Playlist: Cem Adrian & Şebnem Ferah - İnce Buz Üstünde Yürüyorum
Bir rüya içinde.
Ağır ve sessizce
İnce buz üstünde yürüyorum.
Önümde duvarlar.
Gözlerimde bağlar.
Alevler içinden geçiyorum.
Ertesi gün Fatoş yine odalarında, yatağın köşesinde oturarak telefonla oynuyordu. Yatağı oturmak için, koltuğu uyumak için kullanıyor olması garip görünebilirdi ama Neco kendisine yatağını vermeyeceğini açık bir dille ifade etmişken, bu koltuk bu odada olmasaydı sonu halının sert yüzeyi olurdu şüphesiz. Bu yönden düşününce şanslı sayılırdı hiç değilse.
Günlerdir beraber yaşamalarına rağmen hala nasıl bir adam olduğunu çözebilmiş değildi. Tanıdığı herkesten o kadar farklıydı ki, asla bir kalıba sokamıyordu. Bu yüzden kafasının giderek karışması ve rahatsız olması gereken durumlarda merak duygusunun ön plana çıkması normaldi. Bu normal merak duygusuna her şey dahil miydi? İşte bu kısımda işler normalden biraz uzaklaşıyordu.
Dün eve geldikten sonra Neco'nun masum, kırgın yönüyle tanışmış ve akşamına bambaşka bir yönüne şahit olmuştu. Dizlerinde ağladığı için özür dileyen bir adam, birdenbire "Seni öpmek istiyorum," diyebiliyordu. Nasıl bir tezattı bu böyle?
Fatoş, aklına gelen anla duraksadı. En azından içinden geçeni kendisiyle paylaşmış, rızası olmadığı için de öpmemişti. Eğer zorlasaydı şu an bambaşka bir durumda olurdu. Daha sonra kendi yaptığı hamleyi düşündü ve yüzü ifadesizleşti. Üstüne geldiği için mantıklı düşünememiş ve sonra aklına sevdiği adam gelince suçlu hissederek atağa geçmişti. Eğer Neco söylediklerinde haklıysa canını yaktığına şüphe yoktu. Birbirlerine karşılıklı gol attıkları çok olmuştu ve dün geceki de bunlardan biriydi. Fakat Neco bundan geri kalır mıydı? İlla son sözü söyleyecek, noktayı koyup öyle zıbaracaktı.
"Öyle mi?" diye sormuştu, Fatoş'un söylediğine karşı Neco. Bunu sorarken suratında tek bir mimik bile oynamıyordu. Canı yanmış gibi ya da etkilenmiş gibi görünmüyordu. "Demek hayatında sadece bir adamı öptün?" Fatoş, kendinden emin bir şekilde kafasını sallamıştı cevaben. Bunun üzerine Neco, "Öpeceğin ikinci adam olmak hoşuma gitmiyor ama son adam olacağımı bilmek içime su serpti Fatoş," dedi, gözlerini kısıp gülümseyerek. Fatoş'un kulaklarından alev çıkıyordu duyduğu şeyle. Nasıl kendine bu kadar güvenebilirdi? O kim oluyordu?
"Kes lan!" diye bağırdı, elini havaya kaldırarak.
"Hişt," diye işaret parmağını dudaklarının üzerine koydu Neco. "Annemler sesimizi duyup cilveleştiğimizi zannederler sonra. Ha, benim için sorun yok ama sen utanırsın diye hatırlatıyorum." Arkasındaki yastığı düzeltirken son sözlerini ekledi Neco. "Merak edersin diye söylüyorum, hayatımda öptüğüm tek kadın olmayacaksın Fatoş." Fatoş'un kırmızıya çalan suratının ona keyif verdiği her halinden belliydi. "İkinci kadın da olmayacaksın."
Sinirle güldü Fatoş. "Çünkü sen avucunu yalayacaksın."
"Yok," dedi yatağa yerleşirken Neco. "Son kadın olacaksın." Sonra da arkasını dönüp Fatoş'u iç dünyasıyla baş başa bıraktı.
Akşam yaşadıklarını ve Neco'nun söylediği sinir bozucu lafları düşününce keyfi iyiden iyiye kaçmıştı Fatoş'un. Neco'nun kaç kadını öptüğü kendisini ilgilendirmediği gibi kendisini öpemeyeceğinden de emindi. Böyle bir şeye asla izin vermeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEĞİN BURADA | NECFAT
General Fiction"Senin geleceğin burada," dedi adam, yanındaki yastığa vurarak. Başkasını seven karısının bunu anlamasını istiyordu. Ona, kendinden başka çıkış yolu yoktu. "Seni sevmeyen, seni istemeyen birini neden bu kadar zorluyorsun?" dedi kadın, asla sevmeyece...