-Minori-chan örülök hogy újra látlak.
-Én is örülök nektek.
-Hogy hogy itt vagy húgi? Talán hiányzott már a bátyád?-kérdezte egy nagy mosollyal Naruto.
-Hát persze hogy hiányzott, de amúgy csak Garaa-t kísértem el, ugyanis holnap megjön a többi kage is a csúcs találkozóra.
-Értem.
-Sziasztok! – köszöntem oda nekik miközben a lányt néztem.
Minori szemszög
-Sziasztok! ~– jött a hang, amiért már hónapok óta áhítozom. Amiért mindent megtennék hogy halljam, és most végre újra megcsendült, amire hirtelen a szívem hevesebb ritmusba kezdett.-Üdv Sensei. – köszöntem vissza neki.
-Mi lenne ha elmennénk rámenezni?
-Naruto, nem hiszem hogy Minori-chan hónapok után ezt szeretné a legjobban.
-Ugyan Sakura-chan, együtt rámenezni a barátaimmal és a bátyámmal.. ennél jobb nem lehetne. Te is velünk tartasz Kakashi-sensei?
-Nem, most nem, de köszönöm a meghívást... Minori.
-Ühüm.
-Mire várunk akkor? Induljunk!
-És képzeld megtanultam egy újabb technikát..~ – magyarázta nekem bátyám, de én vállam fölött, vissza pillantottam a szürke hajú férfira, akivel pillantásunk találkozott.
-Üdv!
-Minori-chan, örülök hogy újra látlak.
– köszönt Ichiraku bácsi.
-Én is örülök. Én azt kérem mint Naruto.
-Rendben. Máris adom.
-Üdv!
-Gaara? Temari? Kankuro?
-Minori hát itt vagytok. Kérhetnénk mi is egyet?
-Igen Kazekage-sama.
Sokat beszélgettünk, nevettünk. Naruto elmondta hogy új technikát tanult meg még régebben, de azt mondta hogy akkor Tsunade – sama veszélyesnek titulálta így azt próbálja finomítgatni.
-Én elmegyek kicsit sétálni ha nem probléma?
-Menj csak. – engedett el vöröshajú barátom.
-Mikor jöttetek vissza?
-Tudtam hogy itt vagy. Tán követsz minket Kakashi?
-Ugyan, ugyan, erre volt dolgom.
-Ha te mondod...-forgattam meg a szemem.
-Hogy mennek dolgaid?
-Mendegélnek. Kaptam genin-eket, velük járok edzeni, küldetésekre, besegítek az orvosi ninja-knak. Közben sétálgatunk Gaara-val a faluban ellenőrizgetni. Veled mi van?
YOU ARE READING
Hatake Kakashi X Minori(befejezett)
RandomMi lenne ha Naruto-nak lenne egy húga akiről nem is tudott? És ha a lány kicsit közelebb kerülne a "másoló ninja" -hoz mint csupán mester és tanonca? Hogy viselkedne a lány eddigi legjobb barátja mikor ezt megtudja? Számítani fog a korkülönbség? H...