24. Bölüm: Sönen Işıklar

1.5K 89 187
                                    



(Fatoş) Playlist: Sezen Aksu - Yetinmeyi Bilir misin? 

Giderim, alışığım gitmelere.

 Direndi bu can ne bitmelere.

 Giderim, alışığım gitmelere.

Gerek yok isyan etmelere.



(Neco) Playlist 2: Dil Tengi - Bir Ağaç Olsam


Bir derin deniz karaltısında.

  Yitik ümitlerle çoğalıyorum.

 Acı perdesi çekilmiş, sönmüş yıldızlar.

 Kıvrılıyorum karanlığıma.


Duyduklarıyla birlikte Neco'nun başından aşağı kaynar sular döküldü. Önce yanlış duyduğunu zannetti, sonra Fatoş'un sesi kulağına bir uğultu gibi geldi ve ardından kulağının içinde büyük, rahatsız edici bir çınlama duyuldu. O çınlama diğer tüm sesleri bastırırken içinin boşaldığını hissetti. Elinin, ayağının canı kesilmişti sanki. Orada öylece oturuyor da bir rüzgar esse yıkılıverecek gibiydi. Zihni, duyduğu şeyleri arka arkaya tekrar etti.

Fatoş hamile.

Fatoş, Boz denen o heriften hamile.

Ne yapacağını bilemeyerek öylece Fatoş'un gözlerine bakıyordu. Sevdiği kadının yeşilleri de ona söylediklerini tasdiklercesine bakıyordu. Son umut ışığı olan gözleri de ona istediğini vermemişti. Bakışlarını ondan çekerken yutkundu. Boğazına oturan yumru oldukça rahatsız ediciydi. Elini, kolunu nereye koyacağını bilemediği için bocaladı önce ve sonra masanın üstünde birleştirip yeniden karısına baktı.

"Hamile misin?" Şu soruyu sorarken bile yanıyordu boğazı. Tek bir soru ağzından o kadar büyük bir güçlükle çıkmıştı ki, kendi de ne ara sorduğuna anlam verememişti.

Fatoş, karşısında yıkılan adamdan gözlerini kaçırarak başını usulca salladı. Parmaklarıyla oynarken bu kabusun bir an önce bitmesini istiyordu. Onun karşısına geçip de böyle bir şey söylemek yeterince zorken şimdi bir de onun bu hale geldiğini görmek işkence gibiydi.

Neco'nun ise o an aklından tek bir şey geçiyordu. Sevdiği kadının bir başkasından çocuğu olacaktı. Bu zamana kadar ailesiyle yaşadığı tüm sorunların ve içine doğduğu hayatın haddinden fazla acı verdiğini düşünürdü oysa. Ama şimdi yaşadığı durum hepsini ezer geçerdi. Bu, daha önce başına gelen hiçbir şeye benzemiyordu. Daha önce hiç böyle bir şeyle sınanmamıştı. Şimdi aşkıyla sınanıyordu ve aşkını da ezip geçecek kadar kuvvetli bir gerçek vardı ortada.

Birkaç dakika boyunca sessizlik hakim olan masada bu sessizliği bozan ilk kişi Fatoş oldu. "Neco?" O da ne diyeceğini bilmiyordu. Sadece bir an önce yok olmak istiyordu.

GELECEĞİN BURADA | NECFATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin