Part 13

46 9 6
                                    

Profesorka je predavala novu lekciju i pre nego što je zvonilo,, Deco sledeći čas imate kontrolni pripremite se dobro ima će te sve lekcije pa čak i ovu novu". Zvonilo je kraj časa, a ja se uhvatila za glavu. Pa ko će da uči toliko lekcija

(bukvalo ja koja uči sve u poslednji trenutak, ILI još gore što ne učim neke predmete i dobije ocenu🤦🏻)

Ali ne volim ovaj predmet. Mogu sve da naučim, ali ove NIKE neće naterati da ga naučim. Izgleda da ću sve u poslednji trenutak da učim. Pa Bogami VESELO meni. Ali ja kod ove profesorke imam čas prekosutra. Ja ću se ubiti.

Tako sam kukala ceo mali odmor.

Posle smo otišli na sledeći čas. I iz ovog predmeta ima kontrolni prekosutra. Pa šta je ovo samo imam kontroli. Pa draga moja Yona pripremi se za tonu učenja po celu noć i tonu kafe.

Posle celog dana u školi otišla sam kući napokon. Za sila sam sav domaći i sve ostalo.

Nazvala sam svoje roditelje.

,, E dušu. Kako si? Šta je rekao doktor? ", mama me je pitala vidno zabrinuta, i vidi joj se da joj je važno to što mi je doktor reko. Njima sam morala reći istiunu, njih ne nemogu da slažem ipak su mi roditelji.

,, Pa rekao mi je da što pre operišem kolela. Reko je da će oporavak biti dug...". I tako sam im sve ispričala.

Mami su krenule suze,, Zar je do toga došlo?", pitao me je tata koji je tesio mamu da će sve biti u redu, a videla sam na tatinom licu i da je on tužan. Ja sam samo uzdahnu i reka,, Da do toga je došlo. Ali ja ću da probam da se upišem na balet, nosiću steznike", mama je raširila oči i rekla da to ne radim, jer zna da će biti još gore nego što je sada. Ali ja ne bi bila ja koja voli da radi  sve. 

(Ne znam kako da objasnim)

Posle razgovora sa mojima otišla sam da učim za kontrolne.

Kada sam završila sa učenjem otišla sam legne, i posle par minuta sam zaspala.

___________________________

Nadam se da vam se svidja deo 💙

Hvala vam na čitanju🥰❤️

Together ForeverWhere stories live. Discover now