Ustajem naspavana. Hvala Bogu. Ovo jutro sam se naspavana kao nikad u svom životu.
Izgegala sam se iz kreta, zato što sam bila gladna, a inače ne bi ni usta.
Otisala sam u kupatilo i vezala neku neurednu pundju,i u ila se. Otišla sam u kuhinju, i kad sam otvorila frižider shvatila sam da nema ništa. Sve sam pojela za ovih nedelju dana. To znači da danas moram da napunim frižider.
Otišla sam u sobu i izvadila sam prvu trenerku koju sam videla, i veliki plavi duks.
Otišla sam do super marketa. I kada sam ušla zamalo da se nisam onesvestila, Boze kolika je gužva, ko da dele besplatno, a ne da je vikend.
Uzela sam kolica i krenula u kupovinu.
Išla sam redom. I stoga sam do reda gde su slatkiši. Uzela sam od svakog pomalo. Otišla sam i uzela dve kutije sladoleda. Setila sam se da uzmem čokoladni mleko i voćni jogurt. Najviše volim voćni jogurt nekako me osvežava.
Ne znam zašto, ali svi vole plazmu i mleku. Ja to ne volim, to je meni gadljivo i gnjecavo.
(ja sam ozbiljna, ja ne volim plazmu i mleko)
I pokubila sam sve ostalo i krenula ka kasi. A na kasi je red. Mislim da neću do sutra stići na red.
Stojim mirno u redu sve do jednom. Udarila su me kolica, ja sam se okrenula da vidim ko je to i kad ono.
Tam sam mislila da ga neću videti za viken, ali šta ja tu mogu kad sam najveći BAKSUZ.
Kada je video da sam se okrenula ka njemu, on je samo rekao,, Izvini nisam hteo", ja sa samo klimnula glavom i rekal,, Nema veze"i okrenula sam se.
Sledeća sam ja na reku. Stavljam one namirnice na kasu, i čekam da mi zena kaže koliko je račun. Kada sam platila, izašla sam iz marketa i krenula polako peške.
Kada sam bila na pola puta prema kuć, čula sam da neko laje. I kada sam se okrenula vela sam pasa kako sedi ispred mene,i čekao da ga pomazim, ili da mu dam nešto.
Pošto nema ništa da nu dam ja sam ga pomazila po glavi.
Čula sam da se neko dere. Dozivajuću neko ime. I kad sam podigla glavu videla sam njega kako stoji ispred mene.
,, Tu si" rekao je umorno, od trčanja,,, To je tvoj pas" on je samo klimnuo glavom da jeste, ja sam se nasmejala i jos jednom pomazila njegovog psa.
Kad sam podigla glavu gore videla sam ruku ispred sebe. Prihvatila sam ruku, on se nasmejao i reko,, Ja sam Jeon Jungkook. Dragomi je". Ja sam ga gledala kao da sam videla duga, a ne njega,, Ja sam Yona Ivanov. I meni je drago" on se samo nasmeja,, Hvala ti što si ga pričuvala, da je pobegao dalje, ne znam šta bi radio bez njega",, Nema na čemu i drugi put".
On se nasmejao i rekao da se vidi u ponedeljak u školi.
Otišla sam kući. Ostavila sve namernice gde trebaju da stoje. I krenula NAPOKONA da napravim doručak. I konačno na miru i u tišini doruckujem.
Posle toga sam se vratila u sobu i krenula malo da radim domaći. Kada sam to završila otišla sam u kupatilo i napravila sebi toplu-penusavu kupku da se malo opustim.
Kada sam sve završila što sam imala za danas shvatila sam da je pao mrak.
Otišla sam u sobu i zavula se ispod pokrivača i pustila neku seriju da gledam preko lap topa.
Ogledala sam i to Bogami dosta epizoda, i odlučila da idem na spavanje.
Ugasila sam sveto, zasuskala sam se ipod pokrivača i krenula polakodo da tonem u svet snova.
___________________________
Nadam se da vam se svidja deo. Nisam imala puno inspiracije za ovaj deo, pa se izvinjavam unapred što se tiče, dela.
Ostavite komentar, 💖❤️💖❤️💜💜💜
YOU ARE READING
Together Forever
FanfictionNije sve onako kako izgleda, zamišljamo ili vidimo. Sve to može biti drugačije. Može biti dobro ili loše. Ali zato je Yoni to bio dobar put, kao i za Jungkooka. Ovo je moja prva knjiga i nadam se da će vam se svideti l💜❤️💜❤️