L

38 5 0
                                    

Este sâmbătă, toată lumea se pregătește de balul din această seară în felul caracteristic: cei din East Leve organizează totul până la cel mai mic detaliu, în timp ce elevii din West Over se relaxează prin cartier, neacordând o atenție specială acestui eveniment. Monica este la cumpărături, Arthur își pregătește costumul, iar Victoria ia masă cu părinții ei.

   - Cum te-ai integrat, Vicky? Nu prea ai avut timp să ne povestești. O întreabă mama fetei.
   - Păi m-ai întrebat? Femeia ia o înghițitură din mâncare. Nu e extraordinar, însă mă descurc.
   - Ne bucurăm să auzim asta, intervine tatăl ei.
Victoria zâmbește.
   - Și... cu ce te îmbraci diseară? Continuă entuziasmată femeia.
   - Nu știu, Maya, nu m-am hotărât încă. Își dă ochii peste cap.
   - Dacă vrei să-ți cumperi ceva, ne anunți.
   - Cu siguranță o să apelez la... tata. Zâmbește satisfăcător. Mă duc să mă pregătesc.

Machiajul este la fel ca la ultimele petreceri, puțin maro pe pleoape cu un eyeliner perfect și un ruj nude pentru că nu vrea să iasă în evidență. Își pune o rochie mulată roșie cu spatele gol, fără mâneci, ușor decoltată, care se termină deasupra genunchilor. Decide să prindă părul într-o coadă perfect strânsă și organizată. În timp ce își punea pantofii negri cu toc, intră în cameră tatăl său.

   - Ai două secunde? Bagă capul ușor pe ușă, iar când o vede rămâne uimit. WOW, ești superbă!
   Victoria se înseninează la față.
   - Mulțumesc, tata, intră! Ce este?
   - Voiam să vorbesc cu tine... despre mama ta. Fata devine serioasă din nou. Ai putea să încerci să fii mai blândă cu ea? Ea chiar încearcă să se schimbe și să îți fie alături.

   Cu doi ani înainte, mama ei devenise atât de preocupată de sine încât a uitat complet de familie. Victoria trecea printr-o perioadă grea cu prietenii din Los Angeles cu care ajunsese să facă numeroase greșeli, însă Maya nu îi acorda deloc importanță. Dimpotrivă, pentru a evita certurile cu Victoria, femeia mințea că are mult de lucru pentru a petrece timpul departe de casă. De atunci, adolescenta a tratat-o cu indiferență și a încetat să o mai numească "mamă".

   - O să-mi dau silința. Promite, după care ambii coboară în sufragerie.

   Se aude un claxon. Sunt Arthur și Monica.

   - Ai grijă de tine! Spun la unison părinții ei.

   Victoria aprobă din cap și iese. Se urcă în mașină, își salută prietenii, primind complimente de la amândoi.

   - Pregătiți de distracție? Întreabă amuzată Monica.
   - Wohoo, spune Arthur, făcându-le să râdă.

   Ajung la liceu unde unii se distrează, alții au băut deja peste măsură, deși este abia ora 21:00. Câțiva din West Over sunt afară pentru a fuma, ocazia perfectă pentru a-i vedea pe cei trei venind. Toți de acolo le privesc lung pe Monica și Victoria: Alexis și Power dându-și coate cu subînțeles în legătură cu Arthur. Jax își fixează privirea pe Victoria, analizând-o din cap până-n picioare, fiind de-a dreptul fascinat. Când se apropie, Monica îl îmbrățișează pe Toni, făcându-i automat pe prietenii săi să stea cu cei din West Over.

   - Victoria, dar ce apariție... spune Dekko. Să înțelegem că Los Angeles-ul încă trăiește în tine?
   - A murit vreodată? îi răspunde Victoria, mutându-și imediat privirea la Jax care încă se holbează admirator.

   Alexis observă acest lucru, punându-se în fața lui și săruntându-l. Jax face un pas în spate, uitându-se urât la ea. În spate se aud Toni și Monica.

Ria, West OverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum