2.fejezet

648 38 2
                                    

-Hova megyünk amúgy Gaara?
-Ezt kicsit késő megkérdezned nem? ~ mosolygott.
-Tudod jól, hogy nem szoktalak megkérdőjelezni, de csak annyit mondtál hogy meglátogatunk egy régi barátot.
De számításaim szerint Konohagakure-ba tartunk.
-Igen, igaz. Még mindig csodálom, hogy ilyen eszes vagy.
-Ezt úgy hívják  megfigyelő- és tájékozódó képesség. Meg hát sokat meséltél egy  Naruto nevű nagyon jó barátodról aki felnyitotta a szemed és.. ez a barát Konohagakure-ban lakik.
-Te tényleg figyelsz rám.
-Miért ne figyelnék, hiszen szinte testvérek vagyunk. ~mosolyogtam rá, de ő csak elfordította fejét majd motyogott valami “aha szinte testvérek"-et.
-Nem akarlak megbántani kedves Minori, de neki már van 2 testvére is.
-De Kankuro... izé elnézést ha valami sértőt mondtam. ~ hajoltam meg. Nem szólt senki semmit ezért felegyenesedtem, de csak egyhelyben álló, kikerekedett szemű embereket láttam, így előre indultam. Gaara és Kankuro mögöttem jöttek kissé lemaradva, de azt láttam hogy a báty súg valamit az öccsének de azt nem tudtam mit.

-Hé Gaara! Tudom hogy tegnapelőtt is kérdeztem, de Minori biztos hogy Naruto húga? Nem mintha nem kedvelném és sőt hasonlítanak is de Naruto soha nem viselkedik így.
-Igen az. De  hogy érted hogy "soha nem viselkedik így"?
-Hát én csak vicceltem az előbb de erre ő meg bocsánatot kérve meghajolt.  Narutonak viszont meg komolyan mondassz is valamit ő inkább csak röhögne egy sort.
-Minori mindig is ilyen volt, a múltja erőssé tette és a harmadik Kazekage belénevelte hogyan kell tisztelettel lenni. És jobban hasonlítanak mint gondolod, de majd rájössz te is.
-De neked könnyű már mióta is ismeritek egymást? ~A fiatal fiú csak mosolygott.
-4 éve. Már 4 csodálatos éve. Ő volt az első barátom...

~visszaemlékezés~

-Szia! ~ A fiú csak nézett rá.
-Ide ülhetek? -~Mutatott egy régi homokozóra.
-Nincs elég hej máshol?
-Nincs. Most leülök.
-Tch! Mit akarsz!
-Csak leülni. ~ a szőke hajú lány leült a fiú mellé.  A fiú pedig felállt és felemelte mindkét kezét.
-Azt ajánlom hogy hagyd abba. ~ jelentette ki a lány érzelem mentesességgel és nagy ridegséggel. ~ a fiú kissé meglepődött.
-És ha nem? Nem engedtem meg hogy leülj, de te még is megzavartál.
-És most mit akarsz csinálni?
-Meg fogod tanulni hogy viselkedj. ~Azzal a fiú hátán lévő lopó tökből homok kezdett kiszivárogni. Egy másodpercre elnézett és amikor újra a lányra tévett a szeme ő nem volt ott, eltűnt.
-Itt vagyok mögötted. ~mosolygott a lány. Mire a fiú oda kapta tekintetét a lány megint eltűnt.
-Most pedig itt. ~Kuncogott a kékszemű.
-Állj meg! ~ kiabált a fiú haraggal. Majd a következő pillanatban a hátán  feküdt a földön. A csípőjén pedig a lány aki a fiú nyakához egy kunait tartott.
-Ha megpróbálsz megölni ahoz adok egy tippet... ~ a fiú füléhez hajolt és belesuttogta:
-... én gyorsabban foglak megölni és fájdalmakkal teli halálod lesz. ~A szőke elhajolt a fiú fülétől és szembe nézett vele, majd egy pszchiopata vigyorra húzta ajkait.
-Nem telennél az első akivel végeznék.~majd eltűnt a lány. A vöröshajú előszőr nem értette hogy volt képes megközelíteni, amikor a homok mindentől megvédi.
Másnap ugyan ott ugyan akkor találkoztak, majd másnap, végül elérkezett a nap mikor a chunin vizsgára mentek Konohába. A homok testvérek 5 nap múlva  megérkeztek otthonukba, de a vöröshajú teljesen máshogy kezdett el gondolkodni, ő már nem az a gyilkos volt aki elment,ő helyette egy másik Gaara jött vissza és ezt szőke hajú bolond fiúnak köszönheti, akivel hasonló múlton osztozkodtak. Újra  találkoztak  a lánnyal, de a lány sem volt már ugyan az. A szeme kifejezés telen volt, nem nevetett, és a szeme sem csillogott úgy mint aznap amikor találkoztak. De vajon mi történhetett vele? Mégis mi az ami 5 nap alatt így megváltoztatja a lányt?~kérdezte magában. ~De amint meglátta saját maga idősebb kiadását, a harmadik Kazekage-t,  "a szülőjét" akkor már egy másik kérdés vette át az előző kettő helyét. Vajon hányadik kínzásnál tarhatnak?

~visszaemlékezés vége~

Még épp sötétedés előtt elérték Kohona kapuit. De valaki már várta őket.
-Isten hozta Kazekage, Kankuro-sama és Minori igaz?
-Örvendek Shizune~szólt a jinchuriki mert ismerte a szőkehajú társát és tudta hogy nehezen bízik meg másokban.  De ha ő nevén szólítja a fiatal nőt akkor barátja nem fog veszélyforrásként gondolni a nőre.
-Igen én vagyok Minori. Örvendek Shizune-sama. ~ hajolt meg. A kísérő nehezen emésztette meg ezt a dolgot hiszen amikor a lányra nézett Naruto jutott az eszébe, de a most érkező tiszteletteljes viselkedése nem a fiú stílusa, így hát felugrott benne is a nagy kérdés Tényleg Naruto húga lenne?
-Hmm! Ugyan hagyd a sama-t! ~a vendég bólintott.~ -Egyenesen a hokage irodájába megyünk. ~szólalt fel, amire  homokrejtek vezetője biccentett.
A nagy piros épület felé vették az irányt.

Hatake Kakashi X Minori(befejezett) Where stories live. Discover now