Part 17

40 6 11
                                    

Ustala sam nevoljno za školu. Jedva sam se digla iz mog udobnog, toplog krevetića, koga volim najviše na svetu. Obavila sam svu jutarnju rutinu, obukla sam se i sišla do kuhinje da jedem. Zaključaka sam kuću i krenula polako u školu. Ni danas neće Yuri da dođe zato što je i dalje kod bake i deke. Samo se nadam da Monika i njena ekipi a neće da mi prilaze, jer od kad sam ustala glava me boli.

Stigla sam do škole i krenu u kabinet gde imam časove. Kada sam ušla tamo je bio Jungkook i Monika. Ona je sedela kod njega u krilu i ljubili su se. Ja sam ih samo zaobišla pošto me uopšte ne interesuje, neću da se mešam u tudje živote. Sela sam na svoje mesto i čekala da svi dođu i da čas može namokon počne.

Ono dvoje kada su prestali da se ljube Monika je odjednom došla kod mene, a ja je gledala neznajući sta sam uradila. Kada je došla do mene lupila je šakom od sto i krenula da priča njinim iritantnim glasom,, Ti si bukvalo nas dvoje videla kako se ljubimo. Zar ti ne znaš da kucaš, kako si to mogla da uradiš? ". I tako je postavljala milijardu pitanja u fazonu,, Kak sm to mogla? Kako sam trebala prvo da kucam?"... Ja sam je gledala u fazonu kako me to baš briga. Ustala sam sa stolice i rekla joj,, Kao prvo. Ja mogu daudje ovde zato što ovde imam čas. Kao drugo. Nećeš ti da mi kažeš kada i gde ću ja da udjem ili još gore KADA ću ja da uđem. A kao treće i poslednje je. Nezabadaj nos tamo gde mu nije mesto, ja gledam svoj život, ti gledaš svoj život, i TEBI SE SIGURNO NEĆU PRAVDATI". Neke reči sam naglasila da joj dm doznanja da nezabada nos tamo gde mu nije mesto. Sela sam na svoje mesto besmo i samo jedva čekala da počne čas.

Napokon je ušla profesorka i rekla nam da imam proveru znanja,a ja ništa nisam učila. Pa veselo. Sve boljeg od boljeg, prvo se ona dere na mene, pa sada provera na ja, i još što me čeka u toku današnjeg dana, a ja danas imam trening. Joj Bože pomozimi danas molim te.

Kada se završio prvi čas krenula sam u kabinet muzičkog. Sada će biti veselo u mom životu. Svi se pitate zašto. Pa zato što moram da sedim sa Jungkook, a ja to NE ŽELIM.

Kada je ušla profesorka muzičkog ostalima je dala nešto da rade dok se samnom i sa Jungkook dogovara oko sledećeg takmičenja. Stvarno se pitam zašto sam se prijavila, ali u tom trenutku mi je bilo žao profesorke pa sam se prijavila.

Na času muzičkog nije bilo ništa posebno sem što me je Monika gledala nekako ubi tačnim pogledo, a Jungkook je gledala sa ljubljavlnu. U toku časa muzičkog Jungkook i ja smo progovori li samo jednom i to da se složimo oko odabira pesme za sledeće takmičenje.

I toku celog dana ništa nije bilo posebno. Kada sam došla kući spremila sam se za trening. Na treningu nije ništa posebno zato što smo se pripremali za nestup. Barem koliko sam ja razumela to je kao dobrovoljni nastup za decu u sirotistima celog sveta. Žao mi je te dece koja odrastaju bez roditelja.

Posle treninga sam otišla pravo kući. Spremila sam večeru, ogledala epizodu mrije omiljenje serije, uradila sav domaći, i napravila penusavu kupku. Posle penusavu kupke sam legla u krevet i polako, ali sigurno sam u padala u svet slatkih snova.

_________________________________

Nadam se da će vam se svideti deo, zato što sam ga menjala više puta. Prvi put kada sam napisala nije mi se svidelo bio je nekako bezvpueze. Nadam se da će vam se svideti.

Uživaj te 💜💜💜💜

Together ForeverWhere stories live. Discover now