Selamm☺
Bu bölüm uzun olucak çünkü biraz ilerlemek istiyorum,olayları hızlandıracağım:)
Satır aralarına yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın :)
Bölüm: 29
"Artık benimlesin,
Artık seninleyim..."
Bölüm Şarkısı: jony, hammali & navai 'без тебя я не я' 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒏 𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓𝒃
•
_Şarkı sözleri♥_
-Ve çok fazla söze gerek yok,
Sadece benimle ol,hepsi bu,
Sen olmadan,sevgilim,ben ben değilim,Sabretmeye hazırım,kaçmaya hazırım,
Ölmeye hazırım,ama seninle nefes alarak,
Sadece kapıyı kapatma,Gözümün önünde
Sadece bana güven...•
Beğenmeniz dileği ile ♥
•HATIRLATMA•
○○Elini indirdiğinde kalkıp hızla kapıya koşturdum.Sanki saatlerce koşmuşum gibi nefesler alıp verirken bir yandan kapıyı izleyip bir yandan da önüme gelen bir şaç tutamını kulağımın arkasına yerleştirdim.Kapı sonunda açılınca Aynur teyze girdi görüş alanıma.○○
•.•.•
Ne diceğimi bilmeden Aynur teyzeye baktım.O da içeri girdiği gibi bakışları saten beni bulmuştu.
İkimizde susuyorken sessizlik oluştu.
Bununla beraber aldığım derin nefesle göğüs kafesip inip kalktı.İçimden Burağı görmemesi için dua etmeye başladım.
{&}
Aynur teyze askılığa ilerlediğinde açık olan kapı gözüne çarptı.İçeri nasıl bir korkuyla girdiyse kapatmayı unutmuştu.Kapıya ilerleyip kapattıktan sonra söylenerek başta dolaplara bakındı.Ayakkabılıkta gözüne takılan erkek ayakkabısıyla kaşlarını çattı.
Bu ayakkabı Burağındı ama Aynur teyze bunu bilemeyip kendi kendine söylendi."Ah bu gençler,erkek ayakkabısı da giymeye başlamışlar" kendi kendine dudaklarını dişleyip "eyvah"dercesine kafasını salladı.- -
Anlamamıştı,çünkü öyle bir düşünceyi aklının ucundan bile geçiremezdi.
Bunu anlamamıştı ama bildiği bir şey vardı.
O da yaşanan kavga.
Kavgayı gözleriyle görmüş,her saniyesini ağzı açık bir şekilde izlemişti.
Fakat şaşkınlıktan aklına hiç bir şey gelmemişti ve eminde olamamıştı.O kavga edenlerin İrem ve Su olduğuna inanmak istemiyordu.En kötüsü de İremin elindeki çakıyı gördüğüne inanmak istemiyordu."Belkide ben yanlış görmüşümdür."düşüncesi ona inandırmıyordu.Kavgayı görmesine rağmen bu eve gelmesi saten ayrı bir cesaretti.Ama şuan İremin"Şaka"kelimesiyle bütün olayları şaka zannediyordu.
- -
Anahtarı bulmak için ilerlediği dolaplara tek tek baktı.Dolaplarda anahtarı bulamazken askılıkta asılı duran anahtarla durakladı.
Bulmuştu.Elini uzatıp yetişince anahtarı alıp gülümseyerek salonun kapısına ilerledi.Ama bu gülümseme endişeli bir gülümsemeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜVEN-ME BANA!
Teen Fiction... Ağlıyordu.Elimi dudaklarına daha çok bastırıp boğazımdaki düğümleri umursamayarak yutkundum.Yüzüme vuran rüzgar ve hissettiğim yüzüme düşen bir kaç damla ile yağmurun yağıcağını anladım. -B_ben sana güveniyorum,b_ben başkasını da istemiyorumm! K...