Napokon se završila škola za danas. NAPOKON.Kada smo Yuri i ja izašle iz škole krenuli smo ka košarkaškom terenu. Rekla mi je da ćeu druga odeljenja igrati pa da mi navijamo za svoj tim.
Kada smo došli tamo, već igralo neko odeljenje. Kada smo malo bolje prišli, i kada smo malo bolje pogledali tamo su bili dečaci iz našeg odeljenja i iz drugog.
I dela sam da će Jungkook igrati sa svojim društvom. On se okrenuo prema mom smeru, i kada me je video samo se nasmejao.
Yuri se derala na moje uvo zbog doga, i uborno me ubedjivala kako se on u mene ZALJUBIO, ja sam joj uporno govorila da to nije istina, zato što to može biti bilo ko od drugih devojaka, a u ostalom on se meni ne svidja. Mislim nije moj tip. U stvari šta ja lupam gluposti, ja njega i ne poznajem, a pritom sam tek došla u ovu novu srednju.
Kada su ovi završili, izašao je Jungkook tim.
Tako je to trajalo pa mozda 2 sata. I sada je dodela medalja, barem koliko sam ja razumela.
Naravno sa je Jungkook tim osvojio prvo mesto.
Nakom te dodela, ako je mogu tako da je nazovem, Yuri i ja smo otišle do parka da se prošetamo.
Stigle smo do dečijeg igrališta, ja sam bukvalno potčala ka igralištu kao dete od tri godine. Yuri se sve vreme smejala, a kada sam ja sela na ljuljašku ona je kočila na mene i oborila ne iza ljuljaške, tako smo se smejali ko mala dece.
Kada sam stigla kući istusirla sam se i spremila sebi da jedem. Kada sam to završila nazvala sam svoje roditelje. Rekli su da se čuvam i sve ostalo. I podsetila me je mama da moram da idem sutra na kontrolu zbog kolena da vidim da li ću moći da nastavim da treniram. Šta bi ja bez svojih roditelja. Oni su uvek tu za mene i uvek me podržavaju u svemu što ja zamislim.
Kada sam završila razgovor sa njima, poslala sam Yuri poruku da ću sutra kasniti u školu. Ona me je naravno pitala zašto, ja sam samo rekla laž da imam ujutru neka posla. I to sam završila, sela sam za radni sto pustila muziku, i sela sa uradim domaći za sutra. Ta muzika me je opustila i to puno. Nekako mi je lakše učim uz muziku.
(ozbiljno. Mislim meni pomaže probajte i vi)
Završila sam domaći i napravila sam kupku da se još malo opustim.
Presvukla sam se u udobnu pidzamu i legla u krevet. Navila sam sat za ujutru i krenula da tonem u čaroliju smo i u tom vetu će moje neostvarene želje postati java u tom malom svetu.
___________________________
Nadam se da vam se svidja nastavak od prošlog dela. Iskreno se nadam da će vam se svideti zato što sam ovaj deo nekako inprovizovala i ne znam kako je ispalo.
Vi mi napišite na iskrenim mišljenjima. Volim vas puno💜💜❤️
YOU ARE READING
Together Forever
FanfictionNije sve onako kako izgleda, zamišljamo ili vidimo. Sve to može biti drugačije. Može biti dobro ili loše. Ali zato je Yoni to bio dobar put, kao i za Jungkooka. Ovo je moja prva knjiga i nadam se da će vam se svideti l💜❤️💜❤️