Q

39 3 4
                                    

Ce poate fi mai oribil decât o zi de luni? Aparent, o zi de luni la liceul din Overleve.
După câteva zile în care a decis să ia o pauză de la aerul de aici, Victoria este nevoită să se întoarcă. Se întâlnește cu Arthur și merg împreună, iar când o văd pe Monica în curte au intenția de a se opri, însă este înconjurată de toate persoanele din West Over, așa că cei doi doar o salută. Pentru că este încă devreme, iar până la începerea primului curs mai sunt minute lungi, aceștia se așază pe iarba verde, la o distanță considerabilă față de ceilalți.

   - Opa, ce a fost asta? Colega noastră tocmai ne-a ignorat? spune Dekko mirat și ușor frustrat. Ar fi bine dacă i-aș aminti cum sunt regulile pe aici.

   Băiatul pornește vizibil iritat spre Victoria, dar este oprit vehement de mâna lui Jax, care îi cuprinde brațul cu putere.

   - Las-o în pace! Dacă nu vrea să ne salute, nu o face! De când ești tu deranjat că nu te salută cineva din East Leve?!
   - Nu sunt "deranjat", Jax! zice el arogant. Sunt... contrariat!

   Jax și restul din grup pufnesc. "Contrariat"... se aud râsete.

   - De când folosești tu cuvinte de genul? întreabă amuzat Toni.

   Dekko se enervează și decide să urce spre sala de curs. Între timp, Jax își aruncă privirea către locul în care se află Victoria și Arthur, dar nu o întâlnește pe a ei, căci este complet prinsă în discuția cu prietenul său. De asemenea, Power observă și ea că cei doi sunt desprinși de ce se întâmplă în jurul lor. Fapt ce o deranjează, așa că îl urmează pe Dekko. Alexis încearcă să-i atragă atenția lui Jax, dar își dă seama că este un lucru imposibil de obținut, în special atunci când observă privirile pe care Jax le tot aruncă către rivala sa.

   - Pot să știu ce dracu faci?! țipă deodată Alexis. Ai puțin respect față de mine?! Sau sunt degeaba aici?

   Jax tresare, fiind uimit de reacția fetei. Victoria și Arthur se întorc brusc, dar când văd că este vorba de Alexis, revin la discuția lor. Jax se uită încruntat la ea, nu îi oferă niciun răspuns, își ia rucsacul și merge la curs, după Dekko și Power. Alexis îl urmează, continuând cu țipete pe care le ignoră toată lumea, inclusiv "iubitul" ei. Toni și Monica decid să meargă la prietenii fetei.

   - Sper că nu vă deranjăm, spune Monica zâmbitoare.
   - Bineînțeles că nu, răspunde Victoria cu același zâmbet. Sper că tu nu te-ai supărat că nu ne-am oprit acolo.
   - Nu, e în regulă, înțeleg situația.
   - Apreciez că te-ai băgat în conflictul de pe lac, spune Arthur către Toni.
   - Nu îmi place să îl văd pe Jax mereu nervos. Cred că mai are nevoie de pauză, dar cu voi prin preajmă, nu cred că o să aibă parte. Cel puțin, nu prea curând.
   - Tipul e nebun. Nu i-am făcut nimic atât de grav încât să reacționeze în felul ală.
   - I-ai zis de alcool. Ăsta e unul dintre puținele puncte sensibile ale lui.
   - Iar el câte alte lucruri grave mi-a zis și totuși...
   - Și totuși el și familia lui au trecut prin multe din cauza voastră. Are tot dreptul să reacționeze așa.

   La auzirea acestor cuvinte, Victoria cade pe gânduri. Ce s-a întâmplat oare cu familia lui Jax? Și ce legătură au avut cei din cartierul ei? Clopoțelul care anunță începerea orelor de curs tocmai s-a auzit, iar cei patru sunt nevoiți să meargă înăutru. Monica și Arthur se îndreaptă spre partea celor din East Leve, iar Toni și Victoria merg la cei din West Over. Nici bine nu intră în sală, căci Alexis se pune în fața ei și îi dă o palmă, după care o trântește.

   - Ești o târfă!

   Imediat ce observă, Power o îndepărtează pe Alexis, iar Jax fuge la Victoria ca să o ridice.

   - Ești bine? Întreabă îngrijorat Jax, după care o ridică.

   Victoria se uită la el, dar nu îi răspunde. Profesorul intră în clasă și rămâne șocat când vede ceea ce se întâmplă.

   - Alexis, afară acum! strigă răspicat profesorul. Eu nu accept violența sub nicio formă la cursul meu, indiferent de ce parte a liceului sunteți.
   - De parcă mi-ar păsa de cursul tău! răspunde Alexis, pe un ton impunător.
   - Alexis, taci odată!!! țipă Jax într-un moment de maximă nervozitate. Asta, oricum, nu rămâne așa! Vorbim când plecăm de la liceu! Acum ieși de aici mai repede!

   Toți rămân uimiți de agresivitatea pe care Jax o are în voce. Nu l-au mai văzut atât de nervos de foarte mult timp. Power o ia pe Victoria la cabinet, lăsând în urma lor numeroase șoapte și priviri cu subînțeles. Jax rămâne în sală, unde se contrariază cu prietenii lui în legătură cu reacția pe care a avut-o la acest incident. Incident la care a condamnat-o pe iubita lui, luându-i, astfel, apărarea unei fete din East Leve. Două aspecte pe care el susține că le urăște cel mai mult pe lume.
Între timp, Victoria și Power se opresc la baie.

- Nu a fost cea mai grea palmă ca să fiu nevoită sa merg la cabinet, râde fata.
- Ești sigură de asta? se asigură Power.
- Da.
- Nu știu ce naiba a apucat-o. Cred că ziua de luni nu îi priește. - zâmbește ușor -
- Probabil, dar lasă asta. Am timp să o rezolv. Oricum, am lucruri mai importante să îți povestesc. Presupun că ai observat discuția mea cu Arthur de dimineață, nu?
- Logic, păreați foarte implicați amândoi.
- Pentru că mi-a zis că începe să te placă! Și mi-a cerut câteva sfaturi.
- Poftim?!

Power rămâne mirată, neștiind cum să reacționeze cu exactitate. Victoria, în schimb, nu își poate ascunde entuziasmul, fiind toată un zâmbet.

- Așadar, lucrurile pe care ai zis că le-ai observat, cum că el m-ar plăcea, nu sunt adevărate.
- Nu am idee ce ar trebui să zic, nu mă așteptam la o asemenea chestie.
- Nu vrei să îi acorzi o șansă? Sau despre ce vorba, de fapt?
- Despre ce e vorba de fiecare dată când se întâmplă o chestie de genul. El e din East Leve, eu din West O. . Dacă prietenii mei ar afla că vreau să mă combin cu el, ar înnebuni. I-ar face viața un calvar. Nu vrei să știi câte a îndurat Toni pentru Monica. Și totuși, ea mai încerca să își petreacă timpul cu noi. În schimb, Arthur... toată lumea de acolo îl urăște, iar el nu suportă pe nimeni! Nu pot să neg faptul că a fost drăguț și atent cu mine în ultimul timp, dar nu cred că poate fi ceva mai mult decât ceea ce este în prezent.
- Eu îți sugerez să nu iei nicio decizie acum. Gândește-te și vezi ce se întâmplă pe viitor. Doar să nu regreți!
- Mulțumesc, V.!
- O, doamne, mi-ai spus "V.". Acum chiar încep să cred că ziua de luni ne influențează.

Ria, West OverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum