14. Fejezet

386 19 0
                                    

Kakashi szemszög
Nem tudtam elfelejteni amit a vízesésnél láttam. Nem ment. Nem tudom hogyan kelt bennem ilyen érzelmeket, de csak rá nézek az arcára  már átérzem a fájdalmait. Mi hasonlítunk. Megtudjuk érteni a másikat, de ő a tanítványom, a tanítványom testvére is és idősebb vagyok nála. Ő nekem olyan mint a tiltott tekercsek. Pedig annyira ügyes, jól harcol, bátor, kedves, szép és tudja értékelni azt ami jutott neki. A hálózsákhoz mentem, miből csak szuszogást hallottam. Az arca ki volt simulva, mint ha nem lenne semmilyen gondja.

-Már nem vagy egyedül, nem kell cipelned a terhet. Oszd meg a barátaiddal, oszd meg velem.~ Elkezdett mocorogni, majd apró mosoly jelent meg arcán. Inkább vissza ültem megfigyelő helyemre.

Minori szemszög
Amikor felültem, szemeimet is sikerült kinyitnom a sensei tekintetével találtam szembe magam aki egyik pillanatban még a fán ült, másikban meg mellettem állt.

-Pakoljunk össze és induljunk tovább

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Pakoljunk össze és induljunk tovább.

-Igenis. ~Egy húsz percbe beletellett a pakolás, majd ahogy mondta Kakashi-sensei, indultunk is.
Csak az álmom járt a fejemben, ami pont az előttem haladó férfiról szóltak. Összefoglalva együtt voltunk, piknikesztünk. Csak ketten voltunk, majd megcsókolt és azt mondta szeret. Bár ez lehetetlen, hiszen ő a sensei-em meg a bátyámé. Nem lehetünk úgy.

-Ott van egy fogadó, ebédeljünk meg.

-Jónapot fiatalok, mit hozhatok? ~jött ki egy nagyon idős néni. Pici volt, ráncos a csakrája tiszta volt a társam rám nézett.

-én füstölt marhanyelvet szeretnék.

-Az nekem is jólesz.

-Rendben, akkor egy kis türelmet.

-Hogy aludtál?

-Jól. Én jól. Az őrködésközben történt valami érdekes?

-Azon kívül hogy egy vaddisznó fel akart öklelni semmi.

-Mihh? ~ kezdtem el nevetni. Amikor újra a fehér hajúra néztem, láttam hogy mosolyog, (jó.. igazából csak a szemén, hiszen maszk volt rajta.)~-Most teljesen a szemeim előtt lebeg ahogy maga kiabálva rohan egy malac elől. ~kezdtem el újra nevetni.

-Ennyire gyávának tartasz? ~nézett rám komoly arccal, amire köpni – nyelni nem tudtam.

-Nem.. én nem ezt mondtam..

-csak vicceltem. Tudom hogy..

-Sensei! 2 rossz természetű csakra közeledik.

-Bújjunk el.~a fogadó körüli erdőben egy magas fára ültünk fel.

-Na de Deidara – senepai! Senpaiiii!

-Fogd már beeee!

-Halkan, menjünk tovább.

Hatake Kakashi X Minori(befejezett) Where stories live. Discover now