Offf çok fena yerde kalmıştık.
E ben geçen bölüm bir bok anlatamadım ki zaten!
Neyse durun, bu sefer zevzeklik yok. Direkt dalıyorum konuya.
Ama önce benimle beraber olan yardımcıların anlattıklarından bahsetmeliyim. Geçen bölüm atladım oraları anlatmayı. Ben hatırladıkça her şeyi anlattım, onlar da sağ olsunlar bana bildikleri her şeyi anlattılar. Aslında ilk geldiğimde madnessboii ve Ef3suu da anlatmıştı ama o sıralarda benim kafa uçuşlarda olduğu için pek dinleyememiştim.
Neyse gelelim yeni anlatılan hikayeye:
Kral ile benim mutlu sona uçtuğumuz o harika günden sonra, bir süre tüm Arm'da yas tutulmuş. Neredeyse her diyarın kaybettiği yüzlerce savaşçı, yaratık, hayvan ya da işte her ne halt ise ondan varmış. Muhafız, Son Kale'de uzun süre yaralı savaşçılarını iyileştirmek için uğraşmış. Aslına bakarsanız kaybettikleri için de kendisini oraya kapattığını iddia ediyor ouzhandeniz7 . UnicornAylin ve gorkem02 buna ihtimal vermese de, olanları yaşamış bulunan yetersiz_bakiye çaktırmadan onaylamıştı kafasıyla. Yani bizim hırçın yaratık Muhafız beyimiz, eskilerin Mavi diye bildiği, ne idüğü belirsiz Arm formunun kalbi varmış! Bravo vallahi! Ne diyelim?
Senin Maviş iyi huylu bir yaratık galiba Wampirella13 abla. Azıcık huysuz, az biraz da elinin ayarı yok hayvan oğlu hayvanın ama o kadarı kadı kızında da olur artık.
Neyse...
Günler geçip de acılar azalınca, savaş galibi mimarlar bir araya gelip eski Arm'ı kurmaya karar vermişler. Savaşçıların gözleri parlamış tabii. Çoğu hiç görmemiş eski Arm'ı ama anlatılanlardan hayallerinde canlandırmışlar. Bizimkilerin yani yardımcıların, en ufak bir fikri bile yokmuş.
"Cennet gibi bir şey herhalde." demişti UnicornAylin . "O kadar abarttılar ki, aklıma benzetecek başka bir şey gelmedi."
"Rüya gibi bir şey olsa gerek." dedim ben de. Aslında şaka olsun diye dememiştim ama dördü birden yüzünü öyle bir buruşturdu ki, ben de ünlü gülüşümü yapmak zorunda kaldım. "Ehuehuehu"
Anladık, oradaki her şey zaten bir rüya!
Her neyse... Bu karara koruyucular da çok sevinmiş tabii. Gerçi zaten bu fikir de onlardan çıkmış. Özellikle Mericsen'den... Yani eski Meridesen ... Bunun için tüm diyarların kapıları rüya bölgesine açılmış. Artık giriş çıkışlar herkese serbestmiş. Herkes her diyara girebiliyor, saçma sapan tuzaklarla, görevlerle uğraşmak zorunda kalmıyormuş kimse.
Lan! Hatta Büyülü orman diyarı yeni savaşçı eğitimine de başlamış. Koruyucuların ısrarı üzerine gelen her fidana olan bitenler en ince ayrıntısına kadar anlatılmış. Güçlenmeleri için diğer diyarlardaki eğitimlere girmemeleri için de uğraşmışlar ama Koca ağaç kükremiş. Evet demir477 kardeşim kükremiş. Ehuehuehu! Başka yolu yokmuş yani. Mecbur diyar diyar gezip antrenman yapacaklarmış. Tabii koruyucuların eşliğinde.
Maaşallah her şeye de burunlarını sokmuşlar. İyi de yapmışlar bana kalırsa ama sonucu kötü olmuş tabii.
Şuraya üzgün surat koyabilmek için kimi pataklamak gerekiyor acaba?! Lan duygumuzu da belli etmeyeceksek, telefondan yazı yazmanın anlamı ne?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açtım işte laaaaan! Yeni bir hesap açtıııım! HAhahaha!
FantasyNasıl kontrol edeceğim ama bunu? Kendi kendine devam ediyor! Lan açıklama yazmamız lazımdı buraya! Hey! Geç artık burayı geç! Bölüm yazma kısmına gelelim artık! Ben Emre! Arm'dan dışarı çıkan Emre... Hahahahaha! Hadi ama... Bölüme nasıl geçeceğiz?