Pošto je vikend i ne idem u školu. Hvala Bogu. Ustala sam kasnije.Večeras imam prvi trening posle toliko godina i jako sam srećna, ali i uplašena u isto vreme. Sada se sigurno pitate zašto? E pa ovako. Boim se kako ću uklopiti. Ja teško nalazim prijatelje ili kada ih tražim desisi se da me ismejavaju zbog izgleda. U Srbiji sam jako mali krug najboljih prijatelja baš zbog toga. U te najbolje prijatelje imam jako veliko poverenje i zato se snima čujem skoro svaki dan.
A da ne pričam o svom ljubavnom životu. I na to da dodamo da nikada nisam imala dečka. Ne znam zbog toga. Mislim oni su hteli da budu samnom, ali ja sam im rekla kava sam osoba i oni su obah odustali. Svi znamo da sam ja jako tvrdoglava osoba, koja uvek tra po svom, i jako sam hladna. Ne znači to da ja nemam emoce, imam ih ali ne pokazujem i onda svi misle da mi nije stalo do te osobe.
(Tako i mene. Neko misli da nemam emoce, a u stvari samo ih skriva da to ne vide drugi. Sve dok me ne u poznaju i ne shvate da sam dete od 2 godine, a ne od 15ipo😂😂)
I zato se bojim svog prvog treninga. Joj Bože pomozi mri molim teee.
Tako je dan posao i krenula sam da se spremam za trening.
Spakovala sam sve potrebne stvari koje mi trebaju i krenula na trening.
Kada sam bila blizu baletskog studija videla sam Jungkook. On sigurno ovde negde živi.
Videla sam da šeta psa. Sageo se da veže pertlu, a njegovo kuče je došlo do mene.
,, Ej mališa. Opet se srećemo", on je samo na mene skočio i oborio me je na beton i krenulo da me liže po licu i da skače oko mene. Ja sam se smejala kao luda. Kad odjednom ispred mojih očiju se pojavila neljegova rika. Prihvatila sam je,, Izvini. To nije hteo namerno da uradi,prosto voli da se igra",, Nema veze",, Ti treniraš balet? ",, Da od malena ga treniram. Samo sam malo pravila pauzu",,Izvini što pitam,ali zašto?",, Nema veze. Nemoj se izvinjavati. Pa uvek u ovo vreme napravim pauzu na neko vreme pa se opet vratim". I tako smo neko vreme pričali dok ja nisam morala da udjem unutra.
Koliko sam ja shvatila Jungkook je dobar, nije loš, uvažen i sve ostalo. On je sad i okey osoba, možda i nije, ali koliko smo on i ja pričali čini se dobrom osobom. Svidja mi se njegov bani osmeh kada se nasmeje.
(ja se izvinjavam, ali engleski i ja smo ko nebo i zemlja, i ne znam kako se piše. Izvinitee😅🤦🏻😭🙏🏻)
Otisla sam u svlačionicu i presvukla se. Obula sam baletanke (imate sliku gore) i izašla.
Svi su me dočekali sa osmehom.
,, Dobar dan ja sam Yona Ivanov. Drago mi je", ja sam se nasmejala i sačekala ako neko ima da me pita nešto,, Ja tebe znam. Ti si bila poznata po celoj palneti. Ja sam zbog tebe počela da treniram balet, ti si meni bila idol i zauvek ćeš ostati. Jako mi je čast da igram sa tobom". Ja sam bila šokirana nisam očekivala da ću nekome biti idol,, I meni je jako drago". Kada su me svi pitali pitanja koja su ih zanimala krenuli smo sa treningom.
*Jungkook pov*
Kada sam stigao kući iz šetnje razmišljao sam o onome što mi je Yona rekla. Ona je kao mala trenirala balet. Pa zato ima dobro držanje telа.Ja sam samo izdahnuo i nastavio da razmišljam o njoj. Ona je sasvim normalna devojka. Neje kao one druge da stavlja tonu smine na sebe, ona ima prelepo lice, zgodna je, ne hvali se, što više ona gleda da bude u senci, da nije popularna u školi, ima prelep osmeh, kada se ona nasmeje ja se najtežim ceo. Ona je celokupno predivno biće, iako se ne družimo, ali koliko smo pričali ona je normalana i vodi normalan život. Ili ima nešto što krije, ako krije onda skriva ispod maske. Joj Bože sta mi napravi.
Posle nekog vrema sam zaspao. Bio sam jako umoran.
*Yona pov*
Bilo mi je prelepo na treningu. Niko me nije vredjo zbog izgleda, naprotiv oni su hvalili moj izgled i pričali mi da se nisam ni malo promenila od kada sam bila mala, i kada sam trenirala balet. Oni su mene gledali da sam ili ja ne znam ni ja šta. Devojke su jako fine, ljubazne, kulture i slepe stvari koje imam da kazem.
Jako mi je nedostajalo ovo. Kada sam stala na prste posle toliko godina osećala sam se kao da letim. Prosto ovaj osećaj ne može da se opiše koliko je prelep.
Kada sam stigla kući is tusirala sam se, večerala i legla u krevet.
Čim kad sam legla odmah sam potonula u svet snova.
___________________________
Nadam se da vam se svidja deo 💙 💙Uživaj te i napisi te ako vam se nešto nije svidelo💙❤️🩰💜
VOUS LISEZ
Together Forever
FanfictionNije sve onako kako izgleda, zamišljamo ili vidimo. Sve to može biti drugačije. Može biti dobro ili loše. Ali zato je Yoni to bio dobar put, kao i za Jungkooka. Ovo je moja prva knjiga i nadam se da će vam se svideti l💜❤️💜❤️