Part 12

44 9 3
                                    

Kad sam napokon stigla do škole nije bilo nikoga.

Pa logika kada su svi na nastavi. Ja sam kreten zato što sam mili da je odmor, a ono nastava. Bravo za mene, ma ne bravo nego aplauz. Bože me sačuvaj.

Sačekaću da se završi čas  pa ću ući u školu i otići do kabineta gde imam sledeći čas.

Ali pošto sam ja stigla na drugi čas otići ću do Yurine i moje klupice. Izvadila sam telefon da vidim za koliko zovi i da pošaljem Yuri poruku gde ću je čekati, sa ne bi jurila počelo školi da bi me našla.

Videla sam da zvoni za pet minuta, i posle sam poslala Yuri poruku. Posle sam otišla na klupicu da sednem.

Kada je zvonilo Yuri je bukvalno za minut stigla do mene, ko da je bila na vratima škole.

Kada je sela pored mene i zagrlila ne je. I sada će da postavlja gomilu pitanja, gde, kako, šta, i ta ostala pitanja. Bolje da se spremim, jer ako budem lazaga obaće me provaliti, koliko ja dobro lagala ona će mene opet provaliti. Bolje da joj kažem celu istinu nego ona da ne ubije na licu mesta ove škole.

I krećemo,, Yona pa gde si ova dva časa. Kakva su to posla što si imala? Kada si mi javila uplašila si me, madam se da je sve uredu. Znaš da mi sve možeš reći. Tako da te sada molim da mi sve kažeš što te muči". Ja sam klimnula glavom u znaku da znam da joj mogu sve mogu reći u poverenju.

,, Pa da krene pričom. Bila sam kod lekara.... ". Ispričala sam celu istim od početka kada sam počela da treniram, i povredu što sam zadobila za ceo život, pa i muzičku školu, misam joj rekla za ono što mi je doktor reko. Rekla sam joj da mi je doktor reko da će mi biti bolje. Nisam htela da je zabrinjavam,a mislim i da neću otići na tu operaciju. Prosto ne mogu iako znam da će mi   pomoći, ali i dalje će me boleti.

,, Nisam znala da si trenirala balet i da si bila poznati. A bilo mi je čudno kada si pevala na času muzičkog, nekako mi je bilo čudno. Nadam se da će biti bolje",, Nebrini se biće mi polje. Samo treba vremena da prodje. To ne može brzo". Ja sam se nasmejala i ona me je zagrlila.

Uz našu priču prošao je veliki odmor.

Krenuli smo ka učionici i sele na naša mesta i odmah što je zvonilo profesorka je došla.

___________________________

Nadam se da će vam se svideti deo 💙
Sada pišem nastavak
Uživajte💙🥰

Together ForeverWhere stories live. Discover now