Yazar Notu

873 17 4
                                    

byn1anonim e teşekkür ederim. İlk üç bölümü onun STONY FAMİLY hikayesinden değiştirerek aldım. Kendisinin haberi var ve hikayemin farklı bir hikaye olduğunu biliyor. Kendisine burdan tekrar teşekkür ederim.

wandaismygod a kapağı yaptığı için teşekkür ederim aynı şekilde. Tam istediğim gibi bir kapak oldu.

Bu hikaye benim uzun süredir yazdığım ve yanınlamaya hazır bekleyen hikayelerimden biri. İlk yazdığım hikaye değil ama yayınladığım ilk hikaye olacak. Detayları ince ince örmeye çalıştım. Umarım iyi bir iş çıkarabilmişimdir ve beğenirsiniz. Ama öncesinde bazı detayları size yazmak istiyorum. Bunlar sadece bu hikayeye değil yazdığım/yazacağım diğer hikayeler için de geçerli olacak.

1-) Hikaye MCU, Marvel Comics, X-Men evrenleri ile paralel gitmeyecektir. Filimler değiştirilerek kullanılmıştır.

2-) Hikaye MCU, Marvel Comics, X-Men evrenlerindeki aile ilişkileri değiştirerek kullanılmıştır.

3-) Benim karakterim istediğini yapar. İsterse iki kişiye aşık olur, isterse uyuşturucu kullanır/satar/dağıtır, isterse kardeşiyle/kadreş gibi gördüğü kişiyle yatar. Eğer hoşunuza gitmeyecekse bu hikayeyi okumamanızı tavsiye ederim.

4-) Hikayede kitap ve filimlerden alıntılar olacaktır.

5-) Bölümler yaklaşık 1000 kelime olacaktır. Haftada bir bölüm atmaya çalışacağım. Düzenli bir gün ve saat olacak dersem yalan söylemiş olurum. Yurt dışında yaşadığım için Türkiye saatine göre kaçta atabilirim bilmiyorum. Arada süpriz bölümler olabilir.

6-) Sınavlarım olduğu ya da derslerimin yoğun olduğu zamanlar bölümler aksayabilir. Normalde yedek bölümlerim olur ama yazamazsam ya da bir sebepten dolayı atamazsam size önceden haber veririm.

7-) Hikayede bazı şarkıları karakterim yazmış gibi kullanacağım. Benden şarkı yazmamı beklemeyin lütfen. Bu durumu şiirler için de kullanacağım.

8-) Hikaye örgüsünü kafamda tamamen oluşturdum. Olay örgüsü biraz değişse bile aklımdaki final değişmeyecektir. Belki altarnatif bir final de oluşturabilirim.

Kimsayi okuması için zorlamıyorum o yüzden ilginizi çekmiyorsa ve rahatsız olduysanız çıkabilrsiniz. :)

BEKLENMEDİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin