Următoarea zi Victoria încearcă să-l oprească pe Jax pentru a afla ce anume a vorbit cu mama ei, însă acesta o ignoră cu o satisfacție ușor de observat.
- Nu am timp, domnișoară, vorbim la petrecere! spune el de fiecare dată, râzând.
Victoria se enervează și își pierde speranța de a putea scoate ceva de la el. Însă nu se lasă mai prejos, promițându-și faptul că nu va merge sub nicio formă la petrecerea organizată de Monica. O săptămână care trece repede este o săptămână perfectă. Sau, cel puțin, asa își spun cei din Overleve. Seara de vineri își face prezența in viața adolescenților în pași repezi, fapt ce îi agită pe toți, mai puțin pe Victoria, care oricum și-a propus să nu meargă, în ciuda insistențelor tuturor.
Decorațiunile, luminile, muzica și alcoolul în cantități enorme sunt principalele surse de bună dispoziție pentru această seară. Iar pentru cei din West Over, multe droguri. Sau așa s-ar presupune. Monica își pune gin, Toni la fel, doar că mai adaugă jumătate de pastilă. Fata se uită ciudat la el, însă nu îi spune nimic mai mult. Arthur petrece timp cu Power. Amândoi zâmbesc și par că se simt bine împreună.- Rămâi doar la alcool sau mai bagi și altceva mai târziu? Întreabă fata cu subînțeles. Lui Arthur, totuși, nu îi surâde ideea, ba chiar își schimbă puțin expresia feței.
- Rămânem doar la alcool, vrei să zici. Nu mă droghez și nici nu-mi place compania celor care o fac. Așa că te-aș ruga să nu mai faci nici tu chestia asta.
- Am pentru cine să fac asta? Spune fata, zâmbind și ridicând din sprâncene.
- Eu așa cred, zâmbește și el.Între timp, Alexis nu se dezlipește de Jax, în ciuda insistențelor lui de a fi singur. Acesta se uită de jur împrejur, în mod repetat, cu speranța că o va zări pe Victoria. Fără reușită, căci fata nu apare. Jax își pune câteva pahare de băutură care se golesc imediat după ce el le umple. Frustrat de orgoliul adolescentei, merge la Toni și amândoi trag câteva linii pentru a scăpa de gândurile ce nu îi dau pace. Ceea ce nu realizează el, dar va afla în curând, este că drogurile nu te liniștesc, dimpotrivă, îți amplifică stările. Totuși, atmosfera pare să devină din ce în ce mai bună: toată lumea dansează, pierdută în dominația alcoolului și a drogurilor, comunică și chiar zâmbește încontinuu. Se pare că Monica știe să organizeze o petrecere.
- Mă bucur că ești aici! zice Power către Arthur.
- Eu mă bucur că sunt aici cu tine, îi răspunde el.Cei doi se lasă purtați de împrejurimile, aparent perfecte, și se apropie din ce în ce mai mult unul de celălalt. Arthur își pune mâinile în jurul taliei lui Power, iar aceasta îi atinge ușor pieptul. Își ating buzele și se sărută lung, uitând de ceea ce se întâmplă în jurul lor și, implicit, de trecut. Toni și Monica fac același lucru de câteva ore bune, urmând să urce în camera ei. Alexis observă aceste lucruri și merge la Jax. Încearcă să-l sărute, dar este împinsă și ignorată. Rămâne șocată și se enervează.
- E din cauza ei, nu-i așa?! Pentru că am lovit-o? De când îți pasă ție ce se întâmplă cu cei din East Leve? Ar trebui să-mi mulțumești pentru ce am făcut! Sau ai uitat că voiai răzbunare?!
- Răzbunarea o să fie făcută de mine, nu de altcineva! Spune răspicat băiatul.
- Ești un laș! Am văzut felul în care i-ai luat apărarea, Jax! Ești departe de a te răzbuna, mai ales dacă începi să ai sentimente pentru ea. Te rog, eu sunt aici, pregătită să te ajut, mereu. Ea nu o să fie ca mine!
- Nici nu vreau ca ea să fie ca tine, Alexis!La auzul acestor cuvinte, Alexis își mărește vizibil ochii, rămânând fără cuvinte. Jax pleacă, iar ea sparge câteva pahare furioasă. Monica și-a lăsat telefonul pe masa din bucătărie, fapt ce îl ajută pe Jax să facă ceva ce nu și-ar fi închipuit vreodată. Codul ar trebui să fie data de naștere a Monicăi, însă el nu are de unde să o știe. Merge grăbit la Arthur și îl întreabă.
- 24 mai, zice el.Încearcă, urmând ca mai apoi, cu emoții, să constate că este cel corect. Deblochează telefonul, iar primul gând este să-i trimită mesaj Victoriei, dându-se drept prietena ei: ,,Mă simt rău, pot veni la..." . Se oprește însă, căci decide să ia numărul și să o contacteze el. ,,Vreau să accepte știind că sunt eu, să vrea să mă vadă, să se asigure că sunt bine. Fără jocuri de data asta" gândește băiatul. Ceea ce și face.
,,Snt Jax. Pto veni l tine?"
Neavând mintea lucidă din cauza cantității considerabile de alcool și droguri consumată, literele îi sunt neclare. Fata nu răspunde, fapt ce îl enervează pe Jax. Își face drum spre locul unde este alcoolul, iar în momentul în care vrea să bea, primește o notificare pe telefon. Este Victoria.
,,E totul în regulă?"
Acesta se oprește brusc, deschide mesajul și continuă conversația."Dcă nu vii tu aici, vin eu aclo.''
Făcându-și griji, Victoria își dă seama că Jax a exagerat cu anumite substanțe, așa că decide să nu complice mai mult situația. ,,Vino.", răspunde ea.
Imediat cum vede, Jax își ia geaca și iese din casă. Alexis aleargă după el, încercând să-l împiedice, însă acesta se trage cu putere din brațele ei, întorcându-se brusc spre ea.- Nu mai vreau să aud de tine, lasă-mă odată în pace! Strigă el cu toată forța.
Victoria se îmbracă și iese în fața casei ca să-l aștepte, iar după aproximativ o oră (un drum care durează 20 de minute, în mod normal), apare și Jax. Fata aleargă ușor către el, ajungând exact în momentul în care Jax ar fi cedat, reușind astfel să-l prindă, însă nu este suficient de puternică încât să îl țină, iar amândoi își pierd echilibrul și ating pământul.
- O, doamne! Ce ai făcut la petrecerea aia încât să ajungi în felul ăsta?! spune stupefiată fata.
Jax nu spune nimic, în ciuda insistențelor, dar o strânge de brațul drept cu putere și, în toată amețeala sa, găsește o cale de a zâmbi sincer, pentru prima oară în mult timp.
- Mergem înăuntru, însă trebuie să nu faci niciun fel de zgomot! Ai înțeles?
Jax dă din cap în semn de aprobare. Victoria se chinuie să îl bage în casă, neputând și nevrând să îl abandoneze în acea stare. Ne opresc în bucătărie pentru a-i da un pahar cu apă, cu speranța că își va mai reveni. În acel moment Jax o apucă de mâna stângă și o întoarce spre el. O privește îndelung, îi atinge șoldurile cu mâna dreaptă și o apropie încet de el. Cu mâna stângă îi atinge ușor chipul, își trece gentil degetele peste vânătaia provocată de Alexis, urmând ca mai apoi, să se joace prin părul ei.- Ești ,,cineva" la care nu m-aș fi gândit vreodată. Și ce crezi? De ceva vreme, mă tot gândesc.
- Spui asta doar pentru că ești în starea asta, Jax.
- Ce faci dacă o să spun și mâine același lucru?Fata îl privește cu drag și zâmbește ușor.
- O să te cred.
Fata îl îmbrățișează lung, iar mai apoi, păstrează o mică distanță între chipul ei și a lui Jax. Mâinile Victoriei sunt în jurul gâtului băiatului, ochii amândurora se privesc cu dorință, iar bătăile inimii celor doi pot fi auzite, fiind din ce în ce mai rapide. Jax o trage și mai aproape. Îi atinge ușor buzele, fata face același lucru, mutându-și o mână pe pieptul lui, iar cealaltă plimbându-se într-un mod plăcut pe spatele gâtului. Jax își mișcă degetele pe tot spatele fetei, urmând să îi atingă cu o dorință de nedescris, din nou, chipul. Cei doi se sărută cu o pasiune nemaiîntâlnită de niciunul, dând uitării motivelor ce i-au ținut la distanță până acum. Totul devine perfect pentru moment, iar amândoi trăiesc această clipă la intensitate maximă, nedorind să se termine. Însă soarele deja răsare și amândoi sunt conștienți că, oricât ar încerca, nu pot să o facă să dureze mai mult. Fata se trage ușor în spate, continuă să îl privească în ochii cu un zâmbet larg. De asemenea, Jax dă frâu liber sentimentelor sale și îi zâmbește în același mod.
Amândoi urcă în camera Victoriei, fără să facă zgomot, și adorm împreună, sperând ca totul să rămână la fel atunci când se vor trezi.
CITEȘTI
Ria, West Over
Teen FictionVictoria Grace ajunge în Overleve tocmai din L.A. înainte de ultimul an de liceu. Adaptarea nu este deloc ușoară, având în vedere că persoanele din cartierul West Over încearcă să îi distrugă liniștea. Încă din prima zi, aceasta intră în conflic...