O

34 4 0
                                    

   Săptămâna a trecut fără întâmplări majore, căci Victoria a decis să nu meargă la liceu pentru a evita prezența și comentariile celor din West Over.
   Este sâmbătă.

   "Să te așteptăm la petrecere?" - Monica
   "Spunem că vii!" - Arthur
   "Ne vedem mai târziu pe lac?" - Power

   Adolescenta primește mesaje încontinuu de la prietenii ei, însă niciunul nu a reușit să o facă să se răzgândească, așa că îi refuză.

   "Nu vă supărați, dar nu am starea necesară. Data viitoare, promit."

   Își aruncă o scurtă privire la hanoracul lui Jax, care încă rămâne pe jos, apoi merge în bucătărie, acolo unde se află părinții săi. Se așază la masă, așteptând cina.

   - Ești bine? Întreabă tatăl său.
   - De ce n-aș fi? Se uită la el, pe urmă la mama ei și zâmbește ușor, dar forțat în același timp.

Ora 23:01.
   Între timp, petrecerea de la lac a început. Este un eveniment restrâns, doar cei apropiați au fost invitați. S-au adunat în jurul focului cu toții. Monica stă lângă Toni, apropiindu-se din ce în ce mai mult, Arthur este lângă Power, vorbind despre chestii minore, următorii sunt Dekko și prietenii săi, iar ultimii sunt Jax și Alexis, cuplu în care fata se roagă pentru atenție în timp ce băiatul este preocupat cu berea sa și uitatul în gol.

   - Alo? Ești prezent? spune Power, dar gândurile lui Jax nu sunt întrerupte. Jax???

   - Da, ce e? Sunt obosit, n-am prea dormit.
   - A fost ocupat aseară, adaugă Alexis zâmbind cu subînțeles, iar Jax o privește urât.
   - Prietena ta nu vine, Mo? Întreabă Dekko. Nu am văzut-o nici zilele astea la liceu.
- Nu se simte prea bine. O să își revină curând.
- Deci, ne distrăm saaaauu? Strigă deodată Power.

Imediat se aud sticle de alcool desfăcute, volumul muzicii crește, iar ușor, ușor, majoritatea încep să danseze. Alexis decide să danseze cu ceilalți, având în vedere că Jax nu dansează sub nicio formă, iar Arthur o privește admirativ pe Power, care pare să fi luat cursuri de dans.

Ora 01:23
   - Dacă ar ști iubițica ta cum te uiți la Power... spune Jax ironic, observând cât de fascinat rămăsese băiatul.
   - Poftim? se miră Arthur.
   - O, haide, nu te preface că nu știi despre ce vorbesc! Eu îți zic doar că de Power nu o să îți bați joc. O să am eu grijă de asta.
   - Frate, nu e nimic între mine și Power. Cred că ai băut prea mult, zâmbește ușor.
- Am băut prea mult?!

La auzirea acestor vorbe, Jax își pierde cumpătul, se ridică imediat de jos, îl prinde cu putere de tricou pe Arthur și îl lovește în față cu pumnul. Toni îl ia imediat pe Jax de acolo și îl împinge pe nisip cu scopul de a-l ține departe de Arthur și de a se liniști. Power se îndreaptă fulgerător la băiatul lovit.

- Ce dracu ai? Întreabă furios Toni.
- E un prost! Nu pot să cred că am ajuns să stăm cu indivizii din East Leve.

Monica profită de faptul că este singură și îi trimite mesaj Victoriei de urgență pentru a o înștiința de cele întâmplate. Adolescenta se îmbracă imediat și pleacă spre lac ca să îi aducă pe cei doi prieteni ai săi acasă, având în vedere că amândoi au consumat alcool, iar pe deasupra, Arthur este ușor rănit și extrem de nervos.
În același timp, Power încearcă să îl calmeze pe Arthur.

Ria, West OverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum