Luni, 08:00 dimineața, prima zi de liceu.
Alarma sună, Victoria încă speră că totul e un vis și se va trezi în patul ei din L.A. Din păcate pentru ea, realitatea este alta și, după multe încercări eșuate, reușește să se pregătească pentru primele cursuri din acest an. Se întâlneste cu Arthur și Mo pe drum și merg împreună spre liceu. Cei doi povestesc despre orele pe care le au împreună, iar Victoria se uită în gol, ea neștiind nici măcar ce cursuri are.
Ajunși în fața liceului, zăresc numeroase persoane care zâmbesc, râd cu poftă, povestesc și se îmbrățișează. În acea mulțime de fericire, își fac loc și cei din West Over, așezați în colțul lor, făcând glume pe seama altor persoane din East Leve. Jax îi surprinde fulgerător pe cei trei, agitându-se, însă se calmează când observă că ei nu au băgat de seamă că el și gașca lui se află acolo.
Între timp, Victoria ajunge în biroul directorului pentru a-și primi programul cursurilor sale.- Victoria Grace, bună, eu sunt directorul Mark - își dau mâna -, bine ai venit! Aici e foaia ta.
- Mulțumesc, director Mark! Sper ca și colegii mei să fie măcar la fel de primitori!
- Știu că nu îți pică foarte bine ideea că vei sta printre ei la cursuri, dar nu am putut face nimic în legătură cu asta.
- Nu vă faceți griji, ați făcut destul că m-ați putut lăsa să învăț aici, deși totul a fost din scurt. Dacă nu vă supărați, mă voi duce la primul curs. Urați-mi baftă! Zâmbește și pleacă.
- Ia-o în partea stângă cum ieși pentru a ajunge în partea celor din West Over.- Super, partea lor, wohoo! murmură fata doar pentru ea în soaptă, fară pic de entuziasm.
Nu are idee pe unde sunt ceilalți prieteni ai săi, ba mai mult, nici măcar nu știe unde se află ea și cum ar trebui să ajungă la sala unde se ține prima oră, matematică. Vede o fată cu părul lung, blond, îmbrăcată cu o pereche de blugi din piele cu un tricou alb și o geacă neagră. Nu i se pare cea mai comunicativă persoană, dar dacă vrea să nu întârzie tocmai în prima zi, este nevoită să își facă puțin curaj și o întrebe în ce direcție trebuie să meargă. Plus, așa poate găsește o cale de a se împrieteni cu cei de aici.- Hei, mă poți ajuta, te rog? Tipa se uită analizator la ea. Încerc să caut sala de matematică. Știi pe unde e?
- Tot acolo merg și eu, hai cu mine!
- Eu sunt Victoria, apropo! Întinde mâna, însă fata se întâlnește cu un băiat și se îmbrățisează violent, apoi merg mai departe.
- Scuze, dar nu dăm mâna cu cei din East Leve. Ne atingem doar când avem conflicte unii cu alții. Totuși, eu sunt Power și da, tata era beat când mi-a pus numele. Victoria zâmbește. Cum ai avut neșansa de a avea cursuri cu noi?
- M-am mutat de curând în Overleve, iar timpul nu a fost de partea mea. Mă bucur că am ocazia să merg la liceu și nu pierd anul degeaba, totuși.
- Crede-mă, nimeni din partea asta nu te va lăsa să excelezi având în vedere că ești din East Leve. Însă merită încercat.Din vorbă în vorbă, ajung în sala de curs unde sunt deja formate grupuri, iar la prima vedere totul se arată... negru. La propriu. Toți au fie tricou, fie pantaloni de culoare neagră, iar încălțămintea de culoare închisă pare să fie un simbol al lor. Power este primită cu brațele deschise, se salută cu toată lumea, însă Victoria este privită sfidător și agresiv. Destinul face ca întregul grup de la petrecerea lui Mo să se afle la acest curs, iar Power să fie membră a lui.
La vederea fetei, Dekko îi avertizează pe ceilalți.- Opa, ce avem noi aici? Idioata aia din East Leve e în clasă cu noi?!
Toți își ridică privirea din telefoane, iar Jax rămâne uimit când o vede în clasă. O ațintește cu privirea și o analizează cu un zâmbet ironic, trecându-și mâna prin păr de mai multe ori. Victoria se uita nedumerită prin preajmă până în momentul în care privirile amândurora se intersectează, făcând-o să împietrească la vederea lui.
- Vino să faci cunoștință cu prietenii mei. Nu o să fie pe placul tău sau al lor, dar... este întreruptă de Victoria.
- Nu, mergi la ei, eu mă voi așeza într-o bancă, spune ea neluându-și privirea de la ochii lui Jax.Merge rapid tocmai în prima bancă agitată, simțindu-se cea mai ghinionistă din lume. Își pune mâinile pe față; vrea să iasă din clasa aia cât mai repede. Nu îi vine să creadă că trebuie să împartă un an întreg cu acei tipi agresivi, răi și needucați.
- Ce-i cu tipa aia aici? Întreabă Toni.
- Cică o să aibă cursurile în partea noastră anul ăsta, răspunde Power.
- S-o creadă ea! Exclamă Dekko, urmând apoi să se îndrepte spre fată.- Locul ală e ocupat, scumpă domnișoară! Îi șoptește cineva la ureche, reușind să o sperie.
Se întoarce și este nimeni altul decât Dekko. Între timp, Jax se amuză ironic de intervenția prietenului său.- Nu stătea nimeni aici.
- Glumesc, nu te agita. Am mai făcut cunoștință, dar ai uitat să-mi zici numele tău. Eu sunt Dekko, în caz că ai uitat.Întinde mâna așteptând-o pe a fetei care pare lipită de scaunul de la bancă. La fel de bădăran ai rămas. - gândește fata.
- Nu am uitat atunci și nu uit nici acum. Nu am vrut atunci și nu vreau nici acum. Cred că tu ești cel care a uitat cum s-a comportat cu mine.
- Hai să lăsăm prima întâlnire deoparte, bine? Spune asta în timp ce o apucă destul de strâns de braț și o fixează cu privirea. Să ne concentrăm pe prezent.
- Las-o în pace, Dekko! Strigă Power.Victoria se întoarce spre grup, putând astfel observând fericirea parcă anticipativă a lui Jax de pe chip. Adolescentul ridică din sprâncene dându-i de înțeles că va fi dificil să-l țină în frâu pe Dekko.
Ora de curs începe, profesorul de matematică pare simpatic, neexigent, chiar și amuzant pe alocuri. Victoria încearcă să-i acorde atenție, însă se simte ațintită de privirile și vorbele celor din jur. Primește un mesaj de la Arthur.,,Mai trăiești?"
,,Din păcate, da." Își spuse Victoria în minte.
CITEȘTI
Ria, West Over
Teen FictionVictoria Grace ajunge în Overleve tocmai din L.A. înainte de ultimul an de liceu. Adaptarea nu este deloc ușoară, având în vedere că persoanele din cartierul West Over încearcă să îi distrugă liniștea. Încă din prima zi, aceasta intră în conflic...