🔘18🔘 Önceki bölümün adı Deli'ler olsun

140 22 207
                                    

Ehuehuehu! Bence çok mantıklı!

Deli'ler ortalığı birbirine kattı, her şeyi toparlamak da bana düştü tabii. Nova, yeterli_bakiye 'nin yaptığı koruma kalkanını yıkabilmek için elinden geleni yapıyordu. Haykıran sesini rahatlıkla duyabiliyordum ama görüntü maalesef yoktu. Bu ışık körlüğü artık çok canımı sıkmaya başlıyordu.

"Emre!" diye bir ses duydum. Sanırım CBK'ydı. "Kalkanı güçlendirmelisiniz!"

Dönüp Rüvi'ye baktım ve onun çoktan asasını havaya kaldırıp bir şeyler mırıldandığını gördüm. Ef3suu 'da boş durmuyor, bedenini ele geçirdiği Hiçbir Yer sakini ile sanırım Nova'ya saldırıyordu.

"Yok edeceğim hepinizi! Bir daha asla Arm'da oluşamayacak hale getireceğim! Kabus hattında bilinçlerinize işkenceler edeceğim!"

Nova çığlık çığlığa bağırıp ağlayarak tehditler savuruyordu ama bizimkilerin umurunda bile değildi. Hatta IbrahimHalilKaya3 ellerindeki kılıçları birbirine sürterek kadının acı içinde çığlık atmasına sebep oldu ve "Sen mi yapacaksın o dediklerini kevaşe?" diye bağırdı.

Kargaşa süremeye devam ederken ben de yapacağım işe konsantre olmaya çalıştım. Diğerlerinin enerjisini seçebiliyordum. En azından Rüvi'nin oluşturduğu kalkanın içerisinde kalan enerji noktalarını görebiliyordum. Yine el yordamıyla uzayda ilerledim ve onlara yaklaştım ama o sırada Efe'nin sesiyle durakladım.

"Emre abi! Seninle konuşmak isteyen biri var!"

Sanki biri telefon ediyordu mnakoyim! Doğru düzgün desene şunu! Ne demek seninle konuşmak isteyen biri var?

Her neyse... Beyaz'mış tabii ki! Efe gücüne güç katınca, onunla zihninde konuşabilir hale gelmiş. Hâlâ onlara bağlıymış ve onlar ne görüyorsa o da görüyormuş. Herkese tek tek dokunarak istediğim şeyi başarmam imkasızmış. Nova her an Rüvi'nin yaptığı kalkanı kırmanın yolunu bulabilirmiş ve bize doğru gelen binlerce adamı varmış. İçlerinden biri mutlaka süpernova patlaması yapabilirmiş.

Mişmişmiş! "Beyaz uzatma! Ne yapmam gerekiyorsa onu söyle!" diye bağırdım Efe'ye.

"Hepsine aynı anda verecekmişsin Işık diyarının enerjisini abi!" diye karşılık verdi Efe.

"Nasıl ulan nasıl? Ne yapmam gerektiğini ben de biliyorum sülalesini sevdiğimin savaşçısı! Nasıl yapacağımı bilmiyorum işte!"

Aniden karşımdaki sonsuz ışığın içinde bulunan enerji yumaklarının hepsinden Beyaz'ın söyledikleri duyuldu. "Sen bir rüya ürünüsün! İstediğin her şeyi, istediğin her şekilde yapabilirsin!"

Ben bir rüya ürünüyüm! Ben rüya içinde oluştum ve Arm'a geçtim! Ben rüya içinde oluşan canlı bir nesneyim ve artık bir diyarın enerjisine sahibim! Ben, bir mimar ne yapabilirse eğer her şeyi yapabilirim mnakoyim! Hâlâ sıradan bir Arm ahalisi gibi davranıyor ve gücümün var olduğunu sandığım sınırlarıyla sorunlarımı çözmeye çalışıyordum. Oysa ki ben, Hiçliğin güçlerini kullanabilen bir varistim ve bunu Işık diyarındaki enerjiyi kendime katmakta kullanmıştım.

Ben artık bir mimardım! Ya da ona en yakın şey ne ise o!.. Ve istediğim her şeyi, sırf istedim diye, istediğim şekilde yapabilirdim!

Beyaz o lafları ettikten ve ben saniyeler içerisinde aydınlanmamı yaşadıktan sonra, önümdeki görüntü hızla oluşmaya başladı. Sonsuz ışık gözlerimin önünden dağıldı ve kısa bir süre önce içinde bulunduğum o diyarı önüme serdi. Bambaşka bir yerdeydik şimdi. Muhafız yakınlarda görünmüyordu ama CBK ve Gölge'yi sık sık seçebiliyordum. Yorulmak bilmeden Nova'nın adamları ile savaşıyorlardı. Onlar ise hızla çoğalıyordu.

Açtım işte laaaaan! Yeni bir hesap açtıııım! HAhahaha!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin