Ben farketmesem toza dönüşecekti salak ya! Beyaz yani! Pembe'nin ona sağladığı güç işe yarıyor evet ama sadece bir süreliğine. Asıl Işık enerjisini aldığı kaynak bu telefon. O kadar uzun süredir Arm'a geçmemiş ki, artık Arm da onu istemiyor anlaşılan.
İnat işte! "Bir gir çık, ne olacak sanki?" diyorum ama yok! İstediğini vermeyecekmiş ona! Hayatının kontrolü onun elinde olacakmış, Arman'ın değil! Hey Allah'ım sen bana sabır ver! Nelerle uğraşıyorum burda!
Neyse... Dağılmayalım şimdi. Anlatmaya devam edip, bir an önce bitirmeliyim. Ben çıktım Arm'dan ama arkadaşlarım orada kaldı. Açtığım kapıdan geçebilmeleri için de benim her şeyi anlatmam gerekiyor. Ve tabii onların da üstlerine düşeni yapması lazım.
Durun, durun, bende öyle gizem yok. Ne düşünüyorsak söyleyeceğim hemen. Planımız; benim her şeyi buraya yazmam ve arkadaşlarımın da yorum yaparak çıkış bileti kazanmaları. En azından böyle olacağını düşünüyoruz. Arm'a girerken Arman'ın kapısından girdiler. Yani onun hesabında yazılan şeylere yorum yaptılar. Eh... O halde benim açtığım kapıdan geçebilmeleri için de benim hesabımda yazılanlara yorum yapmaları gerekir. Düz mantık. En sevdiğim.
Yapan yok mu? Var. Henüz işe yaramadı ama. Yani bizim tarafa geçen olmadı henüz. Ama olacak. Olmak zorunda.
Evet gençler yaptığınız yorumları görüyorum ve inanamıyorum lan! Benim tanıdığım insanların orijinalleri sizler misiniz yani? Neyse bunu çok da düşünmemem lazım yoksa kafayı yiyebilirim. Kabullenmesi çok kolay şeyler değil sonuçta. Benden ve arkadaşlarımdan birer tane daha var. Hem de burada, gerçek dünyada!
Lan! Düşünmeyeceğim dedim ama tabii ki tam da düşünmeyeceğim dedim şeyi düşündüm. Off!
Bu arada yorumları görebiliyor ve okuyabiliyorum. Ehu ehu, bu muhteşem Beyaz okuyamıyordu değil mi? Kim süper, siz karar verin! Neyse, ben de okuyabiliyorum ama cevap veremiyorum. Yine de çok merak ettiğiniz bir şey olursa, bölüm içinde cevap verebilirim bence?
Mesela Meri Hanım demiş ki: Telefondan uzak kalabiliyor aslında. Başkası yazınca mı soluyor bu kız
Aynen öyle. Telefondan uzak kalınca çok yavaş azalıyor gücü ama Arman'ın hesabı kapatılınca hızla solup gidiyor.
Sayın yeterli_bakiye ... 'Başka telefondan yazsana gerizekalı emresu' demişsin. Maaşallah hık demiş Arm'daki Rüvi'nin burnundan düşüvermişsin ama maalesef başka telefona yazmak işe yaramıyor. Işık diyarının enerjisi sadece bu telefonda var. Sizi sadece buraya yazarak getirebilirim. Saygılar...
Ayrıca Meri Hanım... Beni susturmak o kadar da kolay değil. Bunu da ekleyeyim dedim. Ehuehuehuehu!
Ha? Maco çekil şurdan kardeşim! Özel şeyler yazıyorum.
Sana ne lan!
Yürü git! Bakamazsın ne yazdığıma!
Hooop! Uzay çocuğu falan demem çakarım bir tane yemin ediyorum!
Çok korktum ben de!
Uzaklaş! Hadi!
Alfanso sen gel dostum. İlle yazarken biri yanımda olacaksa, sen ol. Eniştemiz sayılırsın hem sen. Ehu ehu ehu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açtım işte laaaaan! Yeni bir hesap açtıııım! HAhahaha!
FantasyNasıl kontrol edeceğim ama bunu? Kendi kendine devam ediyor! Lan açıklama yazmamız lazımdı buraya! Hey! Geç artık burayı geç! Bölüm yazma kısmına gelelim artık! Ben Emre! Arm'dan dışarı çıkan Emre... Hahahahaha! Hadi ama... Bölüme nasıl geçeceğiz?