Între timp, Victoria a rămas cu Arthur și Monica. Toți sunt la fel de confuzi.- Sper că au un motiv foarte bine întemeiat pentru ce mi-au făcut în seara asta. De unde îl cunosc ei pe tatăl meu și ce ar fi putut să le facă atât de rău? E prima oară când ajungem în Overleve. Cu siguranță l-au confundat cu altcineva, iar pentru tot spectacolul de prost gust din această seară aștept câteva scuze serioase, se frământă Victoria.
- Nu-ți face griji, o să realizeze că au greșit și își vor cere iertare în cel mai scurt timp, o consolează Arthur. Mo, tu ai vorbit ceva cu Toni după ce au plecat?
- Nu am primit niciun semn de la el. Dar și eu sunt convinsă că a fost doar o neînțelegere.Victoria se mișcă dintr-un colț în altul al încăperii, fiind vizibil agitată din toate punctele de vedere: corpul îi tremură, vocea îi este stinsă, mișcările îi sunt necontrolate, iar privirea îi este în gol.
După doar câteva ore de somn, cei din West Over se adună în sufrageria casei lor pentru a continua discuția din seara anterioară.
- Deci nu mi-am imaginat eu din cauza drogurilor, nu? Întreabă Dekko.
Power toarnă la fiecare cafea, anticipând dificultatea discuției. Dintre toți, Alexis este cel mai puțin afectată de situația actuală, deși ea este cea care a declanșat-o. Ceilalți o ignoră.
- Doar nu vă gândiți că eu sunt de vină, nu-i așa?! exclamă ea. Ar trebui să-mi mulțumiți că v-am arătat cu cine împărțim sala de cursuri și, de la o vreme, timpul nostru, se uită cu subînțeles la Jax.
- Câteodată felul în care spui contează mai mult decât ceea ce spui, adaugă Power.
- Eu am vrut doar să ajut. Nu ai vrut mereu să găsești persoana care ți-a omorât părinții, Jax? Nu ați vrut cu toții asta?! POFTIM! O aveți în fața voastră, dar cu toate astea, tot pe mine mă găsiți vinovată. Sunt alături de voi, așa cum am fost până acum... și cred că v-am dovedit asta.
- Putem să ne calmăm? Nu rezolvăm nimic dacă vom continua să ne atacăm unul pe celălalt, zice Toni. Nu vreau să fiu paranoic, dar credeți că bărbatul ală care a intrat cu forța în casa noastră a fost trimis de Grace? S-a întâmplat fix cu puțin timp după venirea lor în Overleve.La auzirea acestor cuvinte, Jax își ridică privirea din pământ.
- Este foarte posibil, încuviințează Dekko. Ar trebui să jucăm pe față sau să ne prefacem că am înțeles, de fapt, eronat?
- Uitați, intervine Eric, știu că am fost plecat, dar nu am uitat ce s-a întâmplat atunci în West Over. Vreau să fiți siguri că vă puteți baza pe tot sprijinul meu, însă sfatul pe care vi-l dau este să fiți prieteni cu ea. Cum te poți apropia de cineva dacă știe că îi vei face rău?- Toni, dă-i mesaj Monicăi și invită-i pe toți trei aici, spune deodată Jax. Ar trebui să facem curat pentru oaspeții noștri, nu?
Bea ultima picătură de cafea și merge în cameră, așteptându-i pe cei din East Leve.
- Ți-am spus că își vor schimba părerea. Mi-a dat Toni mesaj. Vrea să mergem în West Over, îi anunță Monica pe Victoria și Arthur.
Victoria este mirată. ,,Scuzele lor ar trebui să fie unele buuune", gândește ea. Cei trei pornesc înspre casa din celălalt cartier. Ajung în mai puțin de 30 de minute, deși vremea este ploioasă. Pășesc timid înăutru, cu privirile celorlalți ațintiți spre ei. Jax iese din cameră și rămâne nemișcat în dreptul ușii pentru câteva secunde, însă își scutură rapid capul și merge către masă.
- Intrați, spune Power. Vrem să explicăm ceea ce s-a întâmplat aseară.
- Greșeala care s-a întâmplat aseară, vrei să zici, adaugă Victoria.
- Pe jumătate. Într-adevăr am reacționat fără să punem la îndoială cele spuse de Alexis, se apără Jax, însă a avut dreptate cu un aspect: tatăl tău va conduce EIMA, firmă care nu este foarte prietenoasă cu West Over. Dar am exagerat cu reacția noastră pentru că, cine știe, poate tatăl tău va schimba perspectiva odată ajuns la putere.
- Mai pe scurt, ne cerem scuze pentru aseară, Victoria, continuă Power.
- Tatăl meu nu are nimic împotrivă cu cei din West Over, vă asigur. - imediat după terminarea ideii, Jax lovește cu piciorul în masă, pierzându-se cu firea. Victoria își mărește ochii.- Ești bine? Jax încuviințează. Cum spuneam, chiar îi place orașul până acum, inclusiv oamenii. Iar atunci când va prelua conducerea, respectiv în vară, ne vom întoarce în LA. Nu aveți de ce să vă faceți griji!
- Sunt convins de asta, îi răspunde Jax. Eu și Alexis ne retragem, vă lăsăm să vă distrați în continuare.
- Fără alte neînțelegeri, glumește Alexis.La auzirea acestor cuvinte, Victoria devine într-o oarecare măsură confuză, dar se aștepta ca Jax să se împace cu Alexis. Asta face mereu, nu? își spune ea. Jax o privește fix, iar ea îi răspunde în aceeași manieră.
- Mergem, iubitule? Întrerupe Alexis schimbul lor de priviri.
Pleacă din casă cei doi, iar ceilalți rămân la povești. Toți cei din West Over încearcă din răsputeri să-și mascheze disprețul față de adolescenta din East Leve.
- Tu ești nou pe aici, nu? Îl întreabă Arthur pe Eric.
- Da, eu sunt Eric. Mă bucur să vă cunosc. Dar avem destul timp pentru asta, oricum. Din al doilea semestru, vom merge la același liceu. Bineînțeles, în părți diferite, așa cum ne-am obișnuit.Eric este un tip blonduț de 1,77, cu numeroase tatuaje - tipic West Over -, ochi căprui, are puțină barbă, și este bine făcut, semn că își omoară timpul trăgând de greutăți - tipic băiatului din West Over -.
- Eu sunt de părere că liceul ar trebui să se unească, spune ferm Victoria. Noi suntem doar niște adolescenți, de ce trebuie să ne urâm atât de tare? Mai ales pentru lucrurile făcute de părinții, bunicii, străbunicii noștri.
- Hahaha, râde Eric, nu poți veni tu acum să schimbi o tradiție de zeci de ani. Dar apreciem intenția.Cam așa a decurs toata ziua de duminică, iar Victoria, odată ajunsă acasă, se așază la masa unde se află tatăl și mama sa.
- Hei, străino! Ai fost cam absentă zilele astea de acasă, subliniază bărbatul.
- Am fost la Monica și am petrecut timpul ca între prietene.
- Adică ați mâncat o grămadă de prostii și v-ați plâns de băieți, adaugă mama ei.
- Ahhh, nu, Maya, ter... - se oprește brusc -, de fapt, ai dreptate. Are probleme cu iubitul ei din West Over și mi-a cerut câteva sfaturi.Tatăl ei, care savura un pahar cu whisky, se oprește în acel moment și așază paharul pe masă.
- Sper că tu mi-ai ascultat sfaturile și ai stat departe de ei. Nu-i așa?
- Să știi că nu sunt atât de răi. Au, într-adevăr, numeroase părți negative, însă în adâncul...
- E de ajuns, Victoria! O întrerupe tatăl său. Nu vreau să ai vreo legătură cu oamenii de acolo.
- Dar nici nu-i cunoști, tata!
- Mi-a fost suficient doar să aud ce fac, cu ce se ocupă și cum se comportă. Iar aceeași părere o are și mama ta.
- Apff, pufnește adolescenta, Maya chiar a invitat un băiat de acolo la noi în casă. Și s-au înțeles de minune!Daniel Grace rămâne amuțit la aflarea acestui lucru și se uită lung la soția lui.
- De unde aveam să știu că e din cartierul ăla? Se apără femeia, iar bărbatul se stăpânește.
- Mi-ar plăcea ca asta să nu se mai repete. O zic pentru binele viitorului tău, Vicki! Nu aș vrea ca singura mea fiică să fie rănită din cauza persoanelor de genul acesta.
- Dar EIMA are voie să-i rănească? tatăl o privește suspicios. Nu te preface surprins. Am aflat că firma vrea să scape de West O., dar nu-mi vine să cred faptul că tu susții asta!
- Iubito, EIMA vrea doar să facă partea aceea din oraș mai prosperă și... cum să formulez, cu mai puține ilegalitați. Nu își dorește nimeni să ,,șteargă" West Over de pe hartă, râde sacadat. Dar asta o să se observe în timp. Ai încredere în mine!
Victoria încuviințează și merge în camera ei. Din reacția părinților ei deduce că este posibil să se fi întâmplat ceva între tatăl său și cei din West Over în trecut. Dar cum? Când? Oare vor avea curaj prietenii ei să-i spună adevărul?
CITEȘTI
Ria, West Over
Teen FictionVictoria Grace ajunge în Overleve tocmai din L.A. înainte de ultimul an de liceu. Adaptarea nu este deloc ușoară, având în vedere că persoanele din cartierul West Over încearcă să îi distrugă liniștea. Încă din prima zi, aceasta intră în conflic...