Ops2

24 3 0
                                    

   - Nu-i așa că mai ai energie pentru încă o petrecere? 

   Cam așa a început evenimentul care avea să schimbe multe concepții.
   Nervoasă de la discuția cu Jax, Victoria îi propune Monicăi o nouă oportunitate de a petrece. Evident că prietena ei nu stă prea mult pe gânduri și deja a trimis invitațiile la majoritatea persoanelor. 
   Jax abia ajunge în West Over, unde are o întâmpinare nu foarte prietenoasă din partea lui Alexis.

   - Te-ai distrat aseară, nu?! Vreau să vorbim serios. Dacă nu mai ai chef de mine, măcar spune-mi dracu', nu mă lăsa să trag de tine ca ultima proastă!

   Jax se uită fix la ea, fără să spună ceva. Alcoolul și drogurile în exces din noaptea precedentă încă se resimt, iar lui îi este extrem de greu să se concentreze asupra lucrurilor pe care Alexis le pronunță.

   - Ăăă, da... Păi... Nu știu ce dracu' zici acolo și nici n-am chef de un mini-circ. Faptul că ne-am tras-o de câteva ori nu însemnă că suntem împreună. Ok? Ok. Dacă începi să ai sentimente e fix problema ta. Știai de la început cum merge treaba în cazul meu. Mă duc să-mi revin, ciao!
   - Ești cel mai mare nesimțit pe care l-am cunoscut!!!! Sper ca târfulița din East Leve să îți facă de 10 ori mai rău decât faci tu!! strigă Alexis cu lacrimi în ochi. Jax se întoarce imediat și, efectiv, urlă.
   - TAAAAACI!! TACI! TACI! aruncă cu orice chestie pe care o apucă și creează numai bucăți de cioburi. SĂ NU MAI AUD DE EA ÎN CASA ASTA SAU...
tocmai în acest moment primește mesaj de la Monica.

   ,, A doua oară e să reparăm regretul din prima seară. La mine: 21:00''  

   Aruncă telefonul și cade epuizat în pat. Alexis strânge dezastrul cauzat de Jax, luându-i telefonul și citindu-i mesajele cu Victoria. Lacrimile îi curg din nou. Se gândește să îi trimită un mesaj, dându-se drept Jax, pentru a distruge relația dintre el și adolescenta din East Leve, însă o caută mai întâi pe rețelele de socializare cu scopul de a afla mai multe despre ea. Și spre surprinderea ei, află mai multe decât și-ar fi imaginat.

Seara vine, toată lumea se strânge la petrecere, iar atmosfera e una excelentă, încă de la început. ,,Shot, shot, shot!'' se aude încontinuu, iar muzica îi determină pe toți să-și arăte cele mai bune calități de dansatori. Victoria e inima petrecerii, ca pe vremuri, iar Monica o susține întru totul. Arthur și Power sunt de nedezlipit, iar Toni tocmai îi întâmpină pe Jax și Alexis, care au venit împreună, dar oficial sunt separați. Victoria observă acest lucru, dar decide să îl ignore total pe Jax, nedorind să-i dea nici cel mai mic procent de satisfacție. În același timp, Jax o privește preț de câteva secunde: zâmbește, dansează, fredonează versurile melodiilor; nu a mai văzut-o atât de fericită, gândește el. Totuși observă că se folosește de o cantitate mare de alcool pentru a face toate acestea. Dar e fericită, nu? se consolează el. Iar asta face și Jax, merge direct la bar, apoi se așază pe canapea.
Au trecut trei ore de când a început petrecerea, iar toată lumea se distrează din ce în ce mai mult. Cu excepția lui Jax, care se află încă pe canapea, dar și a Victoriei, care este la baie cu Monica, vomitând tot alcoolul din această seară.

- Se pare că am exagerat puțin, nu? spune Victoria, râzând.
- Se mai întâmplă, răspunde Monica cu același zâmbet. Haide jos să-ți pun apă cu lămâie, ok?

Între timp, Jax este adus la realitate de o atingere pe umăr. Se întoarce imediat și vede că este Eric, unul dintre prietenii din grupul lor, care a plecat acum ceva timp din Overleve. Se îmbrățișează și încep să povestească diferite lucruri.

   - Cum de ai știut de petrecere? Întreabă Jax surprins.
   - Știi doar că mereu mi-a plăcut să vă urmăresc în secret, răspunde el râzând. Am vorbit cu Toni. Aparent, și-a luat în serios noua relație.
   - Toni știa că vii și nu mi-a zis?! Ce cretin! Da, se înțeleg din ce în ce mai bine. A renunțat și la unele obiceiuri pentru ea. -râde-
   - Dar tu? Tot lupul singuratic ai rămas?
   - Cum mă cunoști, de altfel.

Ria, West OverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum