Jax pleacă fără să reacționeze într-un fel anume, lăsând-o pe Victoria singură în ploaie. Ea se lasă în jos și își acoperă chipul cu mâinile. Nu poate să oprească lacrimile provocate de atitudinea ignorantă a lui Jax. Arthur ajunge în cele din urmă, dar rămâne șocat când o vede în felul acesta.
- O, Doamne! Ce ai pățit? Ești bine? O ridică de jos și o strânge în brațe. Nu poate să îi răspundă.
O ajută să urce în mașină și încearcă să discute cu ea, însă în zadar. Victoria îl privește înlăcrimată și îl îmbrățișează din nou. Petrec minute bine în acest mod. Până ajung acasă la ea, fata reușește să se liniștească, oprindu-se din plâns.
- Ce s-a întâmplat în West Over?
- Ce se întâmplă mereu în ultima vreme: Jax.
- Tipul e un imbecil, ți-am zis să stai departe de el.
- Nu mai vreau să vorbesc despre asta, Arthur. Mulțumesc enorm că m-ai adus și că ai fost lângă mine iarăși.
- Ca întotdeauna, Victoria. Vrei să mai rămân cu tine puțin?
- Nu, am nevoie să stau câteva clipe singură pentru a mă gândi la tot. Te sun mai încolo!Se îmbrățișează și se despart. Victoria intră în baie unde petrece câteva ore bune în apa fierbinte acoperită, din nou, de lacrimi. De data aceasta sunt provocate de frustrare și de neputința de care dă dovadă în preajma lui Jax. Se pune în pat îngândurată și adoarme cu mii de întrebări la care probabil nici nu va găsi un răspuns. Cel puțin, nu prea curând. Mama ei a observat tristețea fetei, iar după ce adolescenta adoarme, merge și se așază lângă ea în pat, asigurându-se că nu o trezește. O îmbrățișează și, fără să își dea seama, Maya ațipește.
Între timp, Jax ajunge în casa din West Over. Merge direct în camera lui și se aruncă în pat. Se simte slab după conversația cu Victoria și refuză să creadă că ar putea simți ceva pentru ea, oricât de nesemnificativ ar fi. Nu poate să-și permită să fie vulnerabil sau, cu atât mai mult, să îi pese de ea. Pentru că trebuie să o urască. Sau, cel puțin, să îi fie indiferentă. Când își dă seama că se gândește la ea, se enervează și merge în camera lui Alexis, unde își petrece noaptea.
În East Leve, Arthur a rămas îngrijorat de starea Victoriei și îi dă mesaj.
,,Ești mai bine?" . Niciun răspuns însă.
Monica și Toni se întâlnesc pe seară.- Știi cumva daca s-a întâmplat ceva cu Jax și prietena ta? Întreabă Toni.
- Habar n-am. De ce?
- Era foarte agitat când am plecat de acasă.
- N-am nicio idee.
- În fine. Apropo, voiam să te întreb dacă vrei să vii sâmbătă seara la lac? Facem o mică petrecere. Mi-ar plăcea să vii.Monica se uită extrem de frumos la el. Nu-i vine să creadă că Toni începe să țină cu adevărat la ea.
- Dacă mă vrei acolo, desigur că o să fiu. Îl sărută.
CITEȘTI
Ria, West Over
Teen FictionVictoria Grace ajunge în Overleve tocmai din L.A. înainte de ultimul an de liceu. Adaptarea nu este deloc ușoară, având în vedere că persoanele din cartierul West Over încearcă să îi distrugă liniștea. Încă din prima zi, aceasta intră în conflic...