Bruce sabah uyandıktan soran bir süre düşünmüştü. Aklında dün konuştukları vardı. İlk tanıştığı zamanlar Hank'i Kurt'un babası sanmıştı. Azazel'i yani öğrenmişlerdi. Tony onlara Hank'in Raven'ı hep sevdiğini ama ona açılmaya cesaret edemeden Azazel ve Raven'ın çıkmaya başladığını anlatmıştı. Bunu anlatırken gözleri Bruce'u bulmuştu defalarca.
Bunun nedeni elbette basitti. Bruce ve Natasha'nın bir ilişkiye başlaması bile çok uzun sürmüştü. Tony labaratuar kankasının da aynı durumda olmasını istemiyordu. Bruce bunu elbette fark etmişti. Tony'nin haklı olduğunu da biliyordu.
Gerçi çekinmiyor değildi, dün geceden beri aklında Natasha'ya evlenme teklifi etmek vardı. Ama Natasha'nın bunu isteyip istemeyeceğini bilmiyordu. Belki de birilerinden fikir alaması en iyisi olacaktı. Kahvaltıdan sonra labaratuarına gitmişti. Friday'dan Tony ve Clint'in telefonuna mesaj atmasını istemişti. İki adam da labaratuara geldikleridne tedirgin bir Bruce beklemiyorladı.
Clint: Audra'yı çok yanlız bırakmak istemiyorum. Ne oldu Bruce?
Bruce: Natasha'ya evlenme teklif etmek istiyorum.
Tony ve Clint şaşırmıştı Bruce'un birdan bu konuya girmesini bekemiyorlardı.
Clint: Wow! Bunu bekelmiyordum.
Tony: Friday, kocama haber ver buraya gelsin.
Steve'in de labaratuara gelmesiyle Tony gülümseyerek kocasına mutlu haberi vermişti.
Tony: Steve, Bruciebear Kızıl Afet'e evlenme teklif edecekmiş.
Steve şaşkınlık ve mutluluk arasındaydı. Bruce ve Natasha arasındaki ilk elektiriği o fark etmişti.
Bruce: Kesin bir şey yok. Sadece düşünüyorum.
Steve: Bence teklif et Bruce. Natasha ile çok güzel bir çiftsiniz.
Bruce: Natasha ne der emin olamıyorum...
Onlar konuşurken kouşan başka birileri daha vardı.Dün yapılan konuşmadan tek etkillen Bruce olmamıştı. Natasha da etkilenenlerden brisiydi. Bu konuyu Hope, Wanda ve Audra ile konuşmak istemişti.
Wanda: Neden daha ciddi bir ilişki yaşamak istediğini söylemiyorsun Bruce'a peki?
Natasha: Ne düşünür bilemiyorum. Bruce'un önceki sevgilisi; Betty. Onunla da ciddi bir ilişkileri olmuş. Bruce o zamanlar Hulk'a daha yeni yeni alıştığı için onu terk etmiş. Yani belki evlilik istemiyor.
Kumral kadın ona safir mavisi gözlerini kısarak bakmıştı.
Laris: Scott önceden evliydi, Barnes seninle uzun ve cidid bir ilişki yaşadı ama şu anda yiğenimden hoşlanıyor, Clint de her ne kadar çapkın olsa da ciddi ilişkileri oldu; aynı kişi ile iki kere de evlendi. Bence bunları düşünmene gerek yok. Eğer daha ciddi bir ilişki istiyorsan Natasha bunu Bruciebear ile konuş. Onun da pek itiraz edeceğini sanmıyorum. Hala sana nasıl evlenme teklif etmediğini de anlamış değilim.
Natasha onun dediklerini mantıklı bulmuştu. Bruce ile ilişkileri güzel gidiyordu aslında. Yine de endişeliydi. Natasha gerçekten evlilik, aile olma gibi şeyleri Bruce'la birlikte düşünüyordu.Tony aşırı heycanlı bir şekilde Bruce'a bir dolu yüzük gösteriyordu. Bruce ve Natasha'nın evlenmesi konusunda ikisinden de daha heycanlı ve mutluydu. Bruce onun gösterdiği yüzükleri beğenmemişti. Tony Stark tam bir Stark gibi davranarak bulabildiği en gösterişli yüzükleri gösteriyordu.
Bruce: Tony, bunların hiçbiri Natasha'ya göre değil.
Tony: Bence çok güzel bunlar. Bak yakut ve elmaslar. Natasha kırmızı rengini çok seviyor.
Bruce: Tony, bence bu seçim işini bana bırak.
Esmer adam yüzünü buruşturmuştu. Bruce tabletteki yüzüklere kendisi bakmaya başlamıştı. Tony'nin gösterdiği şaşalı yüzüklerden uzaklaşmıştı. Yine de Natasha'ya uygun bir şey bulamamıştı.
Bruce: Bunlardan hiçbiri Natasha için uygun değil.
Tony: Tasarım yaptırmaya ne dersin?
Bruce: Tasarım mı? Bilmiyorum Tony.
Tony: Hadi ama, ben Tony Stark'ım. Bugüne birini bulurum. Aklında ne var?
Bruce bir süre düşünmüştü. Gerçekten Aklında ne tarz bir yüzün vardı? Natasha'ya en çok hangi yüzük yakışırdı? Hepsi. Ama onu ifade edecek yüzük nasıl olurdu ki?
Bruce: Siyah inci.
Bir anda gelmişti aklında. Sıradan biri olsa Natasha'nın Rus kırmızısı saçlarına itafen yakut derdi, zümrüt yeşili gözleri gibi zümrüt derdi, belki de nadir olan siyah elmas derlerdi. Ama Bruce için Natasha siyah inci ile bütünleşiyordu. Narin, şık, zarif ve değerli. Gerçi narin sıfatı Narasha Romanoff'a uymuyordu, ama Bruce'a göre o narindi. Zarar görmemsi gerek biriydi. O yüzden Natasha Romanoff'u en iyi siyah inci ile tarif edebilirdi Bruce Banner.Bruce'un cevabını alan Tony anında yapay zekası ile konuşmaya başlamıştı.
Tony: Friday, en iyi siyah inci bulabileceği yerler.
Friday: Mikimoto'yu tavsiye ederim.
Tony: İletişime geç Friday, bana en iyi tasarım yüzükelerini göndersinler. Bruce aralarından birini seçsin, Happy almaya gider.
Bruce: Teşekkür ederim Tony.
İtiraz etmekle uğraşmamıştı. Tony'nin çenesini dinlemek istemiyordu.İki saat sonrasında Tony elindeki tablet ile Bruce'un yanına gitmişti yeniden. Onlarca yüzük modeli vardı karşılarında. Tony yine en göstetişli olanları gösteriyordu. Ama Bruce Natasha'ya en uygun yüzüğü seçmişti. Akşam yemeğinden sonra Happy yüzüğü getirip Bruce'a teslim etmişti. Tabii tüm gün boyunca Bruce ve Tony'nin davranışları ilgi çekmişti. Happy'nin gelmesi ile kızıl ajan iyice şüphelenmişti. Bu işin peşine sonra düşmeye karar vermişti. Gerçi Steve'in ve Clint'in ona bakarken gözlerinin dolması da pek iyiye işaret değildi. İkisinin de ağladığına ayrı ayrı şahit olmuştu. Yine de bunun aynı anda olması garipti.
Natasha artık Bruce'un odasına taşındığı için kendi odasına gitmemişti. Bruce ondan daha erken saatte çıkmıştı odaya. Natasha ise odalarına gittiğine Bruce'un yatağın ucunda oturmuş gergin bir şekilde beklediğini gördü.
Natasha: Bruce, iyi misin?
Bruce: Konuşalım mı?
Natasha: Ben de aynı şeyi isitiyordum.
Kızıl ajan oturacakken Bruce ayağa kalkmıştı. İkisi de şu anda stressli ve heycanlıydı. Bruce'u kalp atışları hızlanıyordu. Her an Hulk'a dönüşebilirdi.
Bruce: Nat, Audra ve Alex'i öğrendik... Hank ve Raven'ı da biliyoruz.
Cümlelerini toparlamakta zorlanıyordu. Damarları yeşşillemeye başladığında Hulk'a dönüşemsine engel olamamıştı. Mor gömleği parçalanırken Nataha gerilemişti. Bruce kendisini bu kadar korkutacak ve heycanlandıracak ne konuşabilirdi ki? Kızıl ajan merak ediyordu doğrusu. Aklında onlarca tahmin vardı, bir çoğunu elemişti.Friday: Avengers'a haber vermemi ister misiniz Bayan Romanoff?
Natasha: Hayır Friday, kendini bu oda için sessize al.
Yapay zeka kızıl ajanı dinlemişti. Natasha sinirli Hulk'un yanıan gidip ona elini uzatmıştı.
Natasha: Hey Koca Adam. Bana ne olduğunu anlatacak mısın?
Hulk: Banner!
Natasha: Ne yaptı Banner?
Hulk: Banner kızıl kadına evlenme teklif etmek istiyor, ama beceremiyor.
Natasha gülümsemişti. Aklına gelen iki ihtimalden ilki çıkmıştı. Bruce'un da kendisi gibi daha ciddi bir ilişki istediğini bu şekilde anlamış oldu Gerçi ona Hulk söylemişti bu gerçeği.
Natasha: Neden beceremiyor? Hulk mu istemiyor?
Hulk: Hulk kızıl kadını çok seviyor. Ama Banner ve Hulk korkuyor. Kızıl kadın istiyor mu?
Natasha: İsitiyor.
Hulk sakinleşmeye başlamıştı. Natasha onun yanına gidip fısıltıyla konuştu.
Natasha: Güneş batamk üzere Koca Adam.
Hulk sakinleşerek yeniden Bruce'a dönüştüğünde Natasha dudaklarını Bruce'un dudakları ile birleştirmişti. Daha kendine gelemeyen Bruce bu baskı ile şaşırsa da yapabildiği kadar Natasha'ya ayak uydurmaya çalışmıştı. Dudakları ayrıldığında Natasha'nın omuzlarını tutmuştu.
Bruce: Bu evet demek mi?
Natasha: Evet Koca Adam.
Bruce yırtılmayan pantolonunun cebinde duran yüzük kutusunu almıştı. Kırmızı kadife kutunun içinden çıkarttığı siyah incili yüzüğü Natasha'nın sol elinin yüzük parmağına taktığında Natasha gülümseyerek nişanlısına bakıyordu.Bruce'un Natasha'ya aldığı yüzük
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLENMEDİK
FanfictionHayatta net olan hiçbir şey yoktur. her şey flu ve beklenmedik olarak gelişir. Kontrol etmeye gücümüzün yetmeyeceği bir hikayeye kader denir. Sen yaşarsın ama değiştiremezsin. Senin dışındaki herkesin değiştirme ihtimali vardır ama kendi kadreine mü...