Probudila sam se za školu. Sve sam isto uradila kao i svako jutro.Krenula sam u školu. I kada sam stigla zamalo da padnem u nesvest. Svuda po školskom dvorištu nalazilo se naša imena.
Kada sam krenula da uđem u školsko dvorište svi su mi prilazili, i čestitali mi. Posle par minuta došao je i Jungkook i njegova ekipica koja me ne zanima.
Videla sam Yuri kako stoji ispred ulaza u školu. Kada me je videla mahnula mi je i posle par sekundi ja sam se našla na zemlji. Ona je bukvalo ležala preko mene i grlila me je. Mislila sam da ću da umrem iste sekunde od njenih zagrljaja, ali se ubrzo je ustala sa mene i pomogla mi je da ustanem.
Kada smo ušli u školu i tu zamalo da crknem. Po hodnicima, po ormarićima i svuda su bili naši plakati sa ispisani našim imenima.
Svaki đak mi je čestitao, kao i profesori. Čula sam iz njemu su svi čestitali.
Nakon što smo ušli u odeljenje, posle nas je ušli i naša razredna.
Pričala je nebitne stvari,, E ovako.Čestitamo Yoni i Jungkooku na osvojenom prvom mestu u takmičenju u pevanju. Uz veliki trud i napor će te osvojiti velike nagrade. Ja vam čestitam još jednom", i posle toga je pričala još nešto što je bilo skroz nebitno.
Napokon veliki odmor. Jedva sam čekala da izađem iz škole na svež vazduh. Yuri i ja smo krenuli ka našoj klupi koja je bila prazna. Super oni nisu došli, taman mogu da uživam u jelu.
I posle toga smo se opet vratile na časove.
___________________________
Nadam se da će vam se svideti deo.
Ostavi ću vas malo u neizvesnosti. Možda bi i nastavila deo, ali ne mogu zato što jedva oči držim otvorene. Delova nije bilo zbog škole imala sam puno da učim pa zato nisu izašli delo. Obecam va da cu se potruditi da redovno izbacujem delove.
Volim vas sve💜❤️Laku noć 🌃 lepi snovi 🌃
YOU ARE READING
Together Forever
FanfictionNije sve onako kako izgleda, zamišljamo ili vidimo. Sve to može biti drugačije. Može biti dobro ili loše. Ali zato je Yoni to bio dobar put, kao i za Jungkooka. Ovo je moja prva knjiga i nadam se da će vam se svideti l💜❤️💜❤️