Part 21

18 2 0
                                    

    *JK POV*. 

     Bio je u pravu Jimin oni su zaista pobedili. Ja sam pogledao u nju nikad je nisam video da se ovoliko smeje. Bila tako sreća,da Aj to ne mogu niko opisati.

Pogledao sam u druge momke i svi su gledali u nju.

Ona je nešto savršeno,zgodna,lepa,pametna i prosto ona je kao andjeo.

Oni su su otišli u svoju prostoriju kao i Jiminova plesna grupa.

Jimin je izašao jako brzo i svi smo pogledali u njega.

,,Ja sam vama lepo rekao da će oni da pobede,niko nema šanse protiv njih a posebno kada je ona tu"
,,Znam da su rekao,ali ipak nisam verovao" rekao je Yoongi

,,Ne znam šta da kažem. Svakaim čast na pobedi" rekao sa i udahnuo i izdahnuo.

Ja se njoj jako divim i to zaista. Sa povredom kolena ona se vratila baletu i muzici. Ona je stvarno čarobna osoba.

Ja kad nju gledam sve ostalo ostavim po strani,stalno mi je u mislima,u snovima,pa čak i kad sam na treningu ona mi se stalo priviđa.

Samo ne znam šta je to. Kada sam pored nje osećam neke lepotice u stomaku i kako mi prija njena blizina. I to mi se sviđa taj osećaj samo ne smem da priznam šta osećam,za to moram da se bobrinem i trebaće mi pomoć oko nje da saznam što više o njoj.

Polako smo krenuli da izlazimo iz pozorišta kada smo videli nju kako se pozdravlja sa timom i krenula je na drugu stranu,i koliko se vidi nekog čeka.

Kada smo odlučili da joj prodajemo auto je stao i ona je ušla u taj isti auto. Mi smo se pogledali medjusobno

_____________________________________________________

Svoga novu deo🥳🥳. Ja se izvinjavam sto je ovako kratak,ali imala sam neke obaveze,a i manjak inspiracije.

Volim vas sve i uživajte ❤️❤️💚💚

Together ForeverWhere stories live. Discover now