Bölüm 15

133 8 0
                                    

Peter, Harley, Kurt ve Nina dışında herkes özel toplantı odasındaydı. Durum ciddi olduğu için kimse birbirine bulaşmıyordu.
Laris: Ross Avengers ile elbette uğraşıcak. Ama bizzat değil.
Sam: Nasıl yapacak?
Laris: Avengers'ın iki başlı olduğun Berlin'de fazlasıyla kanıtladınız.
Sözlerini söylerken iğneleyici bakışlarını Tony ve Steve üstünde gezdirmekten çekinmemişti.
Laris: Zayıf noktalarınız tüm dünyanın gözü önünde belli edecek kadar da salak olduğunuz için onlara çalışacak. Tabii ki dolaylı yoldan.
Charles: Laris, daha açıklayıcı olur musun?
Kumral kadın göz devirip oturduğu yerden kalktı. Hologramda açılan Tony'nin resimi parmağıyla gösteririken konuştu.
Laris: Tony Stark, teknolojisi ve parasıyla Avengers'ın ayakta kalmasını sağlayan en büyük etken. En belirgn zayıf noktaları; Peter Rogers-Stark, Harley Rogers-Stark, Audra Stark, Charles Xavier-Lehnsherr ve biricik kocası Stave Rogers.
Hologramı kaydırdığında Peter ve Harley'in resimleri göründü.
Laris: İkisinin de bir açığı yok. Onlarla vakit kaybetmez. Bana bulaşmak gibi bir hata yapacağını sanmıyorum. Charles ise onun için fazla sakin. Sakin bir okul işletiyor yani, hedefi kesinlikle Steve Rogers olacak.
Hologramı yeniden kaydırınca Steve'in resim göründü.
Laris: Steve Rogers, Avengers'ın ilk lideri. Kocası ile kava edene kadar da tek lideriydi. Süperasker olduğu için açığı yok denebilir. En belirgin zayıf noktaları; Peter Rogers-Stark, Harley Rogers-Stark, biricik kocası Tony Stark ve can dostu Bucky Baners.
Hologramı bir defa daha kaydırınca Bucky'nin resmi açıldı.
Laris: Avengers'ı yıkmak için Tony'yı yıkmak lazım. Kocası Steve ile kolyaca Tony'ye ulaşablirsin. Kocasının da zayıf noktası Bucky. Yani Bucky avcunda olursa Steve Rogers, Tony Stark ve Avengers da avcunda olur. Ayrıca en rahat sıkıştırabileceği kişi o.
Konuşmasını bitirince uzun bir sessizlik oluştu. Herkes onun haklı olduğunu biliyordu.
Bruce: Peki ne yapacaksın?
Laris: Kişisel avukatım haber gönderdim. Bucky'nin tüm davalarıyla o ilgilenicek. Ana Bucky'nin ölçülerini aldı bile ona özel bir takım dikiliyor, mahkemede giymesi için. Eğer tahmin ettiğim gibi giderse her şey Bucky ceza yatmasına gerek olmadan resmi bir Avenger olabilir. Bunun için Hydra'nın ve RedRoom'un sistemlerine girmem lazım. Tony ve Charles bana bu konuda yardım edecektir elbet. Dosyalara bakmamk şartıyla.
Bu tuhaf şartı kimse anlamamıştı. Neden dosyalara bakmamaları gerkiyordu ki?
Marcos: İyi de hala neden?
Marcos, Audra'yı kendi halası gibi severdi ve ona hala diye hitap etmekten asla çekinmemişti. Bu durum herkesi memnun ediyordu.
Laris: Bulacakları şeylerden memnun olmayacaklarını biliyorum da ondan.
Tony ayaklanıp hızla kuzenine ilerlerken Charles'da sandalyesini ona doğru sütüyordu. Steve Tony'yi durdurmak için ayağa kalkmaya çalıştığında Audra'nın bakışları ile yerine geri oturmuştu.
Tony: Neyden memnun olmayacağız?!
Bağırmıyordu ama ses tonu yüksekti. Bir cevap almak için zorlayacağını biliyordu. Cahlers'da onunla aynı fikirdeydi ki her ne kadar onlarca defa deneyip başarısız olmuş olsa da kuzeninin zihnine sızmaya çalışıyordu.
Charles: Seni dinliyoruz Laris.
Tony'nin aksne daha yumuşak bir ses tou kullanmayı tercih etmişti Charles.
Laris: Eğer size söyeyecek olsaydım bunu daha önceden yapardım. Eğer dedeiklerim dışında hareket edecekseniz işime de karışmayın.
İkisine de soğuk bakışlarını gönderdikten sonra masaya çevirdi bakışlarını ve konuştu.
Laris: Ana, Stark Yetkisi aktif. Kod durum 7928407258529ALS.
Ana: Stark Yetkisi aktive edildi Bayan Stark.
Laris: Herhangi bir Stark ailesi üyesinin Stark Yetkisi ikinci bir uyarıya kadar iptal. Bu evde benim dışımda hiç kimse ana bilgisayar sistemine erişemeyecek. Bunlara Vison da dahil.
Ana: Aile üyelerinin Stark yetkisi kaldırıldı ve bulunan tüm teknolojik cihazlardan ana bilgisayar verisi geri çekildi Bayan Stark.
Laris: Stark Yetkisi gibi Aile Yetkisi de ikinci bir uyarıya kadar etkisiz kalacak. Kendini sadece beim lanbaratuarım ve odam için açık tutu. Evin geri kalanında Friday'i aktive et.
Ana: Aile Yetkisi iptal edildi. Labaratuarınızda sizi bekliyorum Bayan Stark yeniden görüşmek üzere.
Hologrmlar birden kapandı. Ana'nın siyah hologramları yerine Friday'in mavi hologramlarını kendini belli etmişti.

Friday: Sizinle yeniden çalışmayı özledim Patron.
Tony: Bunu yapamazsın!
Laris: Yaptım bile. Uslu durmayacağınızı biliyorum ama öyle yapsanız iyi edersiniz. Ailemin güvenliği için onları kendi odalarına kitlemekten asla geri kalmam. IronMan ya da Professör X dahi olsa beni durduramaz.

Toplantı odasından çıktığında arkasında endişeli birer Tony Stark ve Charles Xavier bırakmıştı bile. Tony öfkesini içinde tutmaya çalışırken eline geçen bardaklardan birini anında duvara fırlatmıştı. Steve anında kocasının yanına gidip onu sakinleştirmeye çalışırken Erik Charles'in sandelyesinin metalden olmasından yararlanarak onu kendi yanına hızlıca çekti.
Steve: Tony sakin olman lazım. Kriz geçirmeni istemiyorum. Bana bak ve derin nefesler al.
Sarışın adam kocasının yüzünü avuçları arasına almıştı. Tony sadece onun gökyüzü mavisi gözlerini görebiliyordu şu an. Steve'in dediği gibi derin nefesler almaya çalışıyordu.
Charles ve Erik ise onlardan daha sakinlerdi. Erik söylemek istediklerini zihninden geçriyordu, Charles ise onları okumaya çekinmiyordu. Bu sırada kocasının gri-mavi gözlerine odaklanmıştı.
*Erik: Sakin ol Charles. Panik yapmak sadece sana zarar veriri. Audra'nın canını sıkan ya da yakan her şeyi, herkesi bulacağız sana söz veriyorum. Ama şu and eğil. Şu an sakin olman lazım.*
Charles kocasını dinliyordu. Normalde o Erik'i sakinleştiren taraf olurdu ama şimdi Erik onu sakinleştiriyordu. Aslında bu kaldırıp kucağına çekm terkerlekli sandalyesinden kaldırıp kucağına çekmesi bile yeterli olabilirdi, hatta Erik bu yolu tercih ederdi. Ama Charles Lorna ve ikizlerin gözünün önünde bu tarz şeyler yaşamamaya özen gösteriyordu. Erik ise onun bu ahlaklı tavırlarıne her ne kadar sinir olsa da kocasını her öptüğünde kızarması hoşuna gidiyordu.
Raven ikisinden de sakindi. İçinde kopan fırtınaları maskelemekte en başarılı olan oydu sonuçta. Ama yine de desteğe ihtiyaç duyuyordu. Bu desteği kucağında duran eli kavrana kocası sayesinde ulaştığında ona ufak bir tebessüm yolladı. Hank onun gülümsemesi büytünü tuttuğu eli saysinde karısını kendine çekti ve parlak turuncu saçlarına bir öpücük bıraktı.

Tony Stark kocasının onu sakinleştirmesinden sonra Charles ve Raven ile göz göze geld. İkisde ne olduğunu anladığında onaylar şekilde başlarını salladılar. Tony masanın üstüne hologram bir klavye açtı ve hızlı bir şekilde açılan alana yazmaya başladı. Yazdıklarının anlmaı da yoktu, rastgele harf ve sayılara basıyor gibi görünüyordu. Bir süre sonra duvardaki büyük panel açıldı.
Natasha: Ne yapmayı amaçlıyorsun Kaskkafa?
Tony: Laris bir dahi evet. Ama bende bir dahiyim, böyle bir konuda önlem almayacak kadar salak ya da kör değiliz Romanoff. Laris bunu ilk yaptığında bizde özel bir ağ kurduk.
Açılan panele ilerlediğinde Charles ve Raven da onunla birlikte varmışlardı. Charles ortada duruyordu, sağda Tony solda ise Raven vardı.
Raven: Raven Darkhölme-McCoy.
Friday: Giriş onaylandı, hoşgeldiniz Bayan Darkhölme-McCoy.
Charles: Charles Francis Xavier-Lehnsherr.

Friday: Giriş onaylandı, hoşgeldiniz Bay Xavier-Lehnsherr.
Tony: Anthony Edward Stark-Rogers.

Friday: Giriş onaylandı, hoşgeldiniz Bay Stark Rogers. Lütfen işlemi tamamlamak için önünüzde açılan panellere aynı anda doğru verileri girin.
Friday'in konuşmasından sonra panel üç farklı şekilde bölünmüştü. Tony'nin el izini alacak bir jel madde, Charles'ın retine taraması için oluşturulmuş özel lazer ve Raven'ın dil ve diş izini alması için bir ağızlık.
Charles: Üçte. Bir, iki, üç.
Üçü de aynı anda önerinde açılan panellere göre davranıklarında eşleri ve diğer herkes merakla bakıyordı. Bir süre sonra panel mavi renginden kırmızı rengine döndü ve hemen sorasında yeşil oldu. Üçü de geri çelildiğinde Friday'in sesi duyuldu.
Friday: Ulaşım başarılı. Koruma Protokolü 11ALS'ye girişileriniz onaylandı Bayan Darkhölme-McCoy, Bay Xavier-Lehnsherr ve Bay Stark-Rogers.
Üçüde birbirlerine bakarak gülümsediler. Artık yapmaları gereken tek şey bu beklenmedik sırları bulup işleri yoluna koymaktı.

BEKLENMEDİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin