🔘6🔘 Bu bölümü işin seyrini değiştiren Narsi ve Asker 13'e ithaf ediyorum

143 23 248
                                    

Acaba bir bölüm ismi ne kadar uzun olabilir lan? Bir sonrakinde deneyeceğim bunu kesin. Bir bakmışsınız bütün bölümü başlığa yazmışım, ehu ehu ehu!

Gülüşümden övgüyle bahseden, sekiz kolları ile beraber kükreyen demir477 arkadaşa  buradan en içten selamımı gönderiyorum. Lan ben normal gülüyorum aslında ama bu salak alet böyle yazıyor!

Ehuehuehu! Bak!

Ayrıca Gunyeli25 kraliçesi... "Keşke bu vahşet yarıklarını görselleştirme imkanımız olsa da görebilsek burda" demişsin.

Gördük zaten onları. Anlamsız, büyüklü küçüklü yapılar... Beyaz'ın daha önceden anlattıklarında; o, Kırmızı, Sarı ve ben, yani eski ben rüya noktasına giderken karşılaşmışız o yapılarla. Şu çorak topraklar denen yerden geçerken. Sarı asla yanlarına yaklaşmamak gerektiği konusunda defalarca uyarmıştı. Hatta Beyaz birinin görselini de koymuştu sanki oraya. Okuduklarımdan aklımda kaldığı kadarıyla öyle hatırlıyorum yani.

Neyse hadi, bırakalım bunları kenara.

Eveeeet en son benim bir toz kütlesi gibi Arm topraklarına yapışmamda kalmıştık herhalde. Ben gözümü bile açamazken siz cengaverler, yani sizlerin Arm'a geçen bilinç parçalarınızdan bahsediyorum, Muhafız ile kıran kırana bir dövüş gerçekleştirmiştiniz.

Ehuehuehuehu! Lan bok çuvalı gibi fırlatmıştı sizi her bir tarafa!

En sinirli de IbrahimHalilKaya3 görünüyordu. Olduğu yerde bağırıp çağırıyordu deli. Tam adına yakışır biri vallahi kendisi. Deli...

Neyse tamam. Ciddi oluyorum, durun.

"Meri sen neden bir şey yapmadın?" diye bağırdı en sonunda IbrahimHalilKaya3 .

Meridesen şaşkın gözlerle arkadaşına baktı. "Tabii ki size yardım etmek için! Benim gücümün ne olduğunu biliyorsun değil mi?" Eliyle, yanında her an saldırmak için hazır olda bekleyen kedileri gösterdi. "Muhafız'a ayna tutacaklardı ve o da aynada kendi içindeki iyiliği görecekti. Sonuç olarak daha fazla güçlenecekti."

"O iyi değil." diye söylendi İbrahim ama buna kendisinin bile inanmadığı çok belli oluyordu.

"Keşke aynayı bize tutsaydın be Meri." diye araya girdi UnicornAylin .

"Onu yapamıyorum ki kuzum ya! Tehlike oluşturacak biri ile karşılaşınca değişiyor kedilerim sadece." Meri mahcup gözüküyordu. O da arkadaşlarına yardım etmek istiyordu ama kendisi az önce yaptıkları savaşı anlamsız bulurken, biricik kedilerini buna nasıl ikna edecekti?

"Onu bulmamız lazım." diye kükredi demir477 . Hâlâ normale dönememişti. Soluk alıp vermesi bile hırıltılar eşliğinde oluyordu.

yeterli_bakiye sırıtarak yanına geldi. "Lan oğlum o kadar takarsan kükremeye, sonun böyle olur işte. Aslan mısın, kaplan mısın yoksa kurt musun belli değil. Sekiz tane de kolun var. Nesin lan sen cidden?" dedi alayla.

Onun hemen ardından yetersiz_bakiye de yanlarına yaklaştı ve Demir'in omzuna dokunup sakinleştirici bir melodi duymasını sağladı.

Açtım işte laaaaan! Yeni bir hesap açtıııım! HAhahaha!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin