🔘16🔘 Damar yumağı

71 21 136
                                    

Eveeeet, efendime söyleyeyiiiim. Çaktırmayııııın. Şişşşşt. Hatırlıyorum yoksa ben nerde kaldığımıııı. Eveeeet, tabii ki deeeeee...

Yok lan yemin ederim hatırlamıyorum yav!

Meridesen çok şüpheleniyor benim bu unutmalarımdan ama vallahi bir nedeni yok. Kafamda aynı anda bir sürü şey dönüyor ve ben hangi kısmı anlattığımı, hangi kısmı daha anlatmadığımı unutuyorum. Sadece bu yüzden.

Ehuehuehuehu Ceylinumutnisa ... Macellan'a söylediğin şeyleri ilettim. Suratı öyle güzel şekilden şekile girdi ki anlatamam. Ehuehuehu! Hadi çıkın artık şu kapıdan da karşılaşın şunlarla yav. Yaklaşan savaştan çok buna heyecanlanıyorum resmen! Ehuehuehuehu!

Öhöm! Cıvıdım yine!

O zaman her zamanki sihirli cümlemizi kuralım mı?

Nerde kalmıştım ben lan? Işık Diyarı'na geçmiş miydim? Yok, yok daha geçmemiştim. Karmila'dan bunu istemiştim sanırım.

Hay skecem ya! Unuttum işte!

Oha tamam hatırladım! CBK ile Gölge'yi anlatacaktım daha! Muhafız bir süpernova patlamasını önlüyordu ama samanyolu kılıklı Nova başkalarını getirmişti karşımıza.

Tamam, burdan devam mnakoyim!

"Sevgili Muhafız patlamak üzere olan gezegenimi tutuyor olabilir." diyerek sırıttı Nova. "Bende çok daha fazlası var." Ellerini tekrar yukarı kaldırdı ve tam önünde simsiyah, uzun, saten elbiseli bir genç kadın oluştu. Nova onu da alnından öpeceği sırada genç kadının sırtından bir şey girip karnından çıktı.

Nova acı ile çığlık attı. "Yavrum, gezegenim!" diye bağırırken, önündeki genç kadının yok oluşunu izledi. Yok olan kadının arkasında da CBK belirdi.

Nova tam ona doğru hamle yapacaktı ki yine derin bir acı duydu. 'Gezegenlerim' dediklerinden biri daha yok olmuştu anlaşılan. CBK her zamanki donuk ifadesiyle Nova'ya baktı ve "Gölge sırayla ziyaret ediyor onları. Buraya çağırdıklarını da ben halledeceğim." dedi.

"Onlar ne tam olarak?" diye sordu Muhafız kısa süreliğine oluşan sessizlikten faydalanarak. "Yeniden doğuşu başlattıktan sonra kalan yardımcı olamaz. Buraya ait değiller. Hissedebiliyorum."

"Buraya ait olmayan bir şey varsa, o da sizlersiniz!" diye bağırdı Nova. "Defolun gidin diyarımdan!"

"Karmila..." dedi CBK, Nova'nın haykırışlarını umursamadan. Ardından bana bakarak devam etti. "Emre'yi buradan çıkarmak zorundasın."

Biliyordu tabii ki. Narsi ve Asker 13 onlara da söylemiş olmalıydı. Benim buraya nasıl geldiğimi de, nasıl çıkacağımı da biliyorlardı.

"Yapamam." dedi Karmila. Gözlerine yaşlar üşüşmüştü tekrar. "Eğer ben burayı terk edersem..."

"Sen bunca zamandır burada mıydın?" diye sordu Muhafız şaşkınlıkla ama yanıt alamadı.

"Yapmak zorundasın." diye araya girdim. "Bu riski almak zorundayız."

"Ne dediğinin farkında değilsin." diye karşılık verdi Karmila hemen. Muhafız onun benimle bu konuyu tartıştığına inanamıyordu. Bir şeyler söylemek için ağzını açıyordu ama konuşması yarıda kalıyordu.

"Ama Macellan farkında." dedim sözlerimin üstüne basa basa. "Sana ihtiyacımız var."

Mimar kadın dikkatle beni izliyordu. Gözlerimin içine baktı ve hüzünle gülümsedi. "İkiniz de muhteşemsiniz. Sen ve Deli'nin varisi olduğuna emin olduğum o arkadaşın..."

Açtım işte laaaaan! Yeni bir hesap açtıııım! HAhahaha!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin