Part 11

42 9 8
                                    


Probudio me je iritantan zvuk mog alarma kojeg mrzim najviše na CELOM ovom svetu.

Ustala sam iz kreveta. Otišla sam u kupatilo da se umije. Kada sam završila svu jutarnju rutinu otišla sam u kuhinju da spremim dorak pa da se spremam da idem kod lekara.

Sve sam ponela, sve papire sam ponela, zdravstvenu knjižicu, i sve ostalo.

Krenula sam na stanicu da sačekam bus bolnici pošto mi je daleko peške da idem.

Sišla sam na stanicu i krenu ka bolnici. Bolnica nije puno odaljenja od stanice na kojoj sam izašla, negde oko pet minuta hodom.

Kada sam stigla predala sam zdravstvenu knjižicu i čekala da me pozovu.

Sedala sam u čekaonici i ispred mene je bila neka osoba koja mi je ličila na Jungkook, ali sam bila sigurna da to on nije, iskreno mislila sam šta će on na ovakvom mestu. A mozda mi se samo učinilo.

Kada su tu osobu prozvali,, Jeon Jungkook neka da udje u sobu", i još sam mislila da je to on, a možda i nije ima više ljudi koje se zovu isto i prezivaju isto kao i on, tada se opet vratila moja teorija, da ako je ono stvarno on šta će on onda ovde, videću kada izadje iz ordinace.

Kada je ta osoba izašla i kada se okrenula ka meni sve mi se zaledolu u telu. Mislila sam da nije to on, ali imapak moja sumnja nije bila tačna, ipak je to bio Jungkook.

Kada me je video samo je zatvorio vrata od ordinacije, nekako se nasmejao tužno i otišao svoim putem.

,, Neka udje gospođica Yona Ivanov u ordinaciju", i tada je napok došao red na mene. Neka je Bogo pomoći da mogu da se vratim na balet posle toliko godina.

Ušla sam u ordinaciju.,, Dobar dan", rekla sam normalnim glasom,, Dobar dan mila leži ti na taj krevet i izuj se, i skini trenerku", sve sam uradila kako mi je zena rekla. Navikla sam na ovo tako da mi je sve jedno da će biti muško ili žensko.

(Živa istina. Bude nekad sramoda,ali šta je tuje)

Ova žena je toliko bila fina da.to nien normalno.

Ona je ustala sa stolice i prišla meni,, Drga moja koliko sam ja videla ti imaš povredu oba kolena, i to oba meniskus su ti na pred kraj pucanja. To je ozbiljno. Po mom mišljenju ovo treba što pre da se operiše. Koliko sam pročitala ti si se bavila balotom do. Svoje 10 godine, i tada si dobila po redu.... ". Ja sam bila u šoku kada je ova žena meni rekla da moram na operaciju i to što pre.

Ako operiše koleno kao što je i u mom slučaju, samo oporavak može da treje jao dugo, može i po godinu dana da traje jedan oporavak.

(Ozbiljno može da traje stvarno dugo. Znam iz ličnog iskustva)

Samo sklimnula glavom dok je ona meni pričala sta mi sve treba za operaciju.

Kada mi je sve dala što.mi treba za dalje. Sve mi je instapala.

Kada sam izašla iz odirnacije. Pravac posle bolnice otišla sam u školu.

______________________________

Nadam se da će vam se svideti deo 💜💜

Napisala bi i duži deo, ali nema snage, koliko mi se spava i samo zatvorim oci

Laku noć 🌃 🌃 ❤️

Together ForeverWhere stories live. Discover now