*Jungkook pov*
Kada smo svi malo bolje pogledali to je bila ona. Svi smo se međusobno pogledali, i pitali se šta će ona ovde.
,, Jimine jel ti znaš šta će ona ode? ", pitao je J-hope, on je samo odmahuo glavom da ne zna. ,,Da li znaš nešto o njoj? Mislim ono vi baletani i balerine poznajete se međusobno", sada je pito Jin. ,,Jedino što znam jeste da je ona bila prvakinja sveta u baletu i posle nekoliko godina zadobila je povredu kolena i nije se takmičila, nije trenirala i povukla se iz sveta baleta. Onda je grenula u muzičku školu i počela da se bavi pevanjem i bila je da kažemo poznata i to je trajalo nekoliko godina pa se povukla i više se nigde nije pojavljivala niti u vestima, novinama, časopisima, ali apsolutno noge. A sada ne razumem zašto se sada vratila baletu i pevanju?". Svi smo bili zacudjeni kada nam je sve to rekao Jimin. ,, A da li imate šanse da ih pobedite?", pitao je Yoongi , čudi me što je on pitao pošto njega ne zanima on je više tip za spavanje. ,, Ne znam. Možda ne, a možda da. Sve zavisi šta ću oni da odigraju, ili ako se nešto desi, ali poznavanjući njih to će nešto čarobno biti. Ali neverujem da će mo uspeti zato što imaju nju", reko je Jimin. Svi smo bili u čudu i pogledali smo u nju. Izgledala je kao da ima tremu.
*Yona pov*
Kada sam izašla na binu uhvatila me je jaka trema. Plašila sam se da nepogresim ili slično,plasila sam se ostalih šta ću reći ako pogrešnim.Svi smo zauzeli svoje pozicije. Kada je krenula muzika svi smo krenula sam plesom. Popela sam se na prste, imala sam osećaj da mogu da dohvati zvezde, kao da mogu da letim. Prosto osećaj je čaroban.
I kada se završio nas nastup svi smo se pored predstavljali. ,, Zdravo. Moje ima je Yona Ivanov".To sam rekla uz usmeh.
Polako osetim pogled na sebi okrem se da vidim ko je to i vidim da je to Jungkook i njegovi prijatelji. Polako prelazim pogledom po njima i vidim da je tu Jimin, on se samo nasmejao i malo se naklonilo to isto sam i ja uradila.
Kada smo završili sa prestavljanjem otisli smo u našu svlačionicu, i čekali da ostale grupe završe svoj nastup.
I kada su svi završili svoj nastup pozvale su sve grupe da dođu na scenu i da se poređamo. Ja sam stajala na kraju svoje grupe, a odmah pored mene je stajao Jimin koji je bio napet i gledao je samo pravo videlo mu se da ima veliku tremu.
Svi smo bili nervozni jedva smo čekala da prizovu baletsku školu koja je pobedila.
Ja sam se tresla sve dok nisu prozvali našu baletsku školu. Svi smo počeli međusobno da se veliki i da čestitamo jednim drugima. Do nas su došle i sudije i uručili nam nagradu koju smo uzeli svi zajedno.
Ljudi ja vama ne mogu opistai tu sreću koja me je obuhvatila. To je jako davno izgubljena sreća dok sam kao mala trenirala balet. Ja sam bukvalno počela nakraju da plačem od tog uzbuđenja .
Posle toga smo otišli u bekstejdz i videla sam svoje roditelje koji su imali osmeh od uha do uha. Nikad nisam videle svoje roditelje ovoliko srećne posle moje povrede i sada povrede jako drago da posle toliko godina vidim njih strane i ponosne.
_________________________________________________
E ovako ljudiIzvinjavam se sto delova nije dugo bilo,ali nisam imala inspiraciju da pišem,a sada baš nemam puno vremena da pišem zbog škole.
Potrudila sam se da napišem ovaj deo,dosta je kraći od ostalih delo,ali potrudicu se da sledeći deo bude malo duži od ovog.
Uživajte i nadam se da će vam se svideti❤️🥰
YOU ARE READING
Together Forever
FanfictionNije sve onako kako izgleda, zamišljamo ili vidimo. Sve to može biti drugačije. Može biti dobro ili loše. Ali zato je Yoni to bio dobar put, kao i za Jungkooka. Ovo je moja prva knjiga i nadam se da će vam se svideti l💜❤️💜❤️