.DÜZENLENDİ.
Selamın Aleyküm(Böyle başlamak bağımlılık yaptı hgfömbjh)
Nasılsınız görüşmeyeli?
Bölüm: 14
"Film"
Multimedya: Heartburn-wafia(slowed+reverb)
Oy verip yorum yapmayı unutmayalım.
İyi okumalar...
-En Son-
/-Knk getiriyodum niye geldin erime bak şim...
Cümlemi tamamlayamadım çünkü döndüğümde karşımda İremi değil Ateşi bulmuştum.Ben onu salona gitti sanıyordum.Ve beni telaştıran beni onu dinlerken görmesiydi.../
.::. .::. .::.
Elimdeki telefonla öylece bakakaldım.Ne diyeceğimi bile bilmiyordum.Ondan özür dilemeyi de hiç istemiyordum çünkü-affetmem için dediklerimi yapıcaksın-diye bir şart koyacağını adım gibi biliyordum.
Bana doğru yaklaştığında-mesafe-denen kavramı yıkmıştı.Zorla yutkundum.Ve fark ettim ki mutfağa nası girdiysem ışığı bile yakmamıştım.Camdan giren loş ışık azda olsa bir şeyler görmemi sağlıyordu.
Benim artık tam karşımdayken tekrar yutkunmak istedim ama yapamadım.-Hayır madem bir işler yapıcaksın gizli yapmayı başar bari-diye beni azarlayan iç sesim pişmanlık duygusu yarattı bende.
Hissettiğim pişmanlık beni kötü yaparken şu kapıdan birisinin girmesi için dua ettim.
*-Sen beni mi dinledin?
Evet sorgu kısmı da gelmişti.Ne diyeceğimi düşünürken aklıma kaçmaktan başka bir şey gelmiyordu.Ama kaçamazdım çünkü onun meşhur -kolumdan tutup yakalamak- diye bir gücü vardı.
Ateş sorusunun cevabını beklerken gördüğüm kadarıyla sinirli değil sakin bir tavıra bürünmüştü.Artık konuşmazsam sinirleneceğini bildiğim için dudaklarımı araladım ve saçma da olsa bir şeyler demeye çabaladım.
-Şey ben mısırları mutfağa koymak sonra sesini duyunca merak ettim.
Dediğim şeyi kendi kulaklarım duyunca iç sesim-tüğhh senin aklına knk koymak ne be bir cümle kuramadın-diye feryatlar etti.Şuan o hareketi yapamasam da içimden elimi alnıma vurdum.
Ateşin beyni kurduğum cümleyle yanmış olmalı ki yüzünü buruşturup"Ney?"dedi.Derin bir nefes alıp düzgün bir cümle kurdum.
-Ya mısırları mutfağa getiriyodum sesine kulak misafiri olunca merak ettim...
*-(Gözlerini kısarak)Yani dinledin
Yüzüm yanarken ne diyeceğimi bilemeyip kafamı olumlu anlamda salladım.Azıcık daha yaklaştı ve yüzüme fısıldayarak konuştuğunda artık ne diyeceğimi değil ne yapacağımı da bilmiyordum.
*-Başkalarını gizlice dinlemek hiç hoş bir davranış değildir küçük cadı,yapıyosan da bir dahakine yakalanmamaya çalış.
Susunca fısıldamasının etkisinden dolayı hareketsiz kalmıştım.Tekrar fısıldadığında şunları söyledi:
*-Bence bir daha böyle bir şey yapma,he eğer illa yapıcaksan da saklansan iyi olur.
Bunu dedikten sonra bende konuştum çünkü aynı tehdit eder gibi konuşması ağırıma gitmişti.Gerçekten de abartıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN-ME BANA!
Genç Kurgu... Ağlıyordu.Elimi dudaklarına daha çok bastırıp boğazımdaki düğümleri umursamayarak yutkundum.Yüzüme vuran rüzgar ve hissettiğim yüzüme düşen bir kaç damla ile yağmurun yağıcağını anladım. -B_ben sana güveniyorum,b_ben başkasını da istemiyorumm! K...