Hiç uzatmadan direkt giriş! Hadi!
95busra 'nın gümüş oku ve ona bağlı görünmez ipi sayesinde, ilk kez vahşet yarığından uzaklaşmayı başarmıştık ama bunun da uzun sürmeyeceğine emindik. Vahşi asla sakinleşmiyordu ve Karmila ısrar ettiği sürece, çekim fırtınasının gücü artıyordu. Başka bir yolu olmalıydı. Vahşi'yi sakinleştirmenin, ona kapıyı açtırmanın başka bir yolu daha olmalıydı.
Neyse ki Muhafız da benim gibi düşünüp bunu anladı ve bizimkilere dönerek onlardan yardım istedi. Asker ve Narsi'yi güvende tutmalarını istiyordu çünkü kendisini kapı formuna dönüştürüp başka bir savaşçıyı getirmeyi planlıyordu.
gorkem02 , saribnmkocamk , yetersiz_bakiye ve Ceylinumutnisa , Muhafız'ın istediğini yapmasına olanak vermek için zor bela yanlarına gittiler ve Asker ile Narsi'yi kasırganın etkisinden korumak adına ellerinden geleni yaptılar.
Muhafız, savaşçılarının güvende olacağını düşündüğü anda onları bıraktı ve kapı formuna dönüştü. Asker ve Narsi tam olarak sabit duramıyorlardı. Kanlı varislerden Wampirella13 ve şifacımız DuyguNurTunc da onlara yardıma geçti. Buna rağmen, savaşçılar oldukça yavaş da olsa vahşet yarığına doğru sürükleniyordu. Onları sabit tutmaya çalışan yardımcıları da yanlarında sürüklediler ama hızları oldukça yavaşladı. Büşra'nın oku ile biz geri çekilirken, onlar da Asker ve Narsi ile beraber yarığa sürükleniyorlardı.
Muhafız bu yeni gelişmeyi umursamadı. Anlaşılan yeterli zamanı olduğuna inanıyordu. Kapıya dönüşme sürecini hızla tamamladı ve içinden biçimsiz, kocaman, sağa sola yıkılan bir kütle çıkardı. Devasa bir hamura benzeyen bu kütle, saniyeler içerisinde karşısındaki kapının şeklini aldı. Vahşet yarığının çekim gücüne kapıldığı anda da havalandı ama Muhafız çoktan canavar bedenine bürünmüştü bile ve havada sürüklenen kopyasını bir ucundan yakaladı.
Kopya kapı, Muhafız kendisine dokunduğu anda onun şekline bürünmeye başladı. Ağzı oluştuğu gibi de "Neler oluyor?" diye haykırdı.
"Macellan'a dönüş!" Mavi'nin sadece bunu söylemesi yetti. Karşısındaki sahte Muhafız hızla değişti ve kel bir adama dönüştü. Muhafız onu belinden sıkıca yakaladı ve yerde sabit durması için ayaklarını yine ağaç köklerine çevirip toprağa tutundu.
O sırada biz, yaklaşık bir metre kadar uzaklaşmıştık vahşet yarığından. Asker ve Narsileri koruyan yardımcılar ise tam karşımızdaydı. Kısa süre içerisinde bizden daha zor durumda kalacaklardı. Yeni bir düzen değişikliği yapmak zorundaydık ama Muhafız, boşta kalan varislerden başka bir şey istedi.
"Hamurabi'yi vahşet yarığının önüne kadar götürmelisiniz!" Meridesen , UnicornAylin , madnessboii , Ef3suu , yeterli_bakiye , 95busra , demir477 , kont_drakula ve EveningConstellation 'a söylüyordu! Yani bizi görünmez ip ve ok ile çekenlere! Macellan kılığındaki o şekilsiz savaşçıyı, vahşet yarığının yanına kontrollü bir şekilde götürebilmeleri için en azından yarısının ipi bırakması gerekecekti. Yani biz hızla yarığın içine sürüklenecektik. Muhafız onlara ya çok güveniyordu ya da bizlerden birilerini kaybetmeyi umursamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açtım işte laaaaan! Yeni bir hesap açtıııım! HAhahaha!
FantasyNasıl kontrol edeceğim ama bunu? Kendi kendine devam ediyor! Lan açıklama yazmamız lazımdı buraya! Hey! Geç artık burayı geç! Bölüm yazma kısmına gelelim artık! Ben Emre! Arm'dan dışarı çıkan Emre... Hahahahaha! Hadi ama... Bölüme nasıl geçeceğiz?