*Yona pov*
,,Hvala,ali i Jiminova plesna skola je bila odlicna"rekla sam ono sto sam stvarno i mislila.Svi su se nasmejali,ali videlo se da je svima nama neugodno jer sam jedino zensko trenutno i jedva cekam kada ce da zvoni za kraj odmora.
Ja sam samo otisla od njih i sela na mesto, danas profesorka pita tako da sam odlucila malo da ponovim gradivo. Nisam imala problep sa ucenjem brzo pamtim stvari tatko je to za mene bio maciji kasalj, ali imam problem kada su jako dosadni predmeti to me nemoze ni Gospod Bog naterati da naucim,ali se snadjem pa dobijem 5.
Napokon je zvonilo za kraj casa ucionica je pcela da se puni napokon. Inace ja nemam cas sa Yuri ona ima cas fizickog, ja cas pevanja pa posle obrnuto,ali cinimi se da sam opet sa Jungkook i njegovim drustvom,jej.
Profesorka je usla u ucionicu i ODMAH napravila raspored ko ce kako da sedi i pord mene je stavila da sedi Jimin, a iza nas su sedeli Jungkook i Yoongi,posto ovaj test ima dve grupe ja sam bila druga,kao i Jungkook. Polako sam prvo iscitala svih 20 pitanja i krenula od onih laksih pa na kraju sam uradila teze, pogledala sam na sat i videla da ima jos 15min pre kraja casa.
Podigla sam ruku i rekla profesorki da sam zavrila ona je dosla i uzela mi kontrolni, cekla sam da zvoni i kad je zvonilo svi su predali.
,,Kontrolni cu vam doneti sledeci cas" profesorka je rekla i izasla pa svi mi za njom. Ja sam krenula ka svlacionicama i odjednom me je neko uhvato za rame, okrenula sam se videla sa JK .
,,Zaboravila si hemijsku" rekao je
,,Hvala, nisam ni skontala da je nisam spakovala"
,,Nema na cemu, negoooo, i ti imas fizicko?"
,,Da,ali ja sam mrtva nacisto od onog takmicenja,ako hoces iskreno"
,,Pa dobro preziveces i ovo pa kuci"on je rekao i nasmejao se i otisao pored u musku svlacionicu,ja sam se okrenula i usla u zensku i samo sam jedva cekala da se zavrsi i onaj cas pa da odem kuci napokon.
Cas se polako blizio kraju,a moje strpljenje je jos vise raslo,saznanje da je sutra subota i da mogu naokon da se naspavam ko covek jedva cekam. Jodjednom ulazi profesorka pevanja i kaze da se kod nje u kabinetu pojavimo Jungkook i ja,e tada je moje raspolozenje jod vise potonulo u vodu ne mogu ni kuci da odem.
Cas se zavrsio a nas dvoje smo polko isli kod nje, ne znamo sta hoce od nas dvoje,a ja samo znam da ja zelim da idem kuci,a napolju je vec mrak pao,sto znaci ili zovem tatu da dodje po mene ili busom,peske mi se bas i ne ide jer zivim dalje od skole. Dok sam ja razmisljala kako cu kuci da idem mi smo vec stigli ispred kabineta.
Pokucali smo i culo se ,,Udji", nas dvoje smo usli, Ona je odmah krnula da prica.
,,Da ja odmah predjem na stvar pa da svi mozemo da idemo kuci,vidim da je ovde neko nestrpljiv da stigne"ona je pogleda u mene i nasmejala se
,,Sad ovako sad se pitate zasto sam vam rekla da dodjete ko mene posle casa",mi smo samo klimnuli glava i jedva cekali da krene da prica.
,,E pa ovako..."
________________________________________________________________________________________
Evo ga novi deo posle 100000 godina,nisam vas zaboravila nego nisam imala inspiracije i ovo sam jedva napisala.
Nadam se da ce vam se svideti 💜💜💜
Uzivaj teeee
Ostavite like i kom 👍🏻💭
YOU ARE READING
Together Forever
FanfictionNije sve onako kako izgleda, zamišljamo ili vidimo. Sve to može biti drugačije. Može biti dobro ili loše. Ali zato je Yoni to bio dobar put, kao i za Jungkooka. Ovo je moja prva knjiga i nadam se da će vam se svideti l💜❤️💜❤️