-16-

22 6 14
                                    

.DÜZENLENDİ.

Selammm

Nasılsınız?

Bölüm: 16

"Huzur"

Multimedya:we don't talk anymore

Oy verip yorum yapmayı unutmayalım:))

İyi okumalarr...

_HATIRLATMAMIZ_

[*-Yorulunca oraya oturanı ilk defa görüyorum

-Ne yorulması ya görmüyor musun?!

Bunu dediğimle yanıma yaklaştı ve elini uzattı.Ben bir eline bir de yüzüne bakarken başka şansım olmadığı için mecburen elini tuttum.Yavaşça atladığımda tezgahtan inmiştim.

Ateş elini elimden çekmeyince elimi kendime çekmeye çalıştım.Tabi sadece çalıştım çünkü başaramadım.Fakat o tam tersini yapıp beni hızlıca kendine çekti.Ben ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışırken daha ne olduğunu anlamadan onun göğsüne çarparken buldum kendimi...]

&&&

:İrem:

Gözlerimi kapattım ve biraz kendimle yalnız kaldım.

Buna ihtiyacım vardı.

Temiz havayı solumak bana iyi gelmişti.

Salıncakta bir yandan sallanıyor bir yandan da düşüncelerim içinde savaşıyordum.

Bir yanım Burak'dan özür dilemek istese de onunda suçunun olduğunu söyleyen yanıma sus diyemiyordum.

Benim kızdığım şey onunla sarılıp uyumam değildi.Kesinlikle değildi.Onun bunu normal görmesi,rahat davranması sadece sinirlendirmişti beni.

Bu süre zarfında fazla tepki verdiğimi de anlamıştım.

Bana doğru yaklaşan adım seslerini duyduğumda gözlerimi açmak yerine kaşlarımı hafif çattım.Yanıma Suyun geldiğini düşündüm ve rahat davrandım.Yanımda hissettiğim ağırlık ile birinin yanıma oturduğunu anladım. 

-Su sana kızgın değilim sakinleştim.

Cevap vermesini bekledim.Cevap vermek yerine susunca  gözlerimi açtım.Kafamı sağa çevirdiğimde karşımda Suyu bulmak yerine Burağı bulmuştum.

*-Hmm o zaman sakinleştiysen bana kızgın olup olmadığını sorabilirim.

Ben ne diyeceğimi bile bilemezken sadece gözlerine bakmakla yetindim.O da gözlerime bakıyor ve ben gibi sessiz kalıyordu.

Nasıl cevap vereceğimi bilmiyordum.

Bir süre öyle sessiz kalırken artık konuşmam gerektiğini düşünüp dudaklarımı araladım.Fakat o da aynısı yaptığında ikimizden de ses çıkmıştı.

-*-Özür dilerim

İkimizinde kurduğu bu cümleyle aynı anda dediğimizi anladım.Bana bakıp tebessüm edince ben de tebessüm ettim.Açıklama yapmak istediğim için ondan önce davranıp konuştum.

-Hayır sana kızgın değilim.Ben özür dilerim fazla tepki verdim ama isteyerek değil o anın şokuyla oldu hepsi.

*-Asıl ben özür dilerim rahat davrandım sanki hep yaptığım bir şeymiş gibi ama dediğin gibi bende ilk defa böyle bir şey yaşadım.

GÜVEN-ME BANA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin