Part 22

18 1 2
                                    

*YONA POV*

  Kada izasloa iz pozorista videla sam Jimina i njegovu ekipu, primetila sam da su hteli da mi pridju,ali medjutim tata je dosao pa sam usla u auto.

Cim kad smo dosli kuci ja sam pravo otisla u sobu i kad sam otvorila vrata docekao me je veliki buket cveca od roditelja. Njega sam ostavila u cosku sobe i presvukla se i sisla dole da veceram sa mojima. Uvek se trudim da jededo zajedno, ali mekad i to bas nije moguce.

Posle vecere sam otisla u sobu i legla, bukvalno sam zaspala cim sam legla.

Sutradan sam se probudila za skolu, obukla sam uniformu i sisla dole na dorucak. Videla sam da me je dorucak cekao na stolu, to pretpostavljam da mi je mama to stavila pre nego sto su  ona i tata otisli na posao. Inace ne vidjam roditelje ujutru jer oni odu na posao pre nego sto ja ustanem za skoli,ali zato su uvek vikendom slobodni i uvek se trudimo da to slobodno vreme iskoristimo pametno.

Zavrsila sam dorucak i oprala tacnu, vratila sam se u sobu da se obujem i da uzmem ranac pa mogu da krenem. Generalno idem busom u skolu zato sto je dalje od mesta gde zivim, ali ne znam sta mi se desilo ovo jutro pa da idem peske pa sam zato malo ranije krenula nego inace.

Delimicno sam brzo stigla u skolu i kada sam ulazila u skolsko dvoriste dobil sam veliki aplauz, nije mi bilo jasno zasto dok mi nije prisla jedna devojka i nije objasnila koji je razlog.

Tako je bilo celi dan, svaka je osoba prisla i cestitala mi na pobedi cak su se neki i slikala samnom. Moram da priznam malo mi je bilo neprijatno zbog toga, prosto nisam navikla.Samo sm jedva cekla da prodje ovaj dan, ali nista sad sam trebala da imam sa Jiminovim drustvom,kako ce to tek da bude neprijatnoooo pa toga niko nije svestan.

Usla sam u prostoriju gde imamo cas i prvo sto sam videla jeste Jimina i njegovu ekipu i u toj ekipi je bio lik koga sam videla kod lekara. 

*JUNGKOOK Pov*

Dan mi je kao i svaki drugi dan sem sto danas imamo cas sa Yonom to jedva cekam. Jedva cekam da vidim nju, a ne Jungkok smiri dozivljaj ovo ne lici na tebe uopste neko ce pomisliti nesto tako da molim te da se smiris.

Nasao sam se sa ostalima kada je zvolilo za kraj casa i krenuli smo gde imamo sledeci cas.

Pricali smo svi zajedno dok nije neko usao i kada smo se svi okrenuli da vidimo ko je to, i kada smo se okrenuli to je bila ona, tako je prelepa, a malo se vidi da joj je neprijatno jer smo samo ona i nas sedmorica tu, mislim kako i da ne budemo kada jos nije gotov odmor.

Pogledali smos emedjusobno i Jimin je prvi krenu do nje pa onda mi ostali ipak se oni zanju valjda. Jimin joj je prisao i pozdravio ju je, i ona je pozdravila njega pa je pogledala u nas 

,,Ovo su Kim Seok-Jin ali ga svi zovu Jin i on je najstariji, ovo je Min Yoongi svi ga zovu Suga, ovo je Jung Hoseok svi ga zovu J-Hope ili Hobi, ovo je Kim Namjoon ili RM, Ovo je Kim Taehyong ili V ili Tae, Tata on ima vise nadimaka, a ovo je najmladji Jeon Jungkook"Jimin nas je sve prestavio i ona se sa svima nama pozdravila 

,,Inace svaka cast na pobedi bili sete odlicni" reko je Jin 

,,Hvala, ali i Jiminova plesna skola je bila odlicna" rekla je Yona 


_________________________________________________________________________________________

Nadam se da vam se svidja deo, ovo je rodjendanski deoooo 

Uzivajteeee, volim vas sveee

Together ForeverOù les histoires vivent. Découvrez maintenant