.DÜZENLENDİ.
Selamm
Nasılsınız görüşmeyeli?
Bölüm: 5
*Küçük Cadı*
Bölüm şarkısı: Bring me the horizon-can you feel my heart
Satır aralarına yorum yapmayı unutmayınn :)
Hepinize iyi okumalar beğenmeniz dileği ile....
-HATIRLATMAMIZI DA YAPALIM-
/Tehdidi ise eğer rahat durmazsam ellerimi ayaklarımı bağlıyacak olmasıydı.Ben ona gösterirdim tehdidi fakat şuan uykum vardı.
Onunla sonra özel ilgilenicem diye düşünüp saçımı kurutmasına izin verdim.
Her ne kadar "uyuma açsın yemek yer öyle uyursun" demesine rağmen Makinenin sesi uykumla birlik oldu.Gözlerim yenildi.Ardından hiç bir şeyi umursamayarak gözlerimi kapatarak uykuma kavuştum.../
+++
_ATEŞTEN_
Yapmış olduğum tehditle gözlerini büyütüp yüzüme aval aval baktı.
Dişlerini göstererek benden tiksinmiş gibi bakarak"ruh hastası"deyip önüne döndü.
Zorla da olsa ikna edebilmiştim onu.Saçlarına elimi attığımda soğuk suyla yıkanmış olduğunu anladım.
*-Hasta olmak istiyorsun galiba
Dediğim şeyle kısık çıkan sesiyle"sanane"dedi.Bunu demesi beni sinirlendirdiğinde hiç bir zaman düzgün konuşamayacağımızı düşünerek kısık sesle küfür ettim.Makinanın sesi sağ olsun duymadı.
Saçını kurutmaya başladığımda benim kokum bana tekrar dönüyodu. Benim şampuanımı kullanmış olması hoşuma gitmişti.Sırıtıp saçlarını kuruttum.
Kafasını öne doğru düşürünce uyuyacağını anladım ve soğuk sesimle"uyuma açsın yemek yer öyle uyursun"dedim.Pek umursadığı söylenmez tabi.
Bir süre sonra işim bitince makineyi kapatıp yatağın köşesine koydum.
Kafası bu sefer sağ dizime düşünce uyumuş olduğunu anladım.
-Olm bu kız seni hiç dinlemicek- -aynen öyle- diye iç sesime katılıp bir elimle kafasını tuttum,diğer elimle kalkıp belinden tutup kaldırdım.
Bilinci yerinde olmadığı için kafasını göğsüme yasladı.Örtüyü açıp minik bedenini siyah çarşafların arasına koydum.
Ardından ayaklarının çıplak olduğunu fark ettim.Üşüyeceğini düşünüp kendi çoraplarımdan beyaz kısa olanı ayağına geçirdim.Büyük gelmişti ama idare etsin diye düşündüm.Bir an hareketlenince uyanıcak sandım.Ama hala uyuyodu.
Uyanmasın diye tuttuğum nefesi bırakıp diğer ayağına da çorabı geçirip üstünü örttüm.Üstünü örtmem ile geri açması bir oldu.
-Knk uykusunda bile inatçı-Sırıtıp tekrar üstünü örttüm.Bu sefer cenin pozisyonuna geçip örtüye daha sıkı sarıldı.
Biraz ona bakıp nasıl uyuduğunu izledim.Farkına varmadan daha çok sırıttığımı karşıdaki aynadan görünce sırıtmamı bozup"Noluya lan bana"diye düşünüp hareketlendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN-ME BANA!
Teen Fiction... Ağlıyordu.Elimi dudaklarına daha çok bastırıp boğazımdaki düğümleri umursamayarak yutkundum.Yüzüme vuran rüzgar ve hissettiğim yüzüme düşen bir kaç damla ile yağmurun yağıcağını anladım. -B_ben sana güveniyorum,b_ben başkasını da istemiyorumm! K...