Part 16

34 5 6
                                    


Kada sam stigla do škole Yuri mi je poslala poruku da neće doći zato što idem kod bele i deke i neće doći dve nedelje u školu. Šta ću ja da radim sama bez nje i to DVE NEDELJE. NEEEEE. Bože pomozi mi molim teeee.

Dobro mogu ja to. Nije kao da ću dobiti slom živaca, ili nešto drugo bez nje.

Dobro sada treba skupiti svu snagu u toku ove dve nedelje da preživim barem ću ići na treninge pa će da me smiri.

Tako sam ušla u svlačionicu pošto imam prva-dva časa fizičko moj omiljeni predmet. Uvek sam ga radila. Pošto sam se prva presvukla izašla sam iz svlačionice pa u salu ušla. Do sada smo imali Fizicko napolju i nismo ulazili unutra, ali ova sala je džinovska i prelepa.

Pošto misam gledala kuda idem sudarila sam se sa nekom devojko. Kada sam podigla glavu to je bila Monika.

E sada da vam predstavim ko je Monika. E na vam je najgora osoba na celom ovom svetu, mislim da ne postoji gora osona on nje. Od kako sam ja došla u škola, ona je više puta pravila probleme, a koliko sam ja čula kod nje je svako veče drugi momak (branim se ćutanjem😶). I sva živa čuda koje je pravila dok ja nisam došla.

Samo sam se molila Bogu da me ne počne vređati. Ako me neko vređa, ili porodicu ili društvo tada se bolje sklanjaj od mene. Pošto imam, slabe živce.

,, Izvini Monika", rekla sam moleći se da nekrene nešto ružno da mi priča,, Gde si seljančici, gde je ona dvoja drugarica". I evo ga kreće sa vredjanjem. Ja sam na te njene reči samo prevrnuta očima, a ona,, Kako možeš da prevrćeš očima. Znaš ko sam ja. Ja sam Moniga najpopularniji devojka ove škole". Ja sam je ignorisala i nasam ni obraćala pažnju šta ona govor. I tada sam. Je još više iznervirala,, Alo, jel me ti slušam šta to ja pričam". Tada sam osetila jad bol na obrazu. Čekaj malo ona je to meni zalupila šamar.

Dok sam se ja pribrala, došle su njene dve drugarice koje su iste kao i ona. Joj Boze. Kada sam krenula da ustanem u tom trenutku me je jedna od njih povukla za kosu i opet sam se našla na parketu od šale. Pošto nikog nije bilo isam mogla da pozovem pomoć, a pošto nemogu sama protiv njih tri, onda sam se molila da neko dodje što pre. U tom trenutku sam setila jaku bol u stomaku. Monika me je sutnula iz sve snage ustomak. Ali ovo boli. Bože pomozi mi da prživim. U tom trenutku je usao neku u salu. ,, Ali vas tri sta radite to". Taj glas mi je bio jako poznat mislim da je,, Ali Jungkook ona me je gurnula i zamalo da padnem i sada mora da plati". Da bila sam u pravu to je bio Jungkook, samo mi još on fali da me isprebija pa će veselo

Ali moje misljenje se promenilo u roku par sekundi. On je njih gurnuo i prišao meni. Pomogao mi je da ustanem,, Da li si dobro? Da li si negde povređena? ",, Hvala. Dobro sam, nisam nigde". On je klimnuo glavom.

Tada su si ostali došli. Ušao je profesorka fizičkog i tada je počeo čas. Kada smo se zagrejati dečaci su igrali košarku, a mi odbojku. U jednom trenutku kada sam krenula da udarim loptu neko me je gurnuo i pala sam. Svi su se skupili oko mene i u tom trenutku me je Jungkook podigao kao maldu i odveo u školsku ambulantu

,, Da li te nešto boli? ", pitala je doktorka, ja sam ondmahnula glavom u znaku,, ne,,

*Time skipe"

I tako je prošao ceo dan. Kada sam stigla kući samo sam se bacila na kreće i razmišljala o Jungkook i onome danas. Zašto je to uradio za mene, spasio me od Moneke, odneo me od ambulante i pitao da li sam dobro i sve? Zašto se to meni događaja?

Imam tolika pitanja a nijedan odgovor.

Dok sam razmišljala zaspala sam. Kada sam ustala bilo je negde oko ppola 8 uveče. Otišla sam u kupatilo presvukla se uradila domaći za sutra i opet otišla da legnem. Opet sam zaspala.

___________________________

Nadam se da vam se svidja deo. Uživaj te. Molo je bilo drame, ali nemojte me ubiti zbog toga što ne znam da pišem tako. Izvinjavam se zbog gramatickih grašaka, ali telefon mi ispravlja.

Uživaj te💜❤️

Together ForeverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang