Ove nedelje Jungkook i ja nismo imali časove zato što smo se spremali za jedno takmičenje koje je sutra, a prekosutra imam takmičenje. Za oba takmičenja su mi jako bita i trudim se što bolje da budem. Vežbam dan i noć samo da bi uspela jednu visoku notu da otpevam, i za jedan korak koje je lak, a meni težak vežbam ga da bi ga usavrsila da bostan što bolji.Trenutno se nalazim u školi sa Jungkook i profesorkom muzičkog i vežbam za sutrašnje takmičenje.
(Gore je pesma koju su pevali 👆🏻)
Mene jako hvata trem zato što je ova pesma teška za pevanje, a u isto vreme sam uzbuđena ne znam zašto, ali prosto je tako. Ja sa druge strane se plašim da ne pogrešnim, zato što ću svi gledati u nas i mene će uhvatiti trema.
Koliko sam ja uspela da vidim Jungkook je opusten, i nije nervozan ko ja. On je totalno gruga osoba, a ja sam ga zamišljala kao čudovište.
On i ja uopšte ne pričamo jedino ako mora i to je dve reči i to je to. Što se mene tiče nemoramo do graja srednje da pričamo, a to će još malo. Hvala Bogu.
Kada smo završili sa jedno od po i za sutra, profesorka je Jungkook i mene pustila na pauzu. Ja sam bila jako gladna ko vuk tako da sam otišla u pekaru, a koliko sam ja uspela da vidim on je krenu zamnom. Ušla sam u pekaru i kupila prazan kroasan i kafu. Treba nešto da me razbudu, inače ne pijem kafu već toplu čokoladu, ali kafu popijem kada sam stvarno umorna, a treba nešto da me razdrma. Ne pijem energecka pića, prosto ih ne volim. Izašla sam iz pekare i krenula u školu da pi pojela i popila u učionici sa nebi posle jurila u učionicu.
Posle mene je ušao Jungkook i seo na drugi kraj učionice.
*Time skip*
Posle škole smo otišla na trening i tu smo vežbali za takmičenje. To smo naporno vežbali, i kada smo napokon završili znoj je silazila niz moje bledo, iscrpljano lice.
Došla sam kući i legla da se naspavaj za sutrašnji važan dan.Ujutru sam se probudila, i lepo se spremila da krem u školu pa će nas profesorka voziti kao i prošli put.
Ovoga puta sam obukla kratku crvenu haljinu koja mi se jako dopala.
Nasmikala sam se blago. Ne volim da imam tonu šminke na svom licu k zato sam umereno sve stavila, mislim stavila sam koliko mi je trebalo.
Kada sam se spremila krenula sam u kolu. Kada sam stigla svi su nam čestitali i držali nam palčeve da pobedimo.
Videla sam profesorku kako stoji i prišla joj. Tako smo neko vreme pričali dok Jungkook nije došao. Na sebi je imao crvene pantalone i crvenu košulju sve ovo mu je odlično stajalo. Uvek se pitam kako ja obučem neku haljinu on uvek ima odelo iste bolje kao moja haljina.
Seli smo u kola i krenuli ka mestu gde imamo takmičenje.
Stiglismo za nekih pola sata. Kada sam izašla iz kola videla sam da je ovo mesto prepuno, ovo je punije nego prethodni put gde smo imali takmičenje. Samo da preživim biće sve u redu.
Mi smo bili zadnji i posle nas bi trebalo biti izvlačenje pobednika.
Posle nekog vremena mi smo došli na red. Izašli smo na scemu i krenuli da pevamo. U roko od par sekunda ja sam se oslobodila na bini. Nije mi bio problem. Kada smo završili sa svojim nastupom svi takmičari su izlazili na binu i čekali ko će pobediti.
Kada je reko da smo mi pobedili i da idemo dalje bila sam stvarno sreća nisam mogla zamisliti da smo pobedili. Svi su nam čestitali, a mi smo se zahvalio ostalima koji su glasali za nas
Naša profesorka je bila jako srećana. Rekla nam je da će mo pravo u školu da odnese nagradu i nas vratiti kući. Kada smo stigli u školu svi su nam rekli glasno,, ČESTITAMOOO". Svi su nam aplaudirali i bili jako srećni. Profesorka je otišla da ostavi nagradu koju smo osvojili za prvo mesto. Seli smo u kola prvo je mene odvela zato što sam ja blizu l, pa je posle toga Jungkook ovezla.
Kada sam se raspremila nazvala sam mamu i tatu da vidim kako su i šta rade. Snima sam pričala dosta dugo. Otišla sam da napravim toplu kupku. Kada sam završila sa njom smo sam se presfula i legla u krevet. U roko od dve sekunde ja sam zaspala.
Sutra će biti veliki dan.
________________________________
Nadam se da vam se svidja deo. Ostavi te komentar Šta vam se svidja, a šta ne
Uvizvaj teee💙💙💜💜💜
YOU ARE READING
Together Forever
FanfictionNije sve onako kako izgleda, zamišljamo ili vidimo. Sve to može biti drugačije. Može biti dobro ili loše. Ali zato je Yoni to bio dobar put, kao i za Jungkooka. Ovo je moja prva knjiga i nadam se da će vam se svideti l💜❤️💜❤️