Playlist: PERA - Seni Seviyorum
Sen ve ben, siyah ve beyaz.
Sen ve ben, sıcak ve ayaz.
Sen ve ben, farklıydık biraz.
Olabilir.
Sen ve ben, geceyle gündüz.
Sen ve ben, yaz ile güz.
Sen ve ben, uzak ve küsüz.
Olabilir.
Sen ve ben, bir film ve kitap.
Neden hep mutsuz ve bitap.
Sanma sözlerimdir yalan.
Kaybolup gittiğin zaman.
Ardına dönüp bir baksan güzel olabilir.
Bir yolu var mı bilmem ama sonu var.
Bir olur desen, içim çiçek, içim bahar.
Bir anlamı var mı bilmem ama bitiyorum.
İster inan ister inanma, çok seviyorum.
"Alpay!"
Neco'nun sesi, aynı anda tüm silahlar patlasa bile hepsini bastıracak kadar heybetliydi. Fatoş'u kaybetme korkusuyla yanıp tutuşuyordu içi. Gözlerinin önünde onu kaybetmeye dayanamaz, ardından kendi de giderdi. Onsuz bu dünyada kalmanın hiçbir anlamı yoktu.
"Beni dinle dedim sana! Bak, beni al." Çaresizce çırpınıyor ve sevdiği kadını kurtarmak istiyordu. "Beni alırsan Yıldırımlar'ı bitirirsin." Kısacık bir an duraksadı ve mantığıyla hareket etmek için nefes aldı. "Süleyman Yıldırım'ı devirmek istemiyor musun? Al sana fırsat. Beni öldür, diğerlerini bırak gitsinler."
"Hayır, sakın!" Sibel itiraz etti. "Kimseye dokunma Alpay. Ne Fatoş'a, ne kardeşime dokunma."
Şahin bir yandan, Fidan bir yandan bağırarak itiraz ediyorlardı. Alpay ise Neco'nun bu halinden zevk alarak bakıyordu ona.
"İlla birini öldüreceksen o benim," dedi Neco tekrar. "Fatoş'u öldürmek sana bir şey kazandırmaz."
Fatoş ise hala gözleri kapalı bir şekilde ensesindeki soğukluğun yerini sıcak kana bırakmasını bekliyordu. Yanındakilerin söylediklerine kapalıydı kulakları. Neco'yla birlikte o sahildeydi. Çıplak ayakla kumsalda yürüyorlar ve temiz havayı içlerine çekiyorlardı. Şu an olmak istediği yerde hayal ediyordu kendini ve sevdikleri için ölmekten korkmuyordu.
Neco, omzundan bastıran adamı olanca gücüyle iterek ayaklandığında adam onu geri oturtmak için hamle yaptı ama Alpay adamını durdurdu. Daha kızı öldürmeden bile bu kadar deliriyorsa kim bilir, o kanlar içinde yere yığılırken nasıl olacaktı. Bu anı videoya kaydedip Süleyman'la Ramo'ya izletme fikri çok cazip geliyordu.
"Hadi," dedi Neco soluk soluğa. "Karşındayım işte. Sık, öldür beni." Alpay'ın gözlerinin içine bakarak ona meydan okuyordu. "Hadi Alpay. Yap şu işi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEĞİN BURADA | NECFAT
General Fiction"Senin geleceğin burada," dedi adam, yanındaki yastığa vurarak. Başkasını seven karısının bunu anlamasını istiyordu. Ona, kendinden başka çıkış yolu yoktu. "Seni sevmeyen, seni istemeyen birini neden bu kadar zorluyorsun?" dedi kadın, asla sevmeyece...