Hosszú sötét folyosón sétáltak végig, ahol egy kétszárnyú ajtó fogadta őket. Deidara a kilincsért nyúlt és kinyitotta azt. A lány szeme elé tárult, ahogyan egy hatalmas asztal körül mindegyik tag jelen van. Különös mód ebben a teremben hatalmas ablakok voltak, de így is csak a kinti szürkület adott aprónyi fényt nekik. Kimiko az ajtónál megtorpanva vette szemügyre a helyet és az ott tartózkodókat. Mozdulni nem tudott, de a szőkeség megragadta kezét és a vezérhez vezette. Nagyokat pislogva követte újdonsült barátját, de belül rettegett.
- Üdvözöllek Kimiko az Akatsukiban. - Egy aprócska mosoly jelent meg Pein arcán, ami meglehetősen furcsa volt tőle. Amennyire ismerte, mindig csak az a komoly arckifejezése volt, de ahogy körbepillantott, másoknak is. - Nos, ha így összegyűltünk, akkor ismertetnék néhány dolgot. Kimiko különleges erővel rendelkezik, ami még előrébb segíti az Akatsuki célját, de még nem képes irányítani. Kemény edzések módján elérhetjük, hogy tökéletesen tudja használni.
- Remélem mellém osztod be, hogy a jól megérdemelt kínokat kapja vissza, de nem ellenkezem és másfajta bocsánatkéréssel is megelégszek. - Csapott az asztalra Hidan, hogy akinek még mindig fájt a vereség, mégis mondata vége fele teljesen megváltoztak arcvonásai. Egy kaján vigyor terült szét arcán és visszaülve székére hátradőlt és feltűnő jeleket küldött a lánynak a másfajta törlesztésnek. Kimiko próbált semleges arckifejezést mutatni újdonsült riválisa felé, de titkon belül még is rettegett.
- A szabályok még mindig élnek így továbbra sem tűröm a tagok közti "háborúkat". - Adott, hogy nyugodt választ a vezér a kicsit forrófejű tagnak. - Víz elemű chakrája van, de véröröksége a jég, ez a fő képessége. Mindenki fog egy keveset foglalkozni vele, hiszen ebből kiderítjük, hogy melyiketekkel van a legnagyobb összhangban. Ami biztos, hogy csak én fogok vele leginkább foglalkozni. Különleges erő tulajdonosa így a saját kezembe veszem az ügy legnagyobb részét. - Zárta le a témát a legegyszerűbb módon. Senki sem ellenkezett, beleegyeztek Pein döntésébe, eközben Kimiko hatalmasat pislogott az előbb hallottakon.
"Hogy én a vezérel? Edzeni? Így is borzalmasan ijesztő nem még egész nap vele lenni. És a többiek? Ahogy végig nézek mindenkin, senki sem az a boldog személyiség. Jaj... Mi lesz velem?" - Kétségbeesetten kezdett jeleket küldeni Deidara felé, hiszen a szervezetben ő volt az egyetlen ember, akitől nem akarsz az ablakon kiugrani. A szőkeség vette a lapot és egy mosollyal az arcán nyugtatta, ezzel is azt sugallva, nem lesz semmi baj. Kicsit sem volt képes megnyugodni, de ezt igyekezett elrejteni is, ami valljuk be sikeres volt, hiszen senki sem fogott gyanút. Még az a forrófejű Hidan sem.
- És Pein? Elmondanád, hogy miért is kell őt tanítani, ha képes volt ezt az imádkozó sáskát kétszer is a földbe tiporni? - Érdeklődött a kékség, aki nem más lehetett, mint Kisame. Teljesen biztos volt abban, hogy így kellett a kérdést feltennie, hiszen a kaszás feje egyre kezdett vörösödni az idegtől. Abban a pillanatban robbanni készült.
- KISAME! ÉN KINYÍRLAK TE ROHADÉK PARTRA VETETT HAL! - Az asztaltól felállva rohant neki a cápaegyénnek. Elborult az agya és már felrobbant a dühtől.
- Shinra Tensei. - Teljes nyugalommal ejtette kis ezt a két szót, miközben kezét az ezüsthajúra emelte. Hatalmas lökés hagyta el a vezért, ami dühös barátunkat találta el és repítette hangos csattanással a falba.
"Szóval ezért fél mindenki Pein-től. Akkora erővel rendelkezik, és hogy egy egyszerű mozdulattal képes fájdalmat okozni bárkinek. Vajon tud ennél nagyobbat is?" - Gondolkodott el Kimiko az előbb látottakon, de egyvalamiben már biztos volt, hogy a vezér akaratának eleget kell tenni, vagy "Shinra Tensei" jár a popidba.
VOUS LISEZ
R I V Á L I S O K /Akatsuki ff./
FanfictionHa egy korántsem egyszerű erővel bírsz, folyamatosan magadra maradsz és az emberek csak utálni fognak. Kimiko története is így kezdődött, de volt kiút belőle, mígnem egy szervezet tagja lett. Nem érezte magát kirekesztve, mégis volt egy személy, aki...