja ,, Odakle si?​Posto se vidi da baš nisi odavde" pitala je jedna devojka.

Ja sam samo izdahnula i rekla ,, Ja sam polu Srpkinja i polu Korejka"

Oni su samo klimnuli glavom. Ja sam izdahnula i molila se Bogu da nema više pitanja, ali ipak sam se prevarila.

Sada je nastupio još veći talas pitanja.

,, Gde se nalazi Srbija?",, Koliko imaš godina?".....
I jos tonu pitanja
,, Srbija se nalazi u Evropi, i imam 17 godina"

Posle ogovaranja na tuđa pitanja, razredna mi je rekla da sednem u slobodnu klupu porek neke devojke.

Kada sam sela pored nje, ona se okrenula i nasmejala mi se. Ona je ona devojka od jutros što mi je pomogla.

Is pružila sam joj ruku,, Ja sam Yona. Drago mi je", ona se osmehula i rukovale smo se ,, JA sam Yuri. I meni je drago da smo se upoznale".

Time skip

Kraj škole za danas.

Yuri i ja smo proveli Savi tren zajedno. Ona je fina, pametna, lepa devojak.

Krenule smo zajedno kući. Ispostavilo se da živimo blizu. Samo što sam ja dve ulice dalje od nje.

Dogovorile smo se da će mo sutra zajedno u školu.

Kad sam došla kući. Napravila sam sebi večeru, presvukla se u pidjamu, napravila neku neurednu pundju.

Kada sam završila sa večerom oprala sam sudove i otišla u svoju sobu.

Legla sam na udoban krevet i uzela lap top da mi nazvala moje roditelje. Pošto su oni ostali u Srbiji, a ja sama živim u Koreji.

Tako sam sa njima pričala dobrih tri ili četiri sata. Ugasila sam lap top navila sat za ujutru i prepustila sam se svom svetu snova.

___________________________

Nadam se da vam se svidja deo. Uživaj te i pišite u komentarima. Unapred se izvinjavam zbog gramatickih grešaka.

Volim vas❤️💜

Together ForeverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora