I

44 4 0
                                    

Este o atmosferă plăcută, degajată. Toți vorbesc între ei, râd cu poftă și, aparent, se împrietenesc. Nici nu ar trebui să fie greu, având în vedere că numărul celor din East Leve este extrem de mic comparativ cu cei din West Over.
   Dacă Victoria a început să se mai destindă, schimbând idei cu Power, Arthur devine irascibil atunci când observă apropierea dintre Mo și Toni.

   - Sunteți pregătiți? Se aude, deodată, Dekko. Cine joacă?
   - Poftim? Exclamă Victoria.
Power o ajută să înțeleagă.
   - Jocul deja consacrat de mai bine de 20 de ani pentru această noapte. "De-a v-ați ascunselea". Înainte să râzi, nu, nu e un joc copilăresc deoarece este puțin schimbat. Sunt doar câteva locuri unde te poți ascunde, însă trebuie să fii mereu cu cineva. De preferabil, din cartierul celălalt. Știi tu... pentru "o nouă prietenie", bla, bla,  bla. Oricum, perechile se schimbă mereu, deci avem ocazia să comunicăm cu absolut toate persoanele de aici. Cea mai interesantă parte este că suntem obligați să spunem lucruri despre noi cât timp stăm ascunși.
   -Așadar... cine joacă? Veniți în jurul focului.

   Victoria i-a făcut semn lui Arthur să se alăture majorității, deși este clar că nu îi face deloc plăcere.

   - Doar o noapte, ok? Îi reamintește fata.

   Primele echipe au fost împărțite astfel: Dekko-Monica,  Power-Arthur, Toni-Victoria, Jax-Lola (prietena cu care se întâlnise la bar) Alexis-Kevin(un tip blonduț de a 12-a).

POVESTEA DEKKO-MONICA.

Cei doi se ascund în preajma docului.
- Care-i treaba cu prietenul tău ciudat? Mi se pare că nu-i convine absolut nimic. Întreabă intrigat băiatul.
- Nu acceptă lucrurile noi cu ușurință, dar o să se schimbe, vei vedea. Îl asigură Monica. Oricum, ar trebui să vorbim despre noi, așa că, spune-mi ceva personal.
   - Pot fi extrem de violent.
Monica pufnește.
   - Ceva nou? adaugă ea, zâmbind în continuare.
   - E rândul tău, schimbă subiectul Dekko.
   - Îmi place să dau petreceri.
   - Ceva nou? Surâde ironic băiatul.

POVESTEA POWER-ARTHUR.

Cei doi se ascund lângă bar.

   - Ai de gând să zici ceva în acest timp? Se arată intrigată Power de atitudinea lui Arthur.
   - Ă?! Poftim? Adolescentul pare surpins si deloc interesat de vorbele ei.
   - Nici măcar nu o să încerc. Știi regulile jocului, trecem direct la subiect. Ce ar trebui să știu despre tine?
   - Că îi urăsc pe cei din cartierul vostru!
   - Ți-am făcut ceva?
   - Personal, nu. Însă persoanele dragi mie au fost de multe ori subiectul vostru de amuzament și violență.
   - Dacă nu depășeau o limită, nu ar fi pățit nimic. Nu intrăm în conflicte dacă nu suntem provocați.
   - Ai greșit persoana pe care să o minți, dragă... ?
   - Power.
   - Dragă Power. Vă cunosc prea bine.
Power râde ușor.
   - Cunoști doar ceea ce ai vrut să vezi.
   - Cunosc ceea ce trebuie. Acum spune-mi tu ceva despre tine.
   - Tocmai ți-am zis. Dacă nu ai fi implicat sentimentele tale generale de ură, nefondate, ai fi observat. Oricum, nu ai zis deja că ne cunoști prea bine?

POVESTEA TONI-VICTORIA

Cei doi se ascund la intrarea în pădure.

- Deci, care e treaba dintre tine și Mo? Sunteți împreună sau ceva apropiat de asta? Întreabă Victoria.
- Nu aș merge chiar atât de departe. Ne ajutăm unul pe celălalt.
- Poți fi puțin mai explicit?
   - Eu îi fac rost de anumite "lucruri" când are nevoie, iar ea îmi îmbunătățește imaginea. Ar trebui să fiu privit cu ochi buni dacă mă întâlnesc cu o tipă din East Leve, nu?
   - "Lucruri" înseamnând droguri în mare parte, presupun. De când faceți voi asta?
- De la începutul lui august.
- Și de ce se droghează?!
- Nu am întrebat-o. Sunt alegerile ei până la urmă.
- Sper să fi fost alegerea ei și să nu fi fost obligată de ALTCINEVA -îl privește suspicios- . Iar ție, dacă ți-ar fi păsat măcar un pic de ea, ai fi încercat să afli motivele pentru care face o prostie ca asta. Dar presupun că nu ești genul acela de băiat.
- Pardon?
- Nu contează, îți vei da seama la ce mă refer în cele din urmă.

Ria, West OverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum