Part 19

47 5 12
                                    


Danas je bilo takmičenje. Bila sam jako uzbuđena, posle toliko godina ja cu
opet zaplesati,a u isto vreme sam bila uplašena, ne znam sta ce se desiti ako mw neko prepozna
ili nešto drugo.

Obavila sam ličnu higijenu i otišla da doruckujem. Kada sam sve to završila krenula sam da se spremam.

Sve što mi je trebalo to sam spakovala u spocku torbu, sve tamo imam, kostime, baletanke i sve ostalo, samo što sam ja ponela nešto za kolena.


Dok sam se približava la pozorištu, sve me je više i više hvatala trema. Jako sam se bojala ovoga. Iako smo svi mi dosta vežbali
ne znam kako će to stvarno izgledati pred mnogo ljudi, što je najgore nismo mi jedini. Tu je i jos jedan od boljih klubova i oni ću biti.

Kada sam stigla do pozorišta udahnula sam duboko i ušla u njega. Unutra je bilo prepuno naroda, mislim da jeo grad došao, a možda i šire. Otišla sa u svlačionicu tu su bili svi i spremali se. Svi smo bili jako nervozni, jer ipak...

Otišla sam pravo da se presvučem. Bio je prelep beli kostim i bež baletanke. Koliko ovo dugo nisam nosila.

Sigurno se pitate šta će mo da igramo? E, pa igraćemo,, Labudovo Jezero". Ta predstava mi je bila.omiljena, nju sam mogla non-stop igrati i gledati. U njoj prosto uživam, opušta me njena melodija, tada se osećam kao pravi labud, ali kadastanem na prste, tada imam osećaj kao da mogu da poletim i da dohvati zvezde, mesec, kao da mogu da dohvati ceo Svemir.

*Jungkook pov*

Spremio sam se i krenuo ka pozorištu. Danas Jimin ima neko takmičenje ili sta već. Ne razumem se u to. Jimin mi je najbolji drug i ne želim da ga razočaram, a pritom idemo svi. Jimin trenira savremeni ples to uključuje i balet. On je jako nako naporno trenirao za ovo i svi smo sigurni da će njenog klub pobediti.

Našao sam se sa društvom ispred moje kuće i krenuli smo. Sve sreme.smo ćutali i kada smo stigli ispred pozorišta bilo je puno ljudi, novinara, dece... Mi smo.se svi pogledali međusobno i pitali se šta će ovoliko novinara ko da je neko poznat pa su došli da snimaju. Mi smo samo prošli pored njih i krenuli ka ulazu. Krenuli smo ka našim mestima i seli i čekali da pažljivo počne.,, Šta mislite. Da li će Jiminov klub pobediti ili će onaj drugi". Odjednom pita J-Hope i mi ga svi pogledasmo.,, Iskreno da ti kažem Hobi. Oba kluba su jaka po tome i biće teško izabrati pobednika. Mislim oba kluba su za ovo vežbali naporno, trudili su se da budu što jači, što spremniji za ovo. I evo sada će mo da vidimo ko će pobediti". Reko je Namjoon. Hobi je samo klimnuo glavom i pokazao je prstom.na zavesu koja je spušta. Prvo učestvuje Jiminov klub, a bosle Jimin.

Oni su igrali ,, Uspavana lepotica ". Oni su to graciozno igrali i koristili emocije da to docaraju publici koja ih je gledala. Svi smo ostali bez teksta.

Kada su oni završili sa svojim izvođenjem. Jimin je došao do nas i seo.

Posle par minuta je izašla druga grupa i prestavila ne podejdinaco. I kada smo svi malo bolje pogleda tamo je bila.


___________________________________

Nadam se sa vam se svidja deo. 💜 Uživaj te 💜 Napišite ako vam nesto smeta da bi izmenila. 💜😘😘

Together ForeverWhere stories live. Discover now