Joj mrzim više da ustaje, ali dobro danas je petak da preživi današnji dan i posle toga mogu da je bacim u krevet.Sve sam obavila uzela telefon i ranac, i polako krenula peške do škole.
Yuri neće danas doći u školu zato što je dobila boginje. Moja sreća pa sam ih prelezala kad sam bila mala pa mi neće preneti.
Lep je dan dans, ali imam osećaj da će i ta lepota uskora da se završi. Stigla sam ispred školskog dvorišta i krenula ka kabinetu gde imam prvi čas.
Ušla sam u učionicu gde imam prvi čas i sela na uobičajeno mesto. Valjda dans niko od profesora neće da pita,ako budu pitali ja ću jednom rečju da umrem.
Kad je zvonilo za ulazak svi su pošli ka učionici i krenuli da sedaju na svoja mesta.
Dok sma čekala da dodje profesorka ja sam stavila glavu na klupu.
Čula sam neko šuškanje pored sebe i podigla glavu da vidim ko je. Kad sam podigla glavu zamalo da nisam dobila srcku koliko sam se uplašila. To je bio Jungkook. On je sedeo pored mene i gledao pravo, uopšte nije obraćao pažnju na mene sto ga gledam.
Celo odeljenje je gledalo u mene kao da sam ubila nekod. A i mislim da znam zasto me i svi gledaju, to je sve zbog Jungkooka. Ali dobro nadam se da će samo ovaj čas da sedi pored mene.
Profesorka je ušla u učionicu i mogao je da počne najdosadniji čas na svetu, a to je MATEMATIKA, htela sam da plačem.
Konačno završio se čas. Svi su počeli polako da izlaze iz kabinata, pa da idemo ka drugom času.
Usput samam videla profesorku muzičkog koja priča sa Jungkookom, pošto me je ona videla mahnula mi je da prodjem. Ja sam izdahnula i prišla.
,, Dobar dan profesorka"ja sam rekla sa lažnim osmohom, jel mi se nezivi danas,, Dobar dan Yona, upravo pričam sa Jungkookom da vas dvoje sada dodjete kod mene u kabinet da vežbamo, pošto ja imam sada pauzu" ja sam samo slegnula ramenima i rekla,, A sta će mo sa časovima", ona se samo nasmejala i rekla uz osmeh,, Nemojte ništa vi da brinete oko toga, ja ću da vam opravdan časove i reci cu vašoj razrednoj da sam vas ja uzela", nas dvoje smo samo klimnuli glavom i krenuli za njom.
Kad smo stigli u kabinet, profesorka je izašla da kaze razrednoj da će mo IPAK ostati ceo dan da vežbamo.
Meni je jako neprijatno trenutno jer se nalazam sama u prostoriji sa njim, sa Jungkook. Joj Bože što mene moraš da mučiš.
Mislim da Jungkook bolje peva nego ja, ali dobro sada je kasno da se odustane.
Posle je došla profesorka i mogli smo da počnemo sa vežbanjem. VESELOO.
Tako smo vezbali ceo dan. Ni on, ni ja nismo progovara li međusobno. Niti barem JA ne planiram da pričam sa njim, cinimi se kao da je uvažen i sva ta čuda koja mene nerviraju. Znate već željan pažnje, slave, da ga se svi boje u školi.... i itd.da ja ne bi više nabrajala.
Kada smo završili sa probnom s oko je otišao svoim putem.
Konačno sam došla kući. Prvo sam se najela, oprala sudove i otišla u svoju sobu da se presvučem u udobnu pidzamu i legla da se malo odmorim.
To malo kod mene nevazi. Kada sam se probudim bilo je 22:00,imam osećaj kao da sam spavala sedam dana, a ne toliko, ali opet se osećam umorno.
Ustala sam iz kreveta. Napravila sebi večeru,zavrsila sam i sa jelom, oprala sam zube,i otišla u svoju sobu.
Uzela sam lap top da bi mogla da nazovem Yuri. Tako svo pričale do pola jedan ujutru. Ispričala sam joj sta mi se desilo u školi i ona uporno tvrdi ja mu se ja svidjam,da ne bi džabe seo pored mene, a imao je dovoljno mesta u učionici. Ja nju nikako nemugu da nagovorim da to što ona misli nije tačno, ali je tvrdoglava.
Posle toga sam opet legla da svam. Barem je sutra subota pa ne moram da ustajem rano.
__________________________
Nadm se da vam se svidja deo❤️ Uživajte❤️ Napišite kakv je deo bio i da li vam se svidja.
Za ovaj deo nisam baš imala pu o inspiracije, ali nema veze snašla sam se❤️
Vom vas puno💜❤️💜❤️💜❤️ I PIŠITE OBAZENO ❤️❤️💜💜❤️❤️💜💜
أنت تقرأ
Together Forever
أدب الهواةNije sve onako kako izgleda, zamišljamo ili vidimo. Sve to može biti drugačije. Može biti dobro ili loše. Ali zato je Yoni to bio dobar put, kao i za Jungkooka. Ovo je moja prva knjiga i nadam se da će vam se svideti l💜❤️💜❤️