Part 3

71 11 13
                                    

Ne opet. Zašto moram opet da me prokleti, glupi alarm probudi. To me ja ko nervira.

Jedva sam ustala iz svog udobnog dragog krevetića koga volim najviše. Ali šta ćeš škola zove. Ponovo

Sve sam isto uradila, doručkovala, oprala zube i presvukla sam se u školsku uniformu.

Uzela sam telefon sa kreveta i krenu da se nadjem sa Yuri.

Ona me je čekala. Nadam se da me nečeka dugo prišla sam joj i zagrlila je, ona je uzvratila.

,, Nadam se da me nečekaš dugo" odmahula je glavom levo desno
,, Ne sad sam i ja stigla. Idom u školu da ne bi zakasnile na prvi čas". Samo sam klimnula glavom i krenule u školu.

Stige smo do školskog dvorišta. Vidim svi djaci su se okupili oko neke osobe. Pogledala sam u tu osobu i videla da mi je nešto poznat. Lupila sam se po glavi i setila se da on ide samnom u odeljenje, ali i dalje ne kapiram zato su se svi okopili.

Pogledala sam u Yuri,, Šta se ovde dešava. Izgledaju kao da su videli ne znam ni ja sta" pokazala sam na sve njih.

Yuri se počela smejati, ali posle par sekundi se smirila i lupila se po glavi,, Ja sam zaboravila da si ti nova i ne znaš ko je to. E pa draga moja to ti Jeon Jungkook,i njegovi najbolji drugari. Svi ti oni idu u različita odeljenja, ali Jungkook ide sa nama. On ti je najmlađi od njegovih prijatelja. Jako je lepo, zna nekad da bude dobar, ali većinom vremena ti je hladnokrvan. Zna lepo da peva i da igra. Koliko ja znam, mislim da je trenirao džudo....."i imalo je dosta informacija o njemu.

Ali meni se necini nešto super, on je meni ko i svi obični učenici. On moze biti bilo sta, ali meni neće. Ne volim pažnju tako da se neću truditi da mu je otmem.

Krenule smo prema prvom kabinetu gde imamo prvi čas muzičko.

Veselo. Još moram da pevam od ranog jutra. Boze pomozi da ja nepevam.

Iako sam išla u muzičku školu, i volim da pevam, ali baš od ranog jutra nemogu to je suviše za mene, ali dobro. Moram da preživi ovo.

Yuri i ja smo sele u poslednju klupu u redu do prozora i čekale da vi udju, da udje i profesorka i da krene konačno čas.

Profesorka je išla po dnevniku. Kako ko ide, on izadje ispred table, ona počne da svira klavir i taj neko mora da peva.

I došo je red na mene. Ustala sam nevoljno iz klupe i stala ispred tabele. Očistila sam grlo i ona je krenula da svira neku pesmu.

Ja sam krenula da pevam. Bile su mi zatvorene oči da ne bih videla reakcije drugih učenika i profesorke, kako pevam.

Napokom sam završila pesmu ona me je pohvalila, i pitald me je da li samozda išla u muzičku školu ja san rekal da sam išla. Pitala me je da li sam zainteresovan za hor.
,, Može što da ne",,, Super imao još jednog učenika za hor" ja sam samo klimnula glavo i otišla sa svoje mesto.

Sledeći je bio mislim da se zove Jungkook. On je izašao pred tablu. Počeo je da peva neku pesmu koja je lepo zvučala. Yuri je bila upravu jako lepo peva. To ne znači da sam ga pohvalila dato što je lep, ili zgodan ili što lepo peva.

To ne znači da sam se ja zaljubila u osobu koju prvi put u životu vidim.

Profesorka ga je pohvalila i rekla njemu i meni da posle škole ostanemo duže da bi se dogovorili oko svega vezano za hor. Naš dvoje smo samo klimnuli glavama i izašli iz učionice i otišli na sledeći  čas.

Tako su svi časovi prošli. Yuri je otišla kući, zato sam je jedva nagovori la da ode sama kući da ne bi mene čekala.

Jungkook i ja smo otišli do profesorke muzičkog i dogovarali se oko svega.

Konačno sam izašla iz škole. Krenula sam kući.

Kada sam došla sve sam obavila što sam imala, i uzela lap top, upalila sam ga.

Nazvala sam drugaricu Iz Srbije. Ona mi je najbolja drugarica koju imam. Iako sam se preselila ovde neznaci da se sa njom i sam SVOIM društvom nečijem.

Neuspemo da se sklopio l, ako je kod njih dan, kod mene će biti noć, ako je kod njih noć, kod mene je dan.

Završila sam pričanje da njom i ugasila sam lap top,navila sat za ujutru. I prepustila sam se svom svetu snova.

___________________________
Nadam se da vam se svideo deo❤️ Pišite komentare ❤️ Iako ima nekih greška napišite ih❤️💜❤️💜❤️💜

Together ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin