18.fejezet

347 16 0
                                    

Mostanság minden nap folyamatosan írom magamnak a piszkozatokat, így a Minori-nak is majdnem a végéhez értem, így úgy gondolom hogy itt is haladnia kéne, ezért itt hagyok ma még egy részt! 😁 Remélem tetszeni fog!


Éppen ismét Konoha felé tartunk, de most nem csak mi 4 – en hanem az összes Sunagakure-i shinobi is velünk tart.

AAAAzt az ici- pici infót elfelejtettem mondani hogy az Akatsuki tagja, Tobi üzenetet hagyott a Kagék találkozóján. A bátyámat és a Hachibi-t elküldtük, ugyanis ha az Akatsuki-nak sikerül őket elkapni, akkor elfogják érni a "Hold szeme" tervet. Létrehoztuk az Egyesített shinobi haderőt, amely 2 nagy csoportra osztható: Támogató hadosztály, Nagy harci ezred.

A Támogató hadosztályon belül megkülönböztetjük :Rohamosztag; kapitánya Kankuro, Logisztikai és orvosi támogató osztag; kapitánya Shizune, Kommunikációs osztály ; kapitánya Yamanaka Inoichi és végül Érzékelő osztály ; kapitánya Ao, illetve a szövetség stratégia tervezője; Nara Shikaku volt.

A Nagy harci ezreden belül van : első ezred, ők a középtávú harcosok; parancsnoka Darui, Második ezred, ők a közelharcosok; parancsnoka Kitsuchi, Harmadik ezred, ők a közép- közel távú harcosok; parancsnoka a szürke hajú, bátor, erős, volt sensei-em, Hatake Kakashi, Negyedik ezred, ők a távolsági harcosok; parancsnoka a vöröshajú barátom Gaara és helyettes parancsnoka Nara Shikamaru, végül az ötödik ezred, ők a különleges harcosok; parancsnoka Mifune.

Minden egyes részlegen belül lesznek  olyan csoportok mint a :pecsételő csapat, akik lezárják az Edo Tensei-el feltámasztott embereket, valamint  kommunikációs csapat, amelynek feladata a központtal és más shinobikkal való kapcsolattartás.

A daimyo-k védelmére is lett létrehozva egy külön csapat amit az ötödik Mizukage állított össze, ezt Terumi Mei vezeti.

Az Egyesített Shinobi  Haderő összesen
80.000 emberből áll, köztük shinobikkal és szamurájokkal egyaránt. Az egész szövetség vezetője a negyedik Raikage.

Mifune által létrehozott homlokvédőket fogja a szövetség minden egyes tagja viselni, amin a „Shinobi” kanji szerepel. A szövetség legtöbb tagja viszont a saját falujának megfelelő egyenruháját viseli, de ez az új homlokvédő egyesít minket. Ha bele gondolunk azért ez hihetetlen, hogy ennyi évnek kell eltelnie és egy alakulatnak kell létrejönnie akik a világot akarják elpusztítani, hogy az 5 nagy nemzet békét kössön egymással. Miért kell mindennek okot adni? Miért nem lehetett már szövetséget kötniük? Miért kell hozzá egy háború?

Hogy lecsökkentsük  a civil áldozatok számát, kiürítettük a Gőz és Fagy országát.

-Üdvözöljük Konohagakure-ban. – köszönt Izumo.-A kazekage csak bólintott, innentől a Hokage irodája felé vezetett az utunk. Mikor a közelben voltunk, láttam a barátaimat ahogy beszélgettek, Lee próbált Sakura arcára mosolyt csalni. Hallottam pár beszélgetést és mindegyik arról szólt hogy :

-bármi is történjék nyerni fogunk. Megvédjük a hazánkat és a családunk. A mai napot harc, fájdalom, vér és félelem fogja határolni, de holnap már úgy gondolunk vissza mint egy jobb élet megteremtésére a következő generációnak. – Nem értettem hogyan tudnak ennyire magabiztosak lenni, mert nem így lesz. Úgy fogunk vissza tekinteni erre a napra, mint egy rémálomra és nem lesz olyan könnyű elfelejteni.

-Minor, minden rendben? – nevemre vissza tértem gondolataim közül.

-Igen, minden rendben. – nyugtattam meg gyerekkori barátom, amire ő bólintott. Minden erőmmel azon leszek hogy megvédjem a bátyám, a szüleim és a barátaim otthonát. A falut amihez húz a szívem. -Gaara, én kint megvárlak titeket, körbe nézek, civilek után.

-Rendben. Várj egy kicsit... tessék itt a fejpántod, elfelejtettem odaadni. És ne félj, bízz a bajtársaidban, ne hagyd hogy a félelem felemészen.
-Köszönöm. – majd átvettem tőle a szövetséget jelképező fejpántot.

Amikor sétáltam a temető mellett haladtam el és ott megpillantottam a férfit, aki összetörte a szívemet. De nem tudtam haragudni rá, ma.. most.. ilyen helyzetben, hisz ki tudja.. – nem akarok negatív lenni-.. de kitudja, lehet ma látjuk egymást utoljára. Éppen készülődött eljönni, amikor meglátott és csak megállt mint aki szellemet lát.

-Üdv sensei

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Üdv sensei.

-Ahhmm..öh..igen. Üdv. Minori. – ejtette ki a nevem, de nagyon halkan.

Hatake Kakashi X Minori(befejezett) Where stories live. Discover now